Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker kun voldelig sex der han får lov å slå meg. Både på rumpen og i fjeset. Ofte piper det i ørene når han slår. 

Jeg liker ikke dette. Det er ekkelt og ubehagelig. Under sexen går jeg med på dette. Jeg har noen ganger sagt i fra at jeg vil han skal slutte å slå meg under sex, men det blir aldri med det. Under selve sexen utrykker jeg "nei" og "au" når det blir for røft, men han overbeviser meg til å være sterk og fortsette. Vi har et kodeord som betyr stopp, men jeg kommer aldri på å bruke det. En gang jeg brukte det, stoppet han likevel ikke. 

Han sier ofte at han aldri ville skadet meg, gjort meg vondt med vilje og at jeg må si ifra hvis jeg ikke liker volden. Allikevel føler jeg at det er kun 'manipulering' for å kvitte seg med dårlig samvittighet. Samtidig er jo jeg dårlig på å si ordentlig nei og stopp. 

Han har også pisket meg mens jeg var overstadig beruset, han edru. En gang jeg tydelig sa stopp, var når han ville brenne meg med et lys.  Jeg var livredd, sa nei, men lot han holde på ved å ligge stille. Jeg fikk et stort brennmerket på ryggen og han begynte å gråte når han så hvor vondt jeg fikk. 

Hva er dette? 

Anonymkode: 6f3c8...c32

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsetter du ha sex med denne mannen, vil du tilslutt ødelegge fremtidig sexliv også.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å gå i fra han flere ganger. Klarer ikke. Ts

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Dette er voldtekt og tortur , anmeld og kom deg langt vekk. 

Endret av Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd å gå i fra han flere ganger. Klarer ikke. Ts

Har du noen du stoler på som du kan snakke med?

Kunne du ha kontaktet et krisesenter? De er veldig gode å snakke med - det trenger ikke å være mer enn en samtale

Så bra du ber om råd - det er første skritt i anerkjennelsen av at dette ikke er greit!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Dette er voldtekt og tortur , anmeld og kom deg langt vekk. 

Men er det egentlig det? Jeg er så forvirret. Og svak. Er ikke i stand til å gå i fra han. 

Skrevet (endret)
Diezel skrev (2 minutter siden):

Har du noen du stoler på som du kan snakke med?

Kunne du ha kontaktet et krisesenter? De er veldig gode å snakke med - det trenger ikke å være mer enn en samtale

Så bra du ber om råd - det er første skritt i anerkjennelsen av at dette ikke er greit!

Nei, ingen av vennene mine liker han noe særlig. Og jeg klarer ikke fortelle om så intime detaljer uten å skjems. Dessuten har jeg en tendens til å ikke klare å gå i fra han. Liker ikke at vennene mine ikke liker han. Å jeg føler det er min feil at de ikke gjør det fordi jeg kun forteller de det som er negativt. Har altså fortalt andre ting i forholdet, ikke dette. 

Endret av Vibbedilla90
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er det egentlig det? Jeg er så forvirret. Og svak. Er ikke i stand til å gå i fra han. 

Du kommer til å bli det - ta et skritt av gangen 💕 Ikke tenk på alt som skal skje fremover, ta en liten ting etter en annen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, mannen er sadist. Kom deg bort før han går ennå lengre i mishandlingen.

Anonymkode: 42803...301

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er det. 

Anonymkode: 42803...301

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er farlig og ødelegger deg, tenk på deg selv, er dette et liv du ønsker å leve?

Skrevet

Dette er både vold og voldtekt. 
kanskje du vil ringe noen ? 
Det finnes flere ufarlige du kan ringe til i første omgang. Vold- og overgrepslinjen (VO-linjen) 116 006

Det skader deg ikke å ta en tlf.

• Liker 7
Skrevet

Vær så snill, sett grenser og aller helst forlat denne mannen. Han mangler grunnleggende forståelse av hva sex er og skal være; Til GJENSIDIG glede og nytelse. 

Dette er vold ja! Vold av et helt forferdelig slag. Noe som kan ødelegge deg mentalt, fysisk og seksuelt. Det du opplever er fullstendig uhørt. Helt grusomt bare å lese det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil, men jeg klarer ikke. Jeg har ikke et sterkt nettverk rundt meg og noen ganger føler jeg han er alt jeg har utenom barna

Han tilfører også mye positivt.

Ts

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ja det er vold når noen slår og gjør deg vondt, og når du sier nei og du ikke vil at han skal slå deg men han gjør det likevel. Det er tross alt kriminelt. Hvorfor klarer du ikke gå i fra han? Hvorfor anmelder du det ikke? Det blir ikke bedre før du gjør noe med det. Ikke ødelegg sexlivet ditt med å la en voldelig fyr få slå og gjøre deg vondt. Sex skal tross alt være godt for dere begge. Ikke vondt og voldelig. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men det positive han har å tilby blir overskygget av det negative. Hvis en venn av deg hadde fortalt lignende historie, hva ville du rådet vennen din til? Du er tydeligvis blitt hjernevasket, dette er så langt over grensen det er mulig å komme uten at du blir drept!

Anonymkode: fa488...38e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper det er en trolletråd for hvis ikke stakkar TS. 

Du bør klare å komme deg vekk før det blir legevakt på deg.

Anonymkode: e69b5...87f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vold, han klarer ikke/vil ikke stoppe selv om du sier nei. Denne mannen har problem.

Anonymkode: 361f9...861

• Liker 2
Skrevet

Hallo i luken,  han er en sadist. kom deg vekk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...