AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Spesielt interessert i klimaet. Ser for meg at det er veldig kalt der hele tiden. Er somrene varme? Og på vinteren er det 2 meter med snø? Anonymkode: 7638b...1fb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Ganske langt mellom Lillehammer og Trysil da. Det er ikke 2 meter med snø om vinteren. Mulig at det er det oppi fjellene, men ikke i sentrum. Varme somre med opptil 30 varmegrader, men kan være mye regn og rundt 20 varme. Typisk norsk sommer. Kan bli opptil -30 grader om vinteren. Anonymkode: b1625...b26
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Jeg flyttet fra Oslo til Lillehammer for 10 år siden. Vintrene da var mere kalde og stabile, men de siste årene har det vært mere utypisk vinter og ikke så kaldt.. Angående sommeren er det litt mer klamt her enn det jeg er vant til fra Oslo da vi ikke har vinden fra fjorden Anonymkode: 1c695...5f3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Elverum er et av de tristeste stedene jeg har vært, et sted du kjører gjennom (men folka er hyggelige ), Trysil er et sted du drar til en gang i året for å stå på ski, ikke et sted du flytter til 😂 av de tre stedene du har ramset opp ville jeg definitivt valgt Lillehammer😛 Anonymkode: a099a...b81 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): ville jeg definitivt valgt Lillehammer😛 Helt enig ! Så fremt du ikke har en spesiell forkjærlighet for sprengkulde og barskog. Anonymkode: a7894...4b6 2
Gjest Hottentått Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Ville valgt Lillehammer. Elverum er sprengkaldt om vinteren. Klarere og bedre luft på Lillehammer. Trysil er altfor langt unna alt og alle 😄
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Vi valgte Trysil. Ville senke skuldrene og pulsen. Elverum var uaktuelt, Lillehammer var ikke rolig nok. Anonymkode: 76e52...08d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 16.44): Vi valgte Trysil. Ville senke skuldrene og pulsen. Elverum var uaktuelt, Lillehammer var ikke rolig nok. Anonymkode: 76e52...08d Flyttet dere som en småbarnsfamilie? Hvordan har det vært å bo i Trysil så langt? Vil du fortelle?:) Anonymkode: fe7db...f38
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flyttet dere som en småbarnsfamilie? Hvordan har det vært å bo i Trysil så langt? Vil du fortelle?:) Anonymkode: fe7db...f38 Trysil er supert! Usikker på om det er meg eller ikke som har svart i det siterte innlegget (det ser jeg når jeg publiserer dette ), men Trysil er kjempefint om man ønsker er roligere tempo og ikke har behov for å henge på kjøpesenter eller i bykjernen. De fleste møter opp på det meste, så ungene treffer alltid på en venn eller fler om det er noe spesielt som arrangeres. Det er for det meste sunne verdier og aktiviteter, og et veldig inkluderende miljø for barnefamilier. Man møtes på tvers av arenaene på godt og vondt. Legen din kan være naboen, og kollegaen er også skitreneren til barnet ditt. Opplever lite sladder, noe er det jo, men veldig lite som er negativt ladet. Vi angrer ikke på at vi flyttet, og barna har blomstret opp. En dagstur til Oslo/hamar/lillehammer er ikke noe problem om man ønsker det byen har å by på. Anonymkode: 76e52...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå