Gå til innhold

Vi har vert sammen i snart 3 år nå og han vil fortsatt bruke kondom, jeg bruker p sprøyten i tillegg og den er veldig trygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner og ha sex uten kondom da det føles mye bedre,men hvordan skal jeg overtale han ? virker nesten som han er utro siden han må bruke det.

Vi skal ikke ha flere barn, da begge er i 40 årene og han har 2 barn og jeg har 3 barn.

Men jeg lurer helt seriøst på og slå opp siden han bruker kondom, da mye av følelsen blir borte.

Hva hadde dere gjort her?

Anonymkode: 23710...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg savner og ha sex uten kondom da det føles mye bedre,men hvordan skal jeg overtale han ? virker nesten som han er utro siden han må bruke det.

Vi skal ikke ha flere barn, da begge er i 40 årene og han har 2 barn og jeg har 3 barn.

Men jeg lurer helt seriøst på og slå opp siden han bruker kondom, da mye av følelsen blir borte.

Skjønner godt at han vil bruke kondom. Mange menn opplever at de kan knulle lenger og holde seg hardere ved å bruke kondom. For min samboer feks så blir kondom nærmest som en penisring light. Han elsker å bruke kondom.

Jeg merker ikke forskjell på om han bruker det eller ikke.

Anonymkode: 91b69...a8d

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg ha droppa den sprøyta i hvert fall. Det er mye bedre for din kropp også å gå uten hormonell prevensjon. 

Anonymkode: c561f...dfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ellers pleier jo trådene her inne å være typ « har han hatt samleie uten kondom må han vite at det kan bli barn» når damen nekter abort. Denne karen tar i alle fall ansvar for egen prevensjon, han burde få applaus, ikke kritikk.

Anonymkode: 52d80...7e1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har han vurdert sterilisering? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er bare å sterilisere seg om det er greit for henne. Jeg gjorde det når jeg var noe over 40 og det skal være mulig å reversere det. Da kan jeg ha sex så mye jeg vil uten å tenke på barn. Det er en enkel operasjon 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du skal ikke presse han. Han har sikkert blitt far før på prevensjon, så ønsker han å sikre seg ekstra med dong, så bestemmer han det selv 

Anonymkode: d4393...22c

• Liker 1
Skrevet

Har du spurt han om årsaken til hvorfor han vil bruke kondom når du går på prevensjon? Kanskje du får et svar du kan slå deg til ro med. Kanskje er han «livredd» for at du skal bli gravid, selv om det er ekstremt liten sjanse når du bruker prevensjon. Kanskje holder han ut lenger med kondom. Umulig å vite uten at du spør han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...