AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Har bodd i Tønsberg noen år nå, men er ikke altfor godt kjent med uteområdene. Skal ha med et besøk fra hjemstedet ut på en piknik etterhvert, og tenkte jeg skulle finne et fint sted ved vannet, men er litt usikker på hvor det kan være fint å dra? Tenker Verdens Ende/Tjøme, Hvasser osv blir litt lenger enn jeg tenker å dra. Er jo fint på Skallevold/Furustrand/Ringshaug osv også, men skulle gjerne hatt noen andre gode alternativer også! Anonymkode: 7aec4...1e0
Gjest MOD Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Om dere ikke må være ved sjøen er det jo veldig fint på Slottsfjellet?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Gunnarsbøparken er midt i byen, det er også hyggelig på gresset ved Haugar dersom det er nærhet til byen som teller. Om vann er viktig så hva med å teste ut den nye bystranda på Kaldnes, eller dra over broa til Rosanesparken? Anonymkode: 734fe...91b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har bodd i Tønsberg noen år nå, men er ikke altfor godt kjent med uteområdene. Skal ha med et besøk fra hjemstedet ut på en piknik etterhvert, og tenkte jeg skulle finne et fint sted ved vannet, men er litt usikker på hvor det kan være fint å dra? Tenker Verdens Ende/Tjøme, Hvasser osv blir litt lenger enn jeg tenker å dra. Er jo fint på Skallevold/Furustrand/Ringshaug osv også, men skulle gjerne hatt noen andre gode alternativer også! Anonymkode: 7aec4...1e0 Det er veldig fint nede på Seteren på Slottsfjellet, der har jeg vært mange ganger å spist eller sitti med venner. Utrolig kul utsikt også. Verdens ende passer seg ikke for en piknik, det er bare fjell - ingen gode steder å sitte, mest sannsynelig mye vind også. Men er fin utsikt der, hvis dere finner et sted med le kan det gå - men ikke så mange slike steder akkurat der. Gunnarsbøparken er en hyggelig park, mange som har piknik eller soler seg der om sommeren. Det er mange gjemte perler på Tjøme, husker ikke veibeskrivelser akkurat nå, prøv å Google litt Anonymkode: ffeca...d3f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Fjærholmen Hella Borrehaugene Åsgårdstrand eller ta båten ut til Bolærne Anonymkode: a9108...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå