Gå til innhold

Betraktes ubeskyttet sex for uønsket graviditet ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt ubeskyttet samleie,og  opplevd du / dere at kondomet sprakk under samleiet, eller glemte du p-piller uka før /eller etter samleiet?  

Spørsmålet:  Hvor vanleg er det blandt single  kvinner idag  å ha ubeskyttet  sex ?  Og iden hensikt å bli gravide ?  Kvinna hevdet hun var beskyttet med p-piller, og han festet sin lit til dette, og de hadde ubeskyttet sex.  

Anonymkode: f4f81...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du hatt ubeskyttet samleie,og  opplevd du / dere at kondomet sprakk under samleiet, eller glemte du p-piller uka før /eller etter samleiet?  

Spørsmålet:  Hvor vanleg er det blandt single  kvinner idag  å ha ubeskyttet  sex ?  Og iden hensikt å bli gravide ?  Kvinna hevdet hun var beskyttet med p-piller, og han festet sin lit til dette, og de hadde ubeskyttet sex.  

Jeg har opplevd at kondom sprakk en gang. Men selv om jeg har knullet en del jenter så er det sjelden de ønsker kondom når jeg spør om det. Den gangen det sprakk sa jeg ikke noe til dama men jeg var sterilisert så kunne ikke få barn.

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (5 timer siden):

Jeg har opplevd at kondom sprakk en gang. Men selv om jeg har knullet en del jenter så er det sjelden de ønsker kondom når jeg spør om det. Den gangen det sprakk sa jeg ikke noe til dama men jeg var sterilisert så kunne ikke få barn.

Heldig da som var sterilisert, og dama merket vel at du hadde tømt deg i  henne. 

Skulle ikkje forundre meg om   mange menn som er blåøyde når de  har sex, men de har ingen garantier for at dama er beskyttet.  

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Men ble gravid på p- piller for noen år siden. Hadde aldri glemt en eneste pille,og tok de til samme tid hver dag. Legen mente i ettertid at pillen hadde sviktet litt da jeg hadde omgangssyke (oppkast og diare) noen dager før,og at jeg derfor fikk eggløsning. 

Hadde heldigvis en kjæreste som også hadde vært syk samtidig,og som var med til legen. Ellers hadde det vel blitt mistanker om både det ene og andre........

Anonymkode: 4216d...6de

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Heldig da som var sterilisert, og dama merket vel at du hadde tømt deg i  henne. 

Skulle ikkje forundre meg om   mange menn som er blåøyde når de  har sex, men de har ingen garantier for at dama er beskyttet.  

Ja greit å være sterilisert og jeg spruter nesten like mye inn i fitta så hun merker ingen forskjell.

Nei hun merket det ikke.

Jeg skulle gjerne møtt noen flere damer men ikke så lett å få kontakt når jeg vil ha det diskret. Er deilig  å gi en dame mye nytelse med gjerne flere orgasmer og nyte selv 

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen av delene. Men ble gravid på p- piller for noen år siden. Hadde aldri glemt en eneste pille,og tok de til samme tid hver dag. Legen mente i ettertid at pillen hadde sviktet litt da jeg hadde omgangssyke (oppkast og diare) noen dager før,og at jeg derfor fikk eggløsning. 

Hadde heldigvis en kjæreste som også hadde vært syk samtidig,og som var med til legen. Ellers hadde det vel blitt mistanker om både det ene og andre........

Anonymkode: 4216d...6de

Det er vel ingen nyhet at spysyke ødelegger virkning av pilla

Anonymkode: eeadd...ded

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt ubeskyttet sex som single, hvis du med ubeskyttet mener uten all form for prevensjon. Jeg gikk på p-piller fra før jeg ble seksuelt aktiv og helt til mannen og jeg ville ha barn. Har heller aldri opplevd at kondomet sprakk.

Uten at jeg har noe tall på det, vil jeg tro det er svært få kvinner som lyver om prevensjon. Men det skjer.

Anonymkode: 7d058...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...