Angelheart2 Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Noen som har sett denne? Hadde virkelig troen og syns de to-tre første episodene virket lovende, men så ble det jo bare tull! Det ble liksom ingenting, hverken komedie, action eller thriller. Ser det beskrives som en komedie, men da deler jeg ikke helt den humoren, altså. Synd, egentlig, for plottet i seg selv var jo spennende og kunne gitt utgangspunkt for en ganske så god thriller. Andre synspunkt?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Det er jo en parodi. Det skal ikke være seriøst. Anonymkode: 23aeb...734
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Denne serien er det mange som misforstår. Dette er satire over ale true crime dokumentarer og filmer/serier av typen Jenta på toget, eller Gone Girl. Er man godt kjent med disse sjangerne er denne serien dritmorsom. Men går nok over hodet på de som ikke tar referansene. Anonymkode: 56c5f...dda 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Tittelen alene sier jo en del om hva slags serie det er. Anonymkode: 47524...56c
Angelheart2 Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2022 Forsto at det var en parodi, men syns den traff veldig dårlig, og jeg ser MYE krim. Det var altfor langt mellom de gode poengene, syns jeg. Den kunne vært tatt mye mer ut for å bli tydeligere. Når så mange misforstår så tenker jeg det i seg selv er et tegn på at parodi-tanken ikke var sterk nok. De "artige" referansene burde vært smurt bredere utover alle episodene i stedet for å stå i kø i de to siste.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Se på den filmen som heter The women in The window det er en ren parodi av akkurat den faktisk. Ble overrasket over at jeg forstod hele plottet med en gang etter å ha set den serien som parodierer denne. Anonymkode: fce92...c8c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Synes den var veldig underholdende jeg. Anonymkode: ab999...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå