Gjest Gjest_kozen_* Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 jeg er visst lit overtroisk av meg, ble kanalisert ( en person som er synsk) og han kunne fortelle at jeg og min nåværende samboer ikke passer sammen, at det kom til å bli slutt etterhvert pga følelsene var gått over til vennskap... dette stemmer jo i og for seg, for jeg føler at jeg er forelsket i en annen( ivertfall betatt) tenker på han hele tiden. men håper på at dette skal "gå over" men hvor lenge skal man vente på det da. dette har vart ivertfall 1.2 år. sånn til og fra. han dukker stadig opp igjenn. prøver hele tiden å tenke fornuftig, men det nytter ikke. jeg og samboen har vært på jakt etter hus og ønsker oss barn, men nå er jeg livredd for om at jeg gjør det rette. har lagt husletingen på is, har ikke snakket med han om de følelsene mine- håper på at de går over. hjerte mitt sier jeg er "forelsket" i han andre siden jeg tenker på han og vill ha han... men kan det kansje også være at jeg er redd for å binde meg- tenker på det å få barn., hus? burde jeg høre på han som kanaliserte meg? hva mener dere da...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Jeg syns du skal drite i det han "kanalisereren" har sagt til deg. Mye av grunnen til at det virker som om slike "spåere" får rett gang på gang er noe som kalles selvoppfyllende profeti......han har sagt til deg at du og kjæresten din kommer til å gå i fra hverandre. Dermed blir du gående å tenke på dette og sakte men sikkert overbevise deg selv om at det er best å gjøre det slutt!!!! Dersom du er usikker på hva du skal gjøre, så foreslår jeg at du glemmer den spådommen, og gir deg og kjæresten din ett par månder til der du VIRKELIG kjenner etter hva du føler....ikke hva som har blitt fortalt til deg. Lykke til!!!
aline Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 jeg er ikke veldig overtroisk, og tror ikke særlig på at du skal gjøre noe utifra hva en spåmann sier. men bortifra det, dersom du har hatt følelser for en annen det siste halve året, så er det kanskje på tide at du stopper opp og prøver å finne ut litt inni deg hvordan du har det i forhold til mannen din? dropp både spåmenn og den nye "flammen" litt, tenk KUN på hva du ene og alene mener og føler for ham du faktisk er sammen med. dersom du går fra ham og det ikke blir noe mellom deg og han andre, eller at du ikke treffer noen andre som det matcher med heller, vil du velge å være sammen med din nåværende eller vil du velge å være singel? det er det du bør finne ut, ikke om du ønsker nåværende eller en flamme, for en flamme slukker og blir like uforelsket som din nåværende. du VIL ikke gå rundt å være nyforelsket resten av livet, de aller færreste gjør det ihvertfall. det vil på ett tidspunkt gå fra forelskelse til noe annet, som vel i stor grad bygger på vennskap og kjærlighet, ikke bare lyst og hjerte som en tenåring. vil du velge mannen din dersom du IKKE hadde hatt denne andre mannen? eller ville du likevel ønsket å gå? ville du valgt singellivet fremfor din nåværende?
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Har faktisk også opplevd å bli ufrivillig spådd av en "synsk" dame i min svigerinnes familie... Uten noen gang ha møtt min kjæreste mente hun at han var alt for kjedelig for meg og at forholdet ikke ville fungere, hovedsaklig fordi fornavnene våre begynner på samme bokstav. Hun "leste" ut fra noen linjer klærne mine formet på ryggen at jeg burde finne en mann med navn på W, for det var drømmemannen! Jeg ble egentlig ganske forbanna, for ikke hadde jeg bedt om å bli "spådd" og vil helst ha meg frabedt at mennesker jeg knapt kjenner skal ha meninger om meg og en mann hun ALDRI har møtt.... Hører vel med til historien at jeg og min kjæreste nå har vært sammen i sju år og samboere i fire.. tror nok hun tok feil ja
Cata Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 burde jeg høre på han som kanaliserte meg? hva mener dere da... ← Nei. Hør på deg selv, du... Er veldig enig med aline. Tenk på det du føler for ham du er sammen med, og om du heller ville være alene enn sammen med ham. Vet det er vanskelig, men prøv å ikke blande "den andre" inn i akkurat den tankerekka. Kanskje finner du ut at du og din "nåværende" har så mye sammen at det er verdt å satse på. I motsatt fall så tror jeg det er lurt å ta deg litt tid alene før du går inn i et nytt forhold igjen. Uansett så synes jeg ikke du skal la det "kanalisereren" sier være utslagsgivende for noe som er ditt, og bare ditt, valg.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Såkalte "alternative" folk er faen ikke gode i hu'e.... Søk hjelp! Grensene mellom de alternative og de som bures inn med psykiske lidelser er hårfin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå