Gå til innhold

Fjerne skintag selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var en skintag rett ved siden av de ytre kjønnsleppene. Ikke så stilig… Legen har sett på den, og har sagt at den er ufarlig. Kunne sende meg til hudlege for å fjerne den hvis jeg ville. Kan jeg bare fjerne den selv med sytråd eller kryo skintag fjerner? Noen som har fjernet uten å gå til legen? Den er nok 0,5 cm i diameter. Stygg…

Anonymkode: 705d9...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var en skintag rett ved siden av de ytre kjønnsleppene. Ikke så stilig… Legen har sett på den, og har sagt at den er ufarlig. Kunne sende meg til hudlege for å fjerne den hvis jeg ville. Kan jeg bare fjerne den selv med sytråd eller kryo skintag fjerner? Noen som har fjernet uten å gå til legen? Den er nok 0,5 cm i diameter. Stygg…

Anonymkode: 705d9...cc8

Gå til en hudlege privat, så slipper du infeksjoner og faenskap.

Uansett bruk en steril skalpell.

Anonymkode: decfa...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://vm.tiktok.com/ZMNMooNqC/ her er oppskrift 😅

Anonymkode: 9f004...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fjernet noen selv, men de var ikke så store. Brukte fibroblaster kjøpt på wish. 

En så stor, et slikt sted, ville jeg fått hudlege til å fjerne. 

Anonymkode: c6227...d78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hallo😳 Det ville jeg ikke eksperimentert med. Bare be om henvisning til hudlege du, så slipper du å tenke på det.

Anonymkode: 6d63a...224

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den vært noe som helst annet sted, så hadde jeg anbefalt deg å bare ta den selv. Jeg fikk beskjed av legen min at hvis jeg hadde en steril saks eller skalpell, samt pyrisept eller sterkere til å vaske huden med først, så var det null stress å ta dem hjemme.
Men på/ved kjønnsleppene ville jeg stukket innom legen og fått hjelp. Jeg har for øvrig allerede gjort det. Jeg hadde en skintag rett på innsiden av den ene store kjønnsleppa. Legen skjønte veldig godt hvorfor jeg hadde kommet for å få hjelp til å ta den. Og den var SATANS vond å ta også..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde et par skintags i det samme området som deg. Jeg klipte de bort med saks. Det gikk fint. 

Anonymkode: 439a5...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kan ikke fastlegen din fjerne den? Min fastlege fryste bort noen, og skjærte bort noen. Også i samme område.

Anonymkode: 30dbd...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde skintags på øyelokkene og fikk dem fjernet hos hudlege. Hadde aldri prøvd å fjerne dem selv på et så sensitivt område eller uansett egentlig. Gå til hudlege du, det er jo et sensitivt område du har dem på.

Anonymkode: 353a1...dbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...