Gå til innhold

Spørsmål til damer.Har du noengang avsluttet datingen etter en stund og angret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F eks 4 dater? 

Og at du ombestemte deg/dere møttes tilfeldig senere?

Anonymkode: 4d51b...1fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi mista kontakten etter 4 dater, noe som var litt min feil og litt hans vil jeg si. Men for min del handla det ikke om at jeg ikke var interessert mer, men at jeg måtte sette det på vent fordi det var noe annet viktig som skjedde (ikke dating relatert) men jeg kunne ikke snakke om det på en måte 😅 egentlig utrolig klønete. Men da det var ferdig så virka det som det var for seint, og jeg følte meg litt avvist og han fikk seg dame ikke så lenge etterpå. 

Anonymkode: 3153b...965

Skrevet

Nei, har jeg ikke vært interessert nok til å gå videre med dating så har aldri interessen kommet senere heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke angret, men har tenkt en gang eller to at jeg kanskje burde gitt det en ekstra sjanse

Anonymkode: 3873c...e98

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 396ed...8fa

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men kan ha kjent et fnugg av det hvis jeg har følt meg ensom. Men det handler jo om å ville ha noen, ikke en spesiell person.

Anonymkode: 3cfad...b56

AnonymBruker
Skrevet

Litt på et par få stykker, men så tenker jeg at hadde de vært interessert hadde de vist det bedre og jeg hadde ikke avsluttet, så alt i alt nei. De verste kjærlighetssorgene er det mennene som har dratt og så angret dypt med tårer og lovnader, men da har det vært for sent. Eneste fordelen med å bli dumpet er at man ikke kan angre.

Det jeg faktisk HAR angret på er omvendt, nemlig at jeg traff noen i utgangspunktet og ikke avviste. Det er absolutt de største angrende jeg har ang kjærligheten 

Anonymkode: c27d8...eb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

F eks 4 dater? 

Og at du ombestemte deg/dere møttes tilfeldig senere?

Anonymkode: 4d51b...1fe

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...