Gjest Velvia Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 (endret) I et blogg-innlegg oppsummerer Tjomlid det siste året og opptakten til Pide og det som nå har kulminert i en nitrist situasjon. Mennesker har dødd og andre ble skutt etter mens de koste seg ute på byen med venner, men her på KG synes enkelte at selv den "oppmerksomheten" som har oppstått i kjølvannet av tragedien er litt for mye av det gode, for hvorfor skal Pide få så mye oppmerksomhet liksom? Personlig har jeg mer enn nok med å fordye tanken på at noen har blitt siktet på og truffet av kuler. Men nå kan dere renvaske dere med at dette ble begått av en muslim og fortsette som før? Takk til Tjomlid som sier det som må sies og for at han deler tweeten til John Færseth: To ting jeg tenker på i dag: De som var i byen i natt og de pårørende, og den kognitive dissonansene mange av kulturkrig-høyre må føle nå. Særlig det siste året har det knapt vært mulig å unngå den daglige kloakken av hat mot transpersoner og «pride-ideologi». — John Færseth (@JohnFaerseth) June 25, 2022 (Les tråden av John Færseth her.) https://twitter.com/JohnFaerseth/status/1540615925124186113?s=20&t=1QZlNgd56dWftrkEm0RyDwhttps://twitter.com/JohnFaerseth/status/1540615925124186113?s=20&t=1QZlNgd56d Tjomlid: https://tjomlid.com/2022/06/25/i-natt-sa-vi-igjen-terror-i-oslo-men-kampen-mot-woke-er-ogsa-lavgradig-terrorisme/ "Ethvert debattinnlegg i Aftenposten som har vært skrevet av moderate med hensikt til å problematisere innføring av «hen» eller «cis» har vært en brikke i denne reaksjonære agendaen. Enhver post som har vært skrevet på Facebook med hensikt om å fortelle at Jordan Peterson har gode poenger i sine løgner om kanadisk lov og sin fiktive offerrolle har bidratt til å legitimere hat. Enhver tweet som «støtter pride altså, men disse homofile går kanskje for langt«, eller som har insinuert at pride skader barn og er «politisk og derfor må holdes utenfor skolene» har vært medvirkende til at folk nå er døde. Sitatet er forkortet på grunnlag av regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder. Perelandra, mod. Endret 3. juli 2022 av Perelandra
Drizzt Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Jeg er veldig nysgjerrig på den kognitive-dissonansen woke-venstre føler på nå da det viser seg at det var en radikal muslim som angrep kjente steder for homofile. ''Rart'' at Tjomlid ikke skriver noe om dette. Å kalle kampen mot woke for terrorisme er å gjøre seg selv til latter. Å si at drap ikke er det verste - likeså. Mer enn dette er det ikke verdt å kommentere Tjomlid. 32 1 7
Gjest Velvia Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 14 minutter siden, Drizzt said: Jeg er veldig nysgjerrig på den kognitive-dissonansen woke-venstre føler på nå da det viser seg at det var en radikal muslim som angrep kjente steder for homofile. ''Rart'' at Tjomlid ikke skriver noe om dette. Å kalle kampen mot woke for terrorisme er å gjøre seg selv til latter. Å si at drap ikke er det verste - likeså. Mer enn dette er det ikke verdt å kommentere Tjomlid. Les hele innlegget hans så vil du se at han også bruker ord på gjerningsmannen i tillegg til reaksjonære høyreradikale som i praksis blant annet fjerner kvinners rett til selvbestemt abort i USA og stadig kommer opp med nye lover å undertrykke skeive mennesker. Det er de samme tendensene man ser her til lands med "pride ideologi" osv. Om du leser det han skriver så sier han egentlig ikke at drap ikke er det verste. Han kan leses som at det er en tragedie at noen tar valget for andre og skader og avslutter deres liv, men at det verste kanskje er at folk velger å drepe seg selv på grunn av det de blir påført av skam ved å eksistere.
Apis Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Det er så mye følelser ute å går, slik at det er vanskelig å ha en faglig god diskusjon på området. 5
Populært innlegg ops2 Skrevet 27. juni 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 27. juni 2022 (endret) Jeg hadde ikke tenkt å svare, for et sted går grensa for hvor mye jeg skal bekrefte noens fantastiske utsagn som viktige nok til å tas på alvor. Men dog. Jeg har lest Tjomlids post før den ble postet her, og jeg har vanskeligheter med å ta inn hva han skriver. Jeg ser ordene. Jeg setter de sammen til setninger. Jeg var vel ikke overrasket over at det skulle komme "Har du ikke noe godt å si, så trenger du ikke å si noe" angrep i etterkant av 25. juni. Nå skal vi liksom skamme oss. Alle som ikke er snille, og som ser ned når en transkvinne stolt ærklærer seg som lesbisk kvinne og mor. Alle oss som ikke har noe godt å si om det, ikke si noe. Aksepter at dette er den nye virkeligheten. Aksepter at kjønnsidentitet er nå en beskyttet gruppe. Det er ikke nok å smile og nikke av ren høflighet, mens vi bekrefter at "Jo da, du ser akkurat ut som en kvinne. Jeg ser ikke forskjell. Så nydelig øyenskygge. Du er så feminin!" Til den høye personen med store hender, adamseple og petuniablå øyensminke. Vi skal tro på det! Tro på det med all vår intellekt! Biologisk kjønn er ikke lenger viktig! Transkvinner er kvinner! Kvinner er "cis". Men hvis alle er kvinner.... hvorfor trenger vi "cis"? Hodet eksploderer. Nytale. Ikke tenk. Bare føl. Og for guds skyld, vær snill! Skam oss, skam oss, for å stille kritiske spørsmål til skolens opplæringsplan. For vi har skapt en grobunn for hat. Ja, tenk om debattklimaet om skolen har tilrettelagt for at en mann går ut i den varme Oslonatta og skyter ned andre mennesker. Hvis det er for vondt å innse at denne mannens kompis har postet oppfordringer til drap på homofile, og at han er bare en i et miljø av islamistiske ekstremister, så må smerten finne et avløp et annet sted. Nei, ta de som har kritisert "T" i LGBTQ+. For selvsagt er all kritikk hat! Se på de som har uttrykt seg kritisk! Se på Jenny Klinge! Se på Christina Ellingsen! Se på den homofile som våget å kritisere Pride! Se på Klassekampen som har tatt inn og trykket kritiske kronikker! Brenn heksene og trollmennene! Og for all del, ikke kritiser islam. Ikke les at gjerningsmannen har vært i PSTs interesse siden 2015. Nei, nå skal de som ikke har vært snille, rause og underdanige tas og få en lekse. Har du vært kritisk til hormonbehandling av tenåringer med asperger, angst og anoreksi? Jammen, da tar vi og setter deg ved siden av Jordan Petersson. Og så kan du sitte der og tenke over at du har blod på hendene, din... din... lavgrads terrorist! Sier guruen Gunnar Tjomlid. Og da må det være sant. Endret 27. juni 2022 av ops2 38 8 9
Entern Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Drizzt skrev (1 time siden): Jeg er veldig nysgjerrig på den kognitive-dissonansen woke-venstre føler på nå da det viser seg at det var en radikal muslim som angrep kjente steder for homofile. ''Rart'' at Tjomlid ikke skriver noe om dette. Å kalle kampen mot woke for terrorisme er å gjøre seg selv til latter. Å si at drap ikke er det verste - likeså. Mer enn dette er det ikke verdt å kommentere Tjomlid. Dette. Akkurat dette. 👆👍 4 1 1
Entern Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 ops2 skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt å svare, for et sted går grensa for hvor mye jeg skal bekrefte noens fantastiske utsagn som viktige nok til å tas på alvor. Men dog. Jeg har lest Tjomlids post før den ble postet her, og jeg har vanskeligheter med å ta inn hva han skriver. Jeg ser ordene. Jeg setter de sammen til setninger. Jeg var vel ikke overrasket over at det skulle komme "Har du ikke noe godt å si, så trenger du ikke å si noe" angrep i etterkant av 25. juni. Nå skal vi liksom skamme oss. Alle som ikke er snille, og som ser ned når en transkvinne stolt ærklærer seg som lesbisk kvinne og mor. Alle oss som ikke har noe godt å si om det, ikke si noe. Aksepter at dette er den nye virkeligheten. Aksepter at kjønnsidentitet er nå en beskyttet gruppe. Det er ikke nok å smile og nikke av ren høflighet, mens vi bekrefter at "Jo da, du ser akkurat ut som en kvinne. Jeg ser ikke forskjell. Så nydelig øyenskygge. Du er så feminin!" Til den høye personen med store hender, adamseple og petuniablå øyensminke. Vi skal tro på det! Tro på det med all vår intellekt! Biologisk kjønn er ikke lenger viktig! Transkvinner er kvinner! Kvinner er "cis". Men hvis alle er kvinner.... hvorfor trenger vi "cis"? Hodet eksploderer. Nytale. Ikke tenk. Bare føl. Og for guds skyld, vær snill! Skam oss, skam oss, for å stille kritiske spørsmål til skolens opplæringsplan. For vi har skapt en grobunn for hat. Ja, tenk om debattklimaet om skolen har tilrettelagt for at en mann går ut i den varme Oslonatta og skyter ned andre mennesker. Hvis det er for vondt å innse at denne mannens kompis har postet oppfordringer til drap på homofile, og at han er bare en i et miljø av islamistiske ekstremister, så må smerten finne et avløp et annet sted. Nei, ta de som har kritisert "T" i LGBTQ+. For selvsagt er all kritikk hat! Se på de som har uttrykt seg kritisk! Se på Jenny Klinge! Se på Christina Ellingsen! Se på den homofile som våget å kritisere Pride! Se på Klassekampen som har tatt inn og trykket kritiske kronikker! Brenn heksene og trollmennene! Og for all del, ikke kritiser islam. Ikke les at gjerningsmannen har vært i PSTs interesse siden 2015. Nei, nå skal de som ikke har vært snille, rause og underdanige tas og få en lekse. Har du vært kritisk til hormonbehandling av tenåringer med asperger, angst og anoreksi? Jammen, da tar vi og setter deg ved siden av Jordan Petersson. Og så kan du sitte der og tenke over at du har blod på hendene, din... din... lavgrads terrorist! Sier guruen Gunnar Tjomlid. Og da må det være sant Godt sagt!! 2 2
Drizzt Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Velvia skrev (1 time siden): Les hele innlegget hans så vil du se at han også bruker ord på gjerningsmannen i tillegg til reaksjonære høyreradikale som i praksis blant annet fjerner kvinners rett til selvbestemt abort i USA og stadig kommer opp med nye lover å undertrykke skeive mennesker. Det er de samme tendensene man ser her til lands med "pride ideologi" osv. Om du leser det han skriver så sier han egentlig ikke at drap ikke er det verste. Han kan leses som at det er en tragedie at noen tar valget for andre og skader og avslutter deres liv, men at det verste kanskje er at folk velger å drepe seg selv på grunn av det de blir påført av skam ved å eksistere. Tjomlid er troverdig kun blant venstreekstreme og jeg er ikke en av dem, så det han skriver kan jeg aldri ta på alvor. Det eneste han glemte å koble til terroristen er Putin og krigen i Ukraina. 17 2 2
Elhaym Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Drizzt skrev (22 minutter siden): Tjomlid er troverdig kun blant venstreekstreme og jeg er ikke en av dem, så det han skriver kan jeg aldri ta på alvor. Det eneste han glemte å koble til terroristen er Putin og krigen i Ukraina. Jeg skulle ønske man noengang fikk et godt svar på hvorfor Tjomlid er så "anerkjent" og til å stole på, med alle sine svin på skogen. 15 6
Gjest Velvia Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 (endret) 1 hour ago, ops2 said: Jeg hadde ikke tenkt å svare, for et sted går grensa for hvor mye jeg skal bekrefte noens fantastiske utsagn som viktige nok til å tas på alvor. Men dog. Jeg har lest Tjomlids post før den ble postet her, og jeg har vanskeligheter med å ta inn hva han skriver. Jeg ser ordene. Jeg setter de sammen til setninger. Jeg var vel ikke overrasket over at det skulle komme "Har du ikke noe godt å si, så trenger du ikke å si noe" angrep i etterkant av 25. juni. Nå skal vi liksom skamme oss. Alle som ikke er snille, og som ser ned når en transkvinne stolt ærklærer seg som lesbisk kvinne og mor. Alle oss som ikke har noe godt å si om det, ikke si noe. Aksepter at dette er den nye virkeligheten. Aksepter at kjønnsidentitet er nå en beskyttet gruppe. Det er ikke nok å smile og nikke av ren høflighet, mens vi bekrefter at "Jo da, du ser akkurat ut som en kvinne. Jeg ser ikke forskjell. Så nydelig øyenskygge. Du er så feminin!" Til den høye personen med store hender, adamseple og petuniablå øyensminke. Vi skal tro på det! Tro på det med all vår intellekt! Biologisk kjønn er ikke lenger viktig! Transkvinner er kvinner! Kvinner er "cis". Men hvis alle er kvinner.... hvorfor trenger vi "cis"? Hodet eksploderer. Nytale. Ikke tenk. Bare føl. Og for guds skyld, vær snill! Skam oss, skam oss, for å stille kritiske spørsmål til skolens opplæringsplan. For vi har skapt en grobunn for hat. Ja, tenk om debattklimaet om skolen har tilrettelagt for at en mann går ut i den varme Oslonatta og skyter ned andre mennesker. Hvis det er for vondt å innse at denne mannens kompis har postet oppfordringer til drap på homofile, og at han er bare en i et miljø av islamistiske ekstremister, så må smerten finne et avløp et annet sted. Nei, ta de som har kritisert "T" i LGBTQ+. For selvsagt er all kritikk hat! Se på de som har uttrykt seg kritisk! Se på Jenny Klinge! Se på Christina Ellingsen! Se på den homofile som våget å kritisere Pride! Se på Klassekampen som har tatt inn og trykket kritiske kronikker! Brenn heksene og trollmennene! Og for all del, ikke kritiser islam. Ikke les at gjerningsmannen har vært i PSTs interesse siden 2015. Nei, nå skal de som ikke har vært snille, rause og underdanige tas og få en lekse. Har du vært kritisk til hormonbehandling av tenåringer med asperger, angst og anoreksi? Jammen, da tar vi og setter deg ved siden av Jordan Petersson. Og så kan du sitte der og tenke over at du har blod på hendene, din... din... lavgrads terrorist! Sier guruen Gunnar Tjomlid. Og da må det være sant. Det er en selvmotsigelse. Man kan ikke eksludere T, snakke for at kjønnsidentitet ikke skal anerkjennes og værnes i straffeloven og snakke om at det ikke handler om disktriminering (fobi/hat). Jeg skjønner godt hvorfor TERFS og en hel del andre ønsker at dette vernet skal fjernes for da er det fritt frem uten konsekvenser. Politker kolleager av Klinge har beklaget og gått ut i media og sagt at de ønsker at alle uansett kjønnsidentitet og legning skal være velkommen i SP. Klinges ironiske forsøk på å forklare biologi etterlot nemelig et inntrykk av det motsatte. Ellingsen har ikke bare kritisert sak, men personer i tillegg. Det kan man lese fritt på nett. T er mennesker. Det eneste dere ser er cis og biologi. Hva med å begynne å se dem som mennesker? Kritikk av T er kritikk av mennesker og det er det dere ikke skjønner. Tjomlid har rett; det er noen og spesielt ungesom tar inn den dritten hver bidiige dag, men det gir dere med sannheten i hånden tydeligvis rimelig blanke i. Kanskje det er på tide å begynne å bruke følelsene også? Islamisten er bare en liten brikke i det hele selv om det var han som skjøt.Det er det som er under vannflaten og som man har sett tendenser til å i opptakten til pride som er skummelt. Virkelig skummelt. Det er minoritetsstress som tar livet av folk og utvikler PTSD, men sannheten skal frem til hvilken som helst pris for samfunnet skal vernes må vite. Valget mellom å leve i et samfunn som representerer TJomlids og Morten Heggseths verdier og et samfunn med verdier som forfektes i WDI er meget enkelt. Appropo så er det "kritikerne" som hevder at hvem det nå er mener at man ukritisk behandle mennesker med psykiske utfordringer med hormoner. Typisk uredelig debatteknikk. Endret 27. juni 2022 av Velvia
Topsi Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 (endret) Sitat: " Enhver tweet som «støtter pride altså, men disse homofile går kanskje for langt«, eller som har insinuert at pride skader barn og er «politisk og derfor må holdes utenfor skolene» har vært medvirkende til at folk nå er døde. Og det verste av alt er at drap kanskje ikke er den største tragedien. Hvor enn grusomt og tragisk det er at to personer er drept og flere skadet, så må vi ikke glemme at tusenvis av mennesker i dette landet harvokst opp i frykt, skam og lidelse. De lever med det nå ennå. Hver eneste dag. Noen av dem har valgt å drepe seg selv, fordi det har virket som en bedre vei enn å leve videre. Kampen mot «woke» er derfor lavgradig terrorisme" Nei,, simpelthen nei. Folk som tweeter at pride kanskje har gått for langt har overhodet ikke medvirket til at folk nå er døde. Terrorisme har også en definisjon. dette er rent tull som spiller på følelser etter en fryktelig handling. Det er like fullt tull Endret 27. juni 2022 av Topsi 22 3 4
Gjest Optimo Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 Elhaym skrev (27 minutter siden): Jeg skulle ønske man noengang fikk et godt svar på hvorfor Tjomlid er så "anerkjent" og til å stole på, med alle sine svin på skogen. Han skriver og dokumenterer veldig godt når han sabler ned alternativ behandling, vaksinemotstand og alt sånt vissvass. Denne teksten her burde han lagret på maskinen, latt den ligge noen dager, sett over på nytt og redigert en god del før publisering... Det er sjeldent en god ide å skrive noe i affekt og sinne.
Gjest Velvia Skrevet 27. juni 2022 #13 Skrevet 27. juni 2022 4 minutter siden, Topsi said: Sitat: " Enhver tweet som «støtter pride altså, men disse homofile går kanskje for langt«, eller som har insinuert at pride skader barn og er «politisk og derfor må holdes utenfor skolene» har vært medvirkende til at folk nå er døde. Og det verste av alt er at drap kanskje ikke er den største tragedien. Hvor enn grusomt og tragisk det er at to personer er drept og flere skadet, så må vi ikke glemme at tusenvis av mennesker i dette landet harvokst opp i frykt, skam og lidelse. De lever med det nå ennå. Hver eneste dag. Noen av dem har valgt å drepe seg selv, fordi det har virket som en bedre vei enn å leve videre. Kampen mot «woke» er derfor lavgradig terrorisme" Nei,, simpelthen nei. Folk som tweeter at pride kanskje har gått for langt har overhodet ikke medvirket til at folk nå er døde. Terrorisme har også en definisjon. dette er rent tull som spiller på følelser etter en fryktelig handling. Det er like fullt tull Terror..psykisk terror.
Drizzt Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 Optimo skrev (4 minutter siden): Denne teksten her burde han lagret på maskinen, latt den ligge noen dager, sett over på nytt og redigert en god del før publisering... Det er sjeldent en god ide å skrive noe i affekt og sinne. Han burde aldri publisert denne teksten. Så mye pisspreik samlet på ett sted. 16 3 3
Entern Skrevet 27. juni 2022 #15 Skrevet 27. juni 2022 Velvia skrev (21 minutter siden): Terror..psykisk terror. Pøh. 5 1
Topsi Skrevet 27. juni 2022 #16 Skrevet 27. juni 2022 Velvia skrev (21 minutter siden): Terror..psykisk terror. Ok, det kan en mene, men psykisk terror er noe helt annet enn terrorisme, ord har meninger 11
Elhaym Skrevet 27. juni 2022 #17 Skrevet 27. juni 2022 Optimo skrev (50 minutter siden): Han skriver og dokumenterer veldig godt når han sabler ned alternativ behandling, vaksinemotstand og alt sånt vissvass. Denne teksten her burde han lagret på maskinen, latt den ligge noen dager, sett over på nytt og redigert en god del før publisering... Det er sjeldent en god ide å skrive noe i affekt og sinne. Joda, men det gjør Senneset også. De har "gode meninger om gode ting" som absolutt alle har på en måte. 10
Example Skrevet 27. juni 2022 #18 Skrevet 27. juni 2022 Problemet til Tjomlid og sånne som han er at han hopper fullstendig bukk over gjerningsmannen her. Han er en radikal islamist, ikke en hvit ytre høyre nasjonalist. Kanskje ytre venstre bør se seg i speilet, å unnskylde radikale muslimer, angriper man andre kjerneverdier man har. 12 1 8
Nicathv Skrevet 27. juni 2022 #19 Skrevet 27. juni 2022 (endret) Example skrev (29 minutter siden): Problemet til Tjomlid og sånne som han er at han hopper fullstendig bukk over gjerningsmannen her. Han er en radikal islamist, ikke en hvit ytre høyre nasjonalist. Kanskje ytre venstre bør se seg i speilet, å unnskylde radikale muslimer, angriper man andre kjerneverdier man har. Han setter det veldig på spissen ja, synes han går for langt i å anklage sutrekopper aom klager over pride for terror, men det er unektelig en kobling, om enn svak. Så vidt jeg kan se nevner han verken hudfarge eller nasjonalisme, kronikken er ikke utelukkende rettet mot hvite nasjonalister. Islamister er jo ekstremhøyre, mye samme tankegods der som i andre ekstreme religiøse og konservative miljøer kloden over. Fiendtlig innstilling til kvinnefrigjøring, homofile og minoritetsseksuelle, klynger seg til eldgammelt overtroisk ræl. Sammenlign manifestet til Breivik med en islamist - samme tankegods. Mulig jeg hører til en helt annen type ytre venstre enn det dere snakker om, da jeg er mer fokusert på økonomi og arbeidsliv enn kulturpjatt, men jeg har ikke fått med meg at ytre venstre liksom driver å unnskylder ekstreme muslimer? Om noe, så forbinder jeg det med kulturliberale av typen fra sentrum/høyre-partiet Venstre. Ekstreme religiøse konservative uansett religion er jo de største fiendene til venstresida når det kommer til kultursaker, de står for det stikk motsatte. Endret 27. juni 2022 av Nicathv
Example Skrevet 27. juni 2022 #20 Skrevet 27. juni 2022 Nicathv skrev (32 minutter siden): Han setter det veldig på spissen ja, synes han går for langt i å anklage sutrekopper aom klager over pride for terror, men det er unektelig en kobling, om enn svak. Så vidt jeg kan se nevner han verken hudfarge eller nasjonalisme, kronikken er ikke utelukkende rettet mot hvite nasjonalister. Islamister er jo ekstremhøyre, mye samme tankegods der som i andre ekstreme religiøse og konservative miljøer kloden over. Fiendtlig innstilling til kvinnefrigjøring, homofile og minoritetsseksuelle, klynger seg til eldgammelt overtroisk ræl. Sammenlign manifestet til Breivik med en islamist - samme tankegods. Mulig jeg hører til en helt annen type ytre venstre enn det dere snakker om, da jeg er mer fokusert på økonomi og arbeidsliv enn kulturpjatt, men jeg har ikke fått med meg at ytre venstre liksom driver å unnskylder ekstreme muslimer? Om noe, så forbinder jeg det med kulturliberale av typen fra sentrum/høyre-partiet Venstre. Ekstreme religiøse konservative uansett religion er jo de største fiendene til venstresida når det kommer til kultursaker, de står for det stikk motsatte. Til det siste du skriver først: Ja, det var sånn en gang i tiden, men det gjelder hovedsakelig kristendommen. Det er forbløffende hvor lite venstresiden er opptatt av å snakke om islam I Norge, og særlig islam som en konservativ religion og ideologi. Tjomlid prøver på mange måter å plassere skylden på alle andre han ikke liker enn den ansvarlige. Det blir litt som å skylde på muslimer for 22. juli, fullstendig taktløst. Personlig er jeg ikke spesielt overrasket over denne reaksjonen fra enkelte samfunnsdebattanter. Tjomlid har jo selv i mange år argumentert mot de som hevder islam og islamisme er en sikkerhetsrisiko. Nå møter han seg selv litt i døra. Ikke for der, jeg er fullstendig enig i mye av kritikken mot det konservative høyre. Kritikken er dog ganske malplassert akkurat nå. Det er ikke deres feil at en islamist går til angrep mot det skeive miljøet i Norge. 12 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå