Gå til innhold

Glad jeg har klart å fjerne alle laster, kun fokusere på næringsrik mat.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en seier for meg, etter straks 2år uten koffein, søtsaker som jeg MÅTTE ha. Kuttet også ut alkohol, som er en forferdelig vane. Som nordmenn har et religiøst forhold til. Heldigvis aldri brukt nikotin.

Tenkt på hvor dumt dette er? Kjøpe en seg en avhengighet, som snus for eks. Du BETALER for å være hekta! Klarer deg ikke uten! Tenk, så dumt kan et menneske være.

Det samme gjelder dårlig næring, som godteri/kjeks/kaker/koffeindrikker/andre ting vi lures til å kjøpe.

KOS! Joda, hva er KOS? Spise noe dårlig næring eller drikke alkohol! 🤣 Hvorfor er mennesket så dumt? Lurer hjernen sin med feil næring!

Så har du de som trener, er godt trente. Men alikevel skal forvare godteri hver lørdag, fordi det er balanse! Legger ut bildet på insta av godteskåle eller posen, der de hylles opp i skyene av balansen! Så pinlig, du kan ikke forsvare lørdagsgodteriet. Det er dårlig næring OG dårlig vane, punktum.

Det er så deilig når man gjennomskuer mennesket, om hvor dumme vi kan være. Enkle simple vesen.

Anonymkode: ed3d2...606

• Liker 5
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempebra at du har nådd dine mål, det skal du være stolt av. Men vær forsiktig så du ikke fremstår som nyfrelst ovenfor andre. Folk er ikke dumme om de velger annerledes enn deg.

Anonymkode: bb3a0...ca9

• Liker 29
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (17 minutter siden):

Umulig å ta seriøst 😂

Hvorfor det? Det er jo fantastisk.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er kjempebra at du har nådd dine mål, det skal du være stolt av. Men vær forsiktig så du ikke fremstår som nyfrelst ovenfor andre. Folk er ikke dumme om de velger annerledes enn deg.

Jeg er jo ikke frelst, men klarer å se galskapen. Folk er jo dumme når de lar seg være avhengige og styrt på denne måten da.

Se bare i butikken, ved kassa har de lagt frem sjokolade etc der man legger på varene for å lokke mennesker til å kjøpe...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du dum lengre nå da? :) 

Anonymkode: e444d...f4e

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjernen vår reagerer på en viss måte på sukker og fett, det er ikke fordi vi er dumme, det er biologi. Sikkert fin utsikt på den høye hesten din. 

Anonymkode: cd8c5...da0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig med deg. Men hvorfor denne attitude at andre er dumme. Hva har du selv erstattet dine vaner med? For det er fortsatt noe du gjør også, som ikke er helt optimalt for helsen muligens, men som får dopamin nivået ditt opp i sky ;) Vi har alle vårt. Det vøre seg en vane ala noe man spiser, drikker, eller noe man gjør (kjøre fort etc). 

Anonymkode: a4e9a...2f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig enig med deg. Men hvorfor denne attitude at andre er dumme. Hva har du selv erstattet dine vaner med? For det er fortsatt noe du gjør også, som ikke er helt optimalt for helsen muligens, men som får dopamin nivået ditt opp i sky ;) Vi har alle vårt. Det vøre seg en vane ala noe man spiser, drikker, eller noe man gjør (kjøre fort etc). 

Sole seg i sin egen fortreffelighet?

Anonymkode: d3caf...e7c

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Det er jo fantastisk.

Jeg er jo ikke frelst, men klarer å se galskapen. Folk er jo dumme når de lar seg være avhengige og styrt på denne måten da.

Se bare i butikken, ved kassa har de lagt frem sjokolade etc der man legger på varene for å lokke mennesker til å kjøpe...

Jo, du fremstår som nyfrelst, nedlatende og veldig selvfoherligende. Det vil provosere og irritere mange mer enn det vil inspirere. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der ser du, folk klarer ikke unne andre noe :)  Heldigvis trenger jeg ingen dårlig vane.

Sex og næringsrik mat øker mitt dopaminnivå :) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Der ser du, folk klarer ikke unne andre noe :)  Heldigvis trenger jeg ingen dårlig vane.

Jo. folk klarer å unne andre noe. Det første jeg svarte deg i tråden var at dette var kjempebra og du burde være stolt av deg selv. Men når du går derfra til å væer nyfrelst og fortelle at folk er dumme fordi de ikke har sett lyset som du har sett, så fremstår du som nedlatende og overbærende. Og det reagerer folk på. Men det tror jeg nok du vet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jo. folk klarer å unne andre noe. Det første jeg svarte deg i tråden var at dette var kjempebra og du burde være stolt av deg selv. Men når du går derfra til å væer nyfrelst og fortelle at folk er dumme fordi de ikke har sett lyset som du har sett, så fremstår du som nedlatende og overbærende. Og det reagerer folk på. Men det tror jeg nok du vet.

Du er jo dum som menneske når du ikke klarer å se hvordan du lurer deg selv.

Våkn opp.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er jo dum som menneske når du ikke klarer å se hvordan du lurer deg selv.

Våkn opp.

Gi deg, nå troller du bare.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gi deg, nå troller du bare.

Nei, jeg mener det helt alvorlig. Har du aldri tenkt på hva du gjør i livet ditt?

Hvorfor du gjør hva? Hvorfor drikker du brus....røyker.....

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg mener det helt alvorlig. Har du aldri tenkt på hva du gjør i livet ditt?

Hvorfor du gjør hva? Hvorfor drikker du brus....røyker.....

Nei. Det er kun du som har sett lyset, alle vi andre aner ikke hva vi driver med. Bare du har tenkt over disse tingene og er så utrolig mye smartere enn alle andre sauene som -Le Gasp- er så stokk dumme at de drikker brus eller tar en øl i kveldssola. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Det er kun du som har sett lyset, alle vi andre aner ikke hva vi driver med. Bare du har tenkt over disse tingene og er så utrolig mye smartere enn alle andre sauene som -Le Gasp- er så stokk dumme at de drikker brus eller tar en øl i kveldssola. 

Ja, tenk å være så dumme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du mangler åpenbart litt sosiale antenner. Nesten overraskende at du har funnet noen å ha sex med.

Anonymkode: 3c3ec...183

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad jeg er selvsikker nok til å ikke bry meg om hva andre gjør, og hvilke valg de tar i livet. Og kun bry meg om meg selv og mine valg. 

Personlig er det jo en og annen "last" der ja. Men jeg ser ikke slik på det. Jeg har ikke ønske om å leve til jeg er 100. Jeg har ikke ønske om å gå i grava med likskjorta stinn i penger. Så da lever jeg heller litt ekstra nå når jeg er relativt ung. 

Anonymkode: 402e2...ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du mangler åpenbart litt sosiale antenner. Nesten overraskende at du har funnet noen å ha sex med.

Anonymkode: 3c3ec...183

Heldigvis har jeg gode antenner sosialt :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Heldigvis har jeg gode antenner sosialt :) 

Du er bare dum på nett altså?

Anonymkode: cd8c5...da0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...