AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Vi er en venninnegjeng som pleier å reise, dra på arrangementer osv sammen. Begynner å irritere meg over hun ene i gjengen. Ofte når vi er ute på noe så forsvinner hun fra oss og henger heller med gutta. Som regel gutter hun kjenner fra før. Hun pleier å være med oss jentene første halvdel av dagen/kvelden og forsvinner etterhvert. Venninna vår kommer noen ganger tilbake til oss for å sjekke stemninger og går så videre igjen etter å først ha funnet plass hos gutta. Virker som hun gjør dette fordi hun merker selv hun bør bry seg litt mer om oss hun i utgangspunktet er med. Er det jeg som er sær her eller er det dumt av henne å holde på sånn? Skal sies at hun er singel og de fleste i gjengen vår har kjæreste, inkludert meg. Vi er i midten av 20-årene. Anonymkode: ca064...ffd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Hva er problemet? Hvorfor dette behovet for å skulle bry seg med hva hun gjør? Hun ønsker vel å finne seg en kjærste slik som dere andre da, og det føles kanskje tryggere å gå ut sammen med noen hun kjenner i nærheten. Anonymkode: c4488...b7d 17 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er problemet? Hvorfor dette behovet for å skulle bry seg med hva hun gjør? Hun ønsker vel å finne seg en kjærste slik som dere andre da, og det føles kanskje tryggere å gå ut sammen med noen hun kjenner i nærheten. Anonymkode: c4488...b7d Det er vel fordi jeg føler hun ikke verdsetter tiden sammen med oss venninnene, og kan virke som hun bryr seg mer om oppmerksomhet fra gutta enn å faktisk ta vare på venninnene sine når det er vi som i utgangspunktet skal ha en hyggelig dag/kveld sammen. Vet fler av de andre i gjengen vår også syns det er merkelig oppførsel av vedkommende. Men bør vi ha mer forståelse nettopp fordi hun er singel og det er hennes nøkkel til å eventuelt bli kjent med andre? Anonymkode: ca064...ffd
Me for life Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Så lenge hun ikke forlater en igjen alene må da det være greit. 16
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Gjør det samme selv jeg, men finner meg oftere helt ukjente mennesker. Det er liksom en del av å være ute for meg. I en venninnegjeng må jeg holde på bremsen for å ta hensyn til de som er roligere eller mer innesluttet. Da finner jeg meg heller andre folk etterhvert så jeg kan feste på en måte jeg liker. Folk er forskjellige. Noen ønsker å sitte rundt et bord natten lang og bare tørrprate til et par glass vin, jeg ønsker å bli kjent med folk, danse og oppleve nattelivet. Ikke gjør dette til et problem, det er vel bedre at hun gjør dette fremfor å skulle mase dere med på alt. Det er ikke nødvendigvis henne som ikke «liker» dere, men hun har bare andre ønsker for kvelden. Anonymkode: 4afa0...3d9 10 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Folk må jo få prioritere det de ønsker. Dersom dere vil ha en regel på at de som er med ut må holde sammen hele kvelden, så må dere si det til henne. Da kan hun vurdere om hun gidder å henge med dere hele kvelden eller om hun gjør noe annet. Anonymkode: bd02b...acc 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Det gjør vel ikke noe? Dere er jo en hel gjeng allikevel. (Overskriften din betyr forresten at hun flørter mens hun befinner seg fysisk over venninnegjengen, det kan jeg se kan være plagsomt, hvis flørting betyr høylytt sex. Antar det ikke var det du mente) Anonymkode: 26149...09c 2 1
MizzVic Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Her hadde vi oppmuntret hun til å flørte og kanskje finne seg en kjæreste etterhvert. Det er jo da det faktisk passer, dere er ute en gjeng. Hadde hun latt EN sitte alene, da kan man reagere. 4 2
Duff Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Jeg hadde forstått det hvis dere var to stk ute sammen og den ene bare forsvant men dere er en gjeng. 5 2
OxBall Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi er en venninnegjeng som pleier å reise, dra på arrangementer osv sammen. Begynner å irritere meg over hun ene i gjengen. Ofte når vi er ute på noe så forsvinner hun fra oss og henger heller med gutta. Som regel gutter hun kjenner fra før. Hun pleier å være med oss jentene første halvdel av dagen/kvelden og forsvinner etterhvert. Venninna vår kommer noen ganger tilbake til oss for å sjekke stemninger og går så videre igjen etter å først ha funnet plass hos gutta. Virker som hun gjør dette fordi hun merker selv hun bør bry seg litt mer om oss hun i utgangspunktet er med. Er det jeg som er sær her eller er det dumt av henne å holde på sånn? Skal sies at hun er singel og de fleste i gjengen vår har kjæreste, inkludert meg. Vi er i midten av 20-årene. Anonymkode: ca064...ffd Hun trenger kanskje oppmerksomhet og nærhet av noen andre enn dere. Dere drar hjem til en kjæreste, mens hun drar hjem alene (eller til en ff, eller noe annet). Jeg synes du bør snu tankegangen, og heller være positiv til at hun forsvinner fra dere og oppsøker noen menn. Kanskje hun vil ha en kjæreste. 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 Gud hjelpe..... Slike er det å høre til en konform jentegjeng i Norge, da er du 100% kontrollert av flokken! Flaut, jeg skal aldri inn i gjenger. Anonymkode: 29380...db5 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 Glemte, jepp du er kjempesær og ekstremt kontrollerende. Tilbakestående sosialt. Anonymkode: 29380...db5 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #13 Skrevet 27. juni 2022 Kanskje dere rett og slett er kjedelige å dra ut med? jeg kan ikke skjønne at dette skal plage dere når dere er flere som er ute. Anonymkode: 400d6...e97 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 Kult at hun tør! Jeg er singel og kunne gjerne gjort dette, men er redd det skal skje det som tydeligvis skjer i din venninnegjeng, at de andre blir irritert og furtne. Det er ikke ofte jeg er ute uten venninnene, så det blir liksom eneste måte å møte noen på (utenom tinder men det er jo ikke så enkelt det heller). Men jeg blir sittende med venninnegjengen og høre de prate om håpløse samboere som ikke rydder opp etter seg og masete svigermødre. Aldri noen breaking news. Man føler seg litt sånn forpliktet til å sitte der og ikke bruke tiden på flørting, men samtidig blir det litt dumt å la de andre «styre» hva jeg gjøre. Derfor bra at venninnen din tør å gjøre det hun har mest lyst til. Anonymkode: 64158...187 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kult at hun tør! Jeg er singel og kunne gjerne gjort dette, men er redd det skal skje det som tydeligvis skjer i din venninnegjeng, at de andre blir irritert og furtne. Det er ikke ofte jeg er ute uten venninnene, så det blir liksom eneste måte å møte noen på (utenom tinder men det er jo ikke så enkelt det heller). Men jeg blir sittende med venninnegjengen og høre de prate om håpløse samboere som ikke rydder opp etter seg og masete svigermødre. Aldri noen breaking news. Man føler seg litt sånn forpliktet til å sitte der og ikke bruke tiden på flørting, men samtidig blir det litt dumt å la de andre «styre» hva jeg gjøre. Derfor bra at venninnen din tør å gjøre det hun har mest lyst til. Anonymkode: 64158...187 Hvorfor gidder du leve på denne måten? En kuet sau i en flokk? Typisk norsk. Bli selvstendig, kom deg videre i livet. Reis ut i verden på egenhånd, voks opp. Ut av det konforme diktaturet som er vanlig blant norske kvinner. Anonymkode: 29380...db5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Venninna vår kommer noen ganger tilbake til oss for å sjekke stemninger... Anonymkode: ca064...ffd Og så finner hun ut at dere fremdeles er noen kjedelige kjerringer, så da skjønner jeg godt at hun heller vil henge med gutta. Anonymkode: dd90a...b4a 5 1
Carrot Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 Siden du spør TS, ja du er sær.. Du henger deg opp i at hun har andre venner hun også henger med og du virker sjalu eller furten.. 4 2
Kaneel Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi er en venninnegjeng som pleier å reise, dra på arrangementer osv sammen. Begynner å irritere meg over hun ene i gjengen. Ofte når vi er ute på noe så forsvinner hun fra oss og henger heller med gutta. Som regel gutter hun kjenner fra før. Hun pleier å være med oss jentene første halvdel av dagen/kvelden og forsvinner etterhvert. Venninna vår kommer noen ganger tilbake til oss for å sjekke stemninger og går så videre igjen etter å først ha funnet plass hos gutta. Virker som hun gjør dette fordi hun merker selv hun bør bry seg litt mer om oss hun i utgangspunktet er med. Er det jeg som er sær her eller er det dumt av henne å holde på sånn? Skal sies at hun er singel og de fleste i gjengen vår har kjæreste, inkludert meg. Vi er i midten av 20-årene. Anonymkode: ca064...ffd Det er jo helt normalt 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Kan ikke se at det er noe å gjøre en sak av. Anonymkode: 95c36...dca 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 11.11): Hva er problemet? Hvorfor dette behovet for å skulle bry seg med hva hun gjør? Hun ønsker vel å finne seg en kjærste slik som dere andre da, og det føles kanskje tryggere å gå ut sammen med noen hun kjenner i nærheten. Anonymkode: c4488...b7d Jeg var selv den venninna. Likte å henge med venninne mine altså, men elsket å flørte med mannfolka😘. Slik er jeg litt enda selv om jeg er gift. Har aldri gått over streken, men når vi først er ute en gjeng, så liker jeg å ta meg en liten runde i lokale for å sjekke om jeg ser gamle kjentsfolk. Kanskje litt flørting på veien og. Anonymkode: 8d5c4...2b3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå