AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Hadde corona uka som var men ble gradvis bedre. Trente igår og ble dessverre helt slått ut etter det og sov resten av dagen av utmattelse. Våkner likevel opp i dag og føler meg litt bedre enn igår. Er det greit at jeg gjenopptar den daglige treningen nå likevel på tross av utmattelse? Synes det er verdt det. Anonymkode: ae542...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Dette er jo egentlig en ypperlig anledning for å ta tak i og gjøre noe med treningsavhengigheten din. Men du kommer nok til å trene uansett hva folk i tråden skriver, så du får bare kjøre på og se hvordan det går. Anonymkode: 7ceab...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg trente hver dag da jeg hadde korona, men veldig rolig. De dagene jeg var dårlig, gikk jeg bare turer. Det hjalp faktisk veldig mot hodepinen. Lytt til kroppen din, og kjenn etter hva du greier Anonymkode: 72a3e...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg ville ikke gjort det. Det er flere som sliter med utmattelse lenge etterpå, så pusher det nå i starten kan du ende opp med mye lenger tid uten trening enn det du får nå. Anonymkode: 690e8...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 Det bør du ikke. Større sjanse for å få langvarig utmattelse. Anonymkode: f667b...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå