Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har alltid brukt mye tid på å tenke på min egen og andres eksistens. Helt siden barnehagen har jeg at eksistensielle spørsmål.

Tenker jeg lenge nok på det får jeg en helt rar ubeskrivelig følelse. Ingenting føles liksom ekte. Veldig rart og ekkelt. Andre som har det slik eller er jeg bare gal? 😄

Anonymkode: afe1d...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke bare du som tenker mye på sånt. Jeg gjør også det, og det samme gjør mine nærmeste kompiser. Men jeg har ikke negative følelser knyttet til det, og føler meg trygg på at uansett hva som er hva finnes det ingenting å frykte. Syns kun det er spennende å gruble, lese, høre om tanker og hypoteser rundt "virkelighet" og "mening", og føler ikke jeg behøver å lande noe spesielt sted, eller være overbevist om noe. Alt er ok for meg sånn sett.

Anonymkode: f5b19...85a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! Har alltid brukt mye tid på å tenke på min egen og andres eksistens. Helt siden barnehagen har jeg at eksistensielle spørsmål.

Tenker jeg lenge nok på det får jeg en helt rar ubeskrivelig følelse. Ingenting føles liksom ekte. Veldig rart og ekkelt. Andre som har det slik eller er jeg bare gal? 😄

Gud er den Største, jeg legger vitne til at det finnes ingen gud en Gud, og jeg søker tilflukt fra alle ondskapfulle og mørke skapninger, og fra hviskeren og fra mørket etter min siste åndedrag, må den sannelig gå til Han som først ga meg den!

Gud er din Skaper. 

Din eksistens ligger i Gud's Hender. 

Han ga deg liv og Han Bestemmer når du skal dø og bringes tilbake til Kongen av alle verdener.

Gud er svaret på ALLE eksistensielle og ontologiske  spørsmål.

Siden Gud er Sannheten. Han er den Største. 

Pris til Gud, jeg bøyer meg ned for Gud!

De som bøyer hodet dems i stolt benektelse...

Gud ser alt det der, og Gud er for Stor til å at jeg skal snakke om det.

De er i Gode Hender, Gud har en Plan for alt.

Gud er den Største!

AnonymBruker
Skrevet
Conal skrev (2 timer siden):

Gud er den Største, jeg legger vitne til at det finnes ingen gud en Gud, og jeg søker tilflukt fra alle ondskapfulle og mørke skapninger, og fra hviskeren og fra mørket etter min siste åndedrag, må den sannelig gå til Han som først ga meg den!

Gud er din Skaper. 

Din eksistens ligger i Gud's Hender. 

Han ga deg liv og Han Bestemmer når du skal dø og bringes tilbake til Kongen av alle verdener.

Gud er svaret på ALLE eksistensielle og ontologiske  spørsmål.

Siden Gud er Sannheten. Han er den Største. 

Pris til Gud, jeg bøyer meg ned for Gud!

De som bøyer hodet dems i stolt benektelse...

Gud ser alt det der, og Gud er for Stor til å at jeg skal snakke om det.

De er i Gode Hender, Gud har en Plan for alt.

Gud er den Største!

Er dessverre ikke religiøs.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 12.55):

Høres ut som om du er kommet langt på veien mot Enlightenment.

Anonymkode: 2c587...c11

Skrevet

Jeg er helt lik. kan bli helt koko av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...