Gå til innhold

seksuell frusterasjon..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som alle andre menn her i verden lider jeg av seksualangst og seksualfrusterasjon. Ulempen med sex er at sexen varer uendelig mye lengere enn selve sexakten. Tanker om sex er sex. Slik har jeg begynt å spinne tanker, man vever ideer sammen i et nøst som man siden skal kunne glede seg over. Min seksualdrift er temmelig enkelt, - det uoppdagede er det tilnærmelige, - og det utforskende er det uoppdagende. Hvorfor skal jeg drømme meg bort i jenter på gata når jeg deler rom med et feminint vesen?

Jeg irriterer meg over ting som har blitt gjort i forkant. En dag spurte jeg forsiktig, - hvor mange har du kjørt anal med? Tre var svaret. Var det godt? - det kan være. Jaha, jeg noterte meg opplysningen jeg trengte. Å kjøre anal på jenter er ikke som å fingre dem eller leke med brystvorta, man trenger inn bakveien og innkjøringsregler finnes for alle. Bare synd de er så ulike jente til jente.

Problemet mitt er at jeg ofte vet når jeg selv har et problem, - jeg kan se konflikter som ikke er der og jeg kan oppdage løsninger på ikkeeksisterende situasjoner. Jeg måtte spørre meg selv, - skapte jeg en situasjon? Kanskje jeg grubler for mye? Nåda, - la meg slutte å narre meg selv, - hun har kjørt anal med tre andre, hvorfor ikke meg? Er jeg noe dårligere enn de andre? Er det slik at andre skal kunne oppdage ting jeg skal forbli uoppdaget? Er utforskningsløypa kjørt slik at jeg kun skal kunne markere opp ei ferdig lysløype? Hvorfor traske i stien mens andre gutter har kunne saumfart krattet? Nei, en slik urettferdighet kan jeg ikke tåle.

Når man spør en jente om anal så betyr det ikke at man har det samme natt eller sexakt. Man spør ganske enkelt fordi at jenta selv skal spinne tråden videre. Jeg gjettet riktig, - to eller tre kvelder senere uten noen som helst tilnærming fra meg ymtet hun forsiktig innpå om jeg kunne,...ja... hun mente...kanskje jeg skulle... Jeg gjorde meg så kostbar jeg bare kunne, - kanskje dette var et luretriks, man kan aldri vite med jenter og følelelser noen ganger virker det som om de ikke eier samvittighet men at det går for dem bare de får køddet lenge nok med gutten. Slike baktanker er jeg klar over slik at jeg latet som ingen ting.

Fy flate for ei sleip fittekjerring, - hun ville leke vanskelig. Ikke bare har hun kåtet opp waco med vilje, men hun har begynt å leke leken. Jeg vet ikke sa hun plutselig. Hva? Vet ikke? hva vet hun ikke, - hvor rompehullet ligger, - hva hun mener? om det er godt? Hvordan i huleste skal jeg kunne bevise noe som helst nårjeg ikke en gang får prøvd? For et brunstspill. For et brunstobjekt. - Jeg lot henne roe seg ned,... mens jeg masserte fitta hennes sakte, ... etter en stund da klitorisen var fordoblet i størrelse visste jeg at her gjaldt det bare å smekke den inn i rompa hennes.,... det gikk for henne, omgjen og omgjen og omgjen,... så mange ganger at jeg lurte på om jeg kanskje skulle ta betalt i og med at dette tross alt var min ide og hadde jeg visst dette... - hun var ikke i bevegelse,... hun ynket seg litt og var lattermild. Jeg trodde hun hadde blitt sinnsyk. Men det viste seg at pikken min hadde truffet noen nervebaner slik at orgasmen hennes hadde fått oppheng, dvs at nervetrådene hadde klemt seg slik at hun hadde fått en evigorgasme og da hun av utmattelse og av svette sovnet ta jeg tok ut pikken forsto jeg at slike tjenester bør ikke en gutt gi uten videre. Min egen orgasme kunne jeg bare glemme, hun sov som en vridd vaskeklut.

Det beste er at jeg føler meg veldig snill etterpå. Jeg er ikke den egoistiske typen som bare MÅ ha orgasme, jeg er ikke sånn. Det å kunne unne damer orgasme uten å måtte ha en selv tenner gentlemannlysten i meg. Hvordan kan man være så omsorgsfull for andre tenker jeg? En slik velgjøring uten å kreve noe tilbake?

Her finner jeg på ting som å kjøre anal og hun er vanskelig, - men etterhvert tror hun det er hennes ide og da må vi plutselig gjøre det, og hun nesten omkommer i bølger av orgasmejag,... og av alt dette,... utakknemlighet og søvn...

Uff for et gratisarbeide vi gutter må gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du grubler for mye. Få på deg et par Nikes og Just Do It. Overlat grubling, usikkerhet og følelser til damene. Og kom igjen, mann! Ikke spør damer om hva de har gjort og hvor mange de har gjort de med. Nei, nei, nei. ikke bra.

Vil du ha anal, masser rumpehullet hennes mens du tar henne. Liker hun det kan du føre en finger inn etterhvert. Liker hun det fremdels kan du prøve med to. Stønner hun av vellyst lar du kukken skifte bane. Mange damer nekter å bli tatt analt, men i kampens hete er de for kåte til å si nei. Kvinner er følelelsesmennesker, føler hun for det der og da, gjør hun det. Så enkelt er det.

-Babyboy

Skrevet

Babyboy min gentleman... man spør først, og utfører siden. Det du skriver der er en total respekt for kvinner - ulikt hva jeg har! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Hvorfor spørre før du utfører når du kan utføre uten å spørre? Vi snakker ikke om å fri her, men om å prøve noe nytt mens man har sex. Det er mulig de damene du har deg med synes det er sexy at du spør dem om å få lov til å massere rumpehullet deres mens du tar dem bakfra, men jeg foretrekker å lese damenes kroppspråk. Kroppen lyver som regel ikke, noe som ikke kan sies om de fleste kvinnfolk. ;)

Du må forresten gjerne ha respekt for kvinner, jeg derimot foretrekker å ha kvinner.

-Babyboy

Endret av babyboy
Skrevet

Jeg forstår liksom ikke helt essensen i denne tråden.

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet
Babyboy min gentleman... man spør først, og utfører siden. Det du skriver der er en total respekt for kvinner - ulikt hva jeg har! :sjarmor:

Tull! Det er lettere å få tilgivelse en tilatelse, det vet du godt!

Skrevet
Tull! Det er lettere å få tilgivelse en tilatelse, det vet du godt!

Du er jo helt på viddene...

Du stapper den ikke inn i toeren uten tillatelse.

Da må du i så fall ikke regne med noen tilgivelse heller. I så tilfelle er du en egoistisk idiot! :frustrert:

Skrevet
Mange damer nekter å bli tatt analt, men i kampens hete er de for kåte til å si nei. Kvinner er følelelsesmennesker, føler hun for det der og da, gjør hun det. Så enkelt er det.

-Babyboy

Veldig få jenter vet egentlig sitt eget beste, - og det er vel ingen jenter som har kjørt anal som angrer på det, kontra alle de tusener av gamle damer på gamlehjemmet som ynker og angrer seg over at de aldri fikk prøve et fullverdig seksualliv, - jenter har tre hull og derfor kan jeg forstå at jenter føler seg ubrukbare dersom de ikke får føle nytteverdien av sin egen kropp..

Skrevet
Veldig få jenter vet egentlig sitt eget beste, - og det er vel ingen jenter som har kjørt anal som angrer på det, kontra alle de tusener av gamle damer på gamlehjemmet som ynker og angrer seg over at de aldri fikk prøve et fullverdig seksualliv, - jenter har tre hull og derfor kan jeg forstå at jenter føler seg ubrukbare dersom de ikke får føle nytteverdien av sin egen kropp..

Hva du vet!!

Du har visst fasiten på det meste du Waco :hakeslepp:

Kvinner vet vel sitt beste på lik linje med menn. Og det at vi har tre hull må jo bety at alle hullene er der for å tilfredstille menn, ikke sant?! Jepp.....

Hvem i all verden er det som har fått deg til å bli så til de grader kynisk og med et syn på kvinner som signaliserer at vi ikke vet vårt beste og er til for å brukes??

Måtte du aldri noensinne få en datter.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Måtte du aldri noensinne få en datter.

Pappa Waco: "Nå må du spise grøten din da jenta mi, så du får stoore pupper som gutta kan klå på!"

Skrevet

Det er lettere å få enerom på kirurgen enn tilgivelse mener du vel... :frustrert:

Skrevet
Jeg forstår liksom ikke helt essensen i denne tråden.

Ikke jeg heller

Skrevet

:overrasket:

Gjest Sexy Sadie
Skrevet

Waco....

Hvor får du det i fra

Skrevet
Hvorfor spørre før du utfører når du kan utføre uten å spørre?...... Kroppen lyver som regel ikke, noe som ikke kan sies om de fleste kvinnfolk. ;)

En interessant betraktning det der. Noen ganger lønner det seg rett og slett å bare prøve det man har lyst til å heller ta oppgjøret senere. Det finnes mange damer som liker å krangle og være vanskelig samtidig som de nekter alt mulig rart. F eks holdt jeg på med en dame som ikke ville at jeg skulle ta spruten i ansiktet hennes. Jeg visste jo av erfaring at så kjipe damer krangler uansett og er misfornøyd samme hva man gjør så da gjorde jeg et for det. Hun ble sur, men da jeg forklarte henne at damer som blir sure bare fordi de er flinke og får det til å gå for gutten kan ikke ha særlig empati. Skal man bli sinna fordi en annen har det bra? Og når man var med på å få det bra skal man bli sur etterpå? Heldigvis forstår de fleste damer at slik egoisme ikke holder i det lange løp.

Skrevet
Waco....

Hvor får du det i fra

Fra hverdagen min kjære sexy sadie, det er dagene som skaper situasjonene og nettene som løser dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...