Gå til innhold

Hvor kjøper du t-skjortene dine? Og hva slags type bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper du t-skjortene dine? Og hva slags type bruker du? Dvs kort eller lang arm.

Kjøper du uten / med møster?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid kjøpt mine hos dressmann xl, i latterlig store størrelser. Plain svarte. 
Nå har jeg kjøpt diverse med motiver fra h&m. Foretrekker litt som er helsvarte, men er også litt kjedelig, så forsøker å finne noe annet. Går etter størrelse/passform og pris først, det er viktigst. Motiv og farge er det siste jeg ser på og det blir mer fokus på hva som er minst støy og irriterende å se på. "Chicago" og "Harvard" på brystet er bare teit, så det styrer jeg unna. Litt teit å gå med metallica t-skjorte eller andre band-skjorter når jeg aldri har hørt på de. Så prøver å finne en mellom ting, noe som er meningsløst men ikke teit og som ikke betyr noe, for det er trossalt bare en t-skjorte. 

Anonymkode: 8e72e...c7e

Skrevet (endret)

Kjøper litt over alt igrunn: Gina Tricot, Vera moda, bik bok, h&m, mye på etsy, emp, modcloth etc.. Jeg har vel 2 eller 3 svarte/hvite  ellers en rosa, en grønn, en turkis ensfarget.  Ellers liker print og graphic tskjorter, ikke sånn "Harvard" og "Chicago" tskjorter men gjerne noe alla dette:

1da7c517-6aa4-469a-b35d-ff244b00bb64.thumb.jpg.b5370a27419676a879ed275e095a78b1.jpg

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, skreppamedleppa said:

Kjøper litt over alt igrunn: Gina Tricot, Vera moda, bik bok, h&m, mye på etsy, emp, modcloth etc.. Jeg har vel 2 eller 3 svarte/hvite  ellers en rosa en grønn en turkis ensfarget.  Ellers liker print og graphic tskjorter, ikke sånn "Harvard" og "Chicago" tskjorter men gjerne noe alla dette:

1da7c517-6aa4-469a-b35d-ff244b00bb64.thumb.jpg.b5370a27419676a879ed275e095a78b1.jpg

Kult! 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par ensfargede i silke fra Max Mara, og diverse undertrøyer i ull og ull/silke fra forskjellige produsenter, men ut over det bruker jeg ikke t-skjorter.

Anonymkode: 4257e...4a5

AnonymBruker
Skrevet
sigrid106 skrev (15 timer siden):

Hvor kjøper du t-skjortene dine? Og hva slags type bruker du? Dvs kort eller lang arm.

Kjøper du uten / med møster?

Jeg kjøper uten mønster, gjerne litt nøytralt. Enten hm, veromoda eller lindex. 

Anonymkode: 31154...b0a

Skrevet

Enkle, ensfargede crewnecks fra Arket. De har god kvalitet uten å være for dyre. 

AnonymBruker
Skrevet

Korte ermer om sommeren, lange ermer under collegenser/ hettegenser om vinteren. Ofte sportsmerker/ street wear. En liten periode vår og høst bruker jeg to langermede samtidig da det er litt kjølig for kortermet og for varmt med genser. Kan være ganske enkle eller ha en del trykk/ logoer. 

Anonymkode: 258ef...e17

Skrevet

Jeg liker Levis sine, de med diskret brodert logo. De er tykkere i stoffet og holder fasongen. Nå sist kjøpte jeg xs i herre, for jeg vil ha de litt lange og ikke helt kroppsnære. 

AnonymBruker
Skrevet

Enkle ensfargede fra COS, Arket eller Samsøe.

Anonymkode: a7f32...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...