Gjest Sabia Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Jeg lurer på hva noen amerikanske rengjøringsmidler tilsvarer i norske produkter. Det gjelder følgende produkter: Windex Ammonia Mr Clean Comet Cleanser SOS Pads Jeg har begynt med Flylady (www.flylady.net) og lurer derfor på dette. Jeg lurer også på om det finnes sånne "tørketrommelservietter" i norge?? Jeg har aldri sett de her, men kanskje noen vet.. Brukte de da jeg bodde i Australia og de var så greie!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Tørketrommelservetter fantes, men de har sluttet å selge dem nå. De ble tydeligvis ikke så populære. Windex er noen våtservietter. Du kan sikkert bruke de som er beregnet på biler (kjøpes på bensinstasjon), ellers finnes det jo mange våtservietter som er beregnet på vasking i butikkene nå. Både til glass, bad og skuring.
Kelsey Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Tørketrommelservetter fantes, men de har sluttet å selge dem nå. De ble tydeligvis ikke så populære. Windex er noen våtservietter. Du kan sikkert bruke de som er beregnet på biler (kjøpes på bensinstasjon), ellers finnes det jo mange våtservietter som er beregnet på vasking i butikkene nå. Både til glass, bad og skuring. ← Er ikke Windex noe ala Jif? Ikke den orginale Jif, men Jif til vinduer osv (de som er gjennomsiktige). Windex er i hvert fall et merke som har blitt utviklet på samme måte som Jif...først et grunnprodukt, for så å plusse på det ene og det andre. http://www.windex.com/index.asp
Brunhilde Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Ammonia er nok salmiakk og Mr. Clean vil jeg tro tilsvarer Mr. Muscle. Ellers kan du kanskje "lese" deg til hva det må være ut fra sammenhengen, det er ofte slik jeg løser denne typen mysterier.
Gjest Sabia Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Ellers kan du kanskje "lese" deg til hva det må være ut fra sammenhengen, det er ofte slik jeg løser denne typen mysterier. ← Ja det er slik jeg pleier å gjøre, hadde bare litt lyst til å se om noen visste, kanskje det var noe lurt jeg ikke hadde tenkt på;-) Men foreløpig ser det jo ut som jeg har tenkt ganske riktig. Spent på om noen vet hva de siste få tingene er Takk til dere som har svart allerede, kjempefint!!
Kelsey Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Jeg lurer på hva noen amerikanske rengjøringsmidler tilsvarer i norske produkter. Det gjelder følgende produkter: Windex Ammonia Mr Clean Comet Cleanser SOS Pads Jeg har begynt med Flylady (www.flylady.net) og lurer derfor på dette. Jeg lurer også på om det finnes sånne "tørketrommelservietter" i norge?? Jeg har aldri sett de her, men kanskje noen vet.. Brukte de da jeg bodde i Australia og de var så greie! ← I tillegg til Windex: Ammonia - Vet ikke om det er riktig, men det som kom opp da jeg søkte i hvert fall. Allminnelig rengjøringsmiddel med amoniakk. Mr Clean - Også en "multi purpose cleaner" Comet Cleanser - Desinfiserende rengjøringsmiddel med klorin. SOS Pads - Stålull
Gjest Sabia Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Jeg har funnet Mr clean på norsk, det er Swiffer Magic Eraser, kjøpte på Rema idag og den er helmax! Det er en svamplignende sak, og jeg fikk bort flekker som jeg har skrubbet HARDT på med Jif uten å få bort! Helt topp produkt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå