AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Hei! Jeg vet ikke om det er varmeutslett gutten min har eller et annet type utslett. Det ligner veldig på typen miliaria profunda (ikke rødt, kun samme farge som huden). Det har vært der siden i går selvom vi har passet på å avkjøle og ha det svalt. Han har vært veldig varm, og det er varmt og klamt. Men ifølge Internett skulle det jo gått over 😅 Det er heller ikke i området hud mot hud, det er på skuldrene... Har noen erfaring? Kan det være varmeutslett likevel? Han har ikke spist noe utenom det vanlige tror jeg. Anonymkode: cfe6f...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Du må nesten legge ved et bilde for å få de rådene du trenger. Anonymkode: 9a178...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du må nesten legge ved et bilde for å få de rådene du trenger. Anonymkode: 9a178...9fe Ja, det var derfor jeg skrev navnet på utslettet som er likt 😊 kameraet på telefonen er ikke så bra at det synes.. Anonymkode: cfe6f...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå