Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da snakker jeg ikke  sånn sliten du kan hvile et par timer så bra igjen. 

Jeg  føler jeg nesten blir mere sliten av behandling  av angst til og med .  Har levd med det så lenge  og laget meg mestring strategi  for å klare å leve  så å si normalt . Men det  er jo ikke bra sånn i lengden sier de men det er slitsomt å presse seg. Ikke klarer jeg alt behandler  ber meg om  en del klarer jeg ikke men en god del er faktisk  praktisk umulig.   Gå på en sosial event med en venn.   Vel har ikke venner som jeg kan gå på sånt med   og jeg har ikke råd . Vil helst kunne mate ungene  og ha råd til å ha klær til de. 

Sliten av nyheter ja jeg vet jeg ikke trenger å se men det er overalt.  Føler at verden  omtrent kollapser  rundt meg.  Omtrent drømmer å flytte til en øde øy. 

Sliten av alt man må . Savner å ha ting jeg vil  gjøre. Ting man ikke gjør av plikt.  Og ha folk rundt meg som ikke forventer  at jeg fikser.  At jeg får lov å være den som tas vare på . Den som hjelpes. 

Alt jeg vil nå er å krype opp i senga sove og våkne helt uthvilt og glad. Og ha noe morsomt  å gjøre .   Jeg er så sliten. 

Det suger å ha  totalt ansvar for alt siden barndom  og det  suger å være blakk. 

Men men  nå kommer snart unger hjem og jeg får ta meg i nakken og lage middag .  Det blir nok bedre  der er jeg helt sikker på  . Bare litt lei akkurat  nå.

Anonymkode: 1cc47...ec5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å bli sliten av behandling for psykisk sykdom, du gjør jo en kjempejobb ❤️ 

Anonymkode: cd42a...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...