AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Jeg ga et brev til en person i dag. Var litt usikker på om jeg våget gi det fordi det var følelsesladet,og det ga jeg uttrykk for. Vedkommende sa da :"jeg tar fullt ansvar for innholdet, jeg" og ønsket ta i mot brevet. Hva mente h*n egentlig med det? Er det ikke JEG som må ta ansvar for det jeg skrev? Litt forvirret. Kan noen forklare? Anonymkode: 65b99...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Tror personen bare mente at hen skulle ta innholdet i brevet seriøst og se det fra din side. Ta ansvar for situasjonen på en måte, ta ansvar og gjøre sin del med å lese brevet Anonymkode: cc4fc...075 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Mottakeren gjettet seg til innholdet og tar på seg skylden for situasjonen som var foranledningen til at du skrev brevet, antar jeg. Anonymkode: cd2bc...ac3 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mottakeren gjettet seg til innholdet og tar på seg skylden for situasjonen som var foranledningen til at du skrev brevet, antar jeg. Anonymkode: cd2bc...ac3 Dette er det eneste som gir mening dersom det er et direkte sitat. Anonymkode: c1296...f31 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette er det eneste som gir mening dersom det er et direkte sitat. Anonymkode: c1296...f31 Det er et direkte sitat ja. Så hvis innholdet i brevet handler om feks forelskelse, så sier vedkommende at h*n tar ansvar for at det ble slik? Og hvis innholdet er et ønske om å treffes igjen, så tar vedkommende også ansvar for at vi er kommet dit? Slik dere tenker? Anonymkode: 65b99...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er et direkte sitat ja. Så hvis innholdet i brevet handler om feks forelskelse, så sier vedkommende at h*n tar ansvar for at det ble slik? Og hvis innholdet er et ønske om å treffes igjen, så tar vedkommende også ansvar for at vi er kommet dit? Slik dere tenker? Anonymkode: 65b99...7e8 Hvorfor spør du ikke heller personen du ga brevet til? Anonymkode: 1f080...c5a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor spør du ikke heller personen du ga brevet til? Anonymkode: 1f080...c5a Fordi h*n reiste til Sør-amerika i dag... Får ikke snakket med vedkommende på en stund. Anonymkode: 65b99...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Jeg tenker også at han muligens kan ha tenkt seg til hva innholdet var... Han virket jo ivrig på å få brevet da, syns du ikke? Jeg mener siden du ga uttrykk for at du var usikker på om du skulle gi det. Jeg tipper han var nysgjerrig på det og at han sa det han sa for å si deg at han tar ansvar for innholdet på den måten at han leser med respekt og kanskje skjønte hva det dreide seg om og vet at han må ta ansvar for situasjonen? Jeg syns det var respektfullt å si. Hva tenker du selv ts? Handler dette om følelser fra din side? Anonymkode: a0ded...404 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå