AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Har alltid levd i troa om at rødhåra folk ikke blir skalla, men nå har jeg begynt å få ekstremt høy hårfeste. Har prøvd minoxidil men det gjør ingen forskell. Tviler på at jeg får finasteride. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 69c36...596
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Eh... er ingenting feil med hverken hårfestet ditt eller håret ditt. Min rødhåra bestefar på 87 har fortsatt nesten hele manken sin, bare blitt litt tynnere og hvitt. Kjenner flere eldre rødhåra som har tett fin manke hele veien. Anonymkode: de144...d08
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 On 6/27/2022 at 3:04 PM, AnonymBruker said: Eh... er ingenting feil med hverken hårfestet ditt eller håret ditt. Min rødhåra bestefar på 87 har fortsatt nesten hele manken sin, bare blitt litt tynnere og hvitt. Kjenner flere eldre rødhåra som har tett fin manke hele veien. Anonymkode: de144...d08 Mista nettopp en svær dunge med hør, så tror jeg holder på å miste det. Anonymkode: 69c36...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå