Gå til innhold

Har vært slutt lenge, men jeg blir fortsatt sjalu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært slutt mellom meg og exen i snart 2 år nå. Jeg vet 100% at jeg aldri ville ha blitt lykkelig sammen med henne, da ulikhetene kom mer og mer frem etter hvert. Vi var sammen i 6 år.

Vi er fortsatt på talefot og følger hverandre på sosiale medier. Jeg sliter med sjalusi hver gang hun legger til en ny gutt, og stalker da for å finne ut om de har noe på gang. Jeg vet det er "sykt" av meg, men jeg klarer ikke la være. Også iriterer det meg, for som sagt så vet jeg at vi aldri kunne hatt en fremtid sammen.

Er det noe galt med meg siden jeg holder på slik jeg gjør? Føler liksom at hode og hjerte ikke helt er på samme lag. Det beste hadde vært å fjerne henne fra sosiale medier, men vi bor på en liten plass, hvor folk sladrer, så jeg får jo eventuelt høre ting uansett.

Hvorfor klarer jeg ikke la være føle slik?

Anonymkode: 09714...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har vært slutt mellom meg og exen i snart 2 år nå. Jeg vet 100% at jeg aldri ville ha blitt lykkelig sammen med henne, da ulikhetene kom mer og mer frem etter hvert. Vi var sammen i 6 år.

Vi er fortsatt på talefot og følger hverandre på sosiale medier. Jeg sliter med sjalusi hver gang hun legger til en ny gutt, og stalker da for å finne ut om de har noe på gang. Jeg vet det er "sykt" av meg, men jeg klarer ikke la være. Også iriterer det meg, for som sagt så vet jeg at vi aldri kunne hatt en fremtid sammen.

Er det noe galt med meg siden jeg holder på slik jeg gjør? Føler liksom at hode og hjerte ikke helt er på samme lag. Det beste hadde vært å fjerne henne fra sosiale medier, men vi bor på en liten plass, hvor folk sladrer, så jeg får jo eventuelt høre ting uansett.

Hvordan klarer du å se at hun legger til en ny ? Det er ikke noe galt med deg. Det du bør gjøre er å fokusere på deg selv. Hva med å date andre og få øynene opp for noe nytt? Jeg ville også kuttet kontakten med henne, hvis ikke kommer du deg aldri videre. Slett på sosiale medier og ingen teksting.

Anonymkode: 69478...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er eksen min også. Dumpet meg etter 6 år sammen, men er veldig opptatt av min kontakt med menn. Det er noe av grunnen til at vi ikke er så nære, det at han vil ha samme kontroll som sa vi var sammen, samtidig som han ikke tilbyr noen kjærestefordeler. Jeg har ny kjæreste nå da. 

Anonymkode: d6095...0be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hvorfor du føler det slik er ikke lett å svare på; men du kutte all kontakt på sosiale medier.

Anonymkode: 767df...f19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...