AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Sikkert litt dumt spørsmål, men jeg trenger anbefalinger for gode klesbutikker for kvinneklær. Moren min har bursdag i juli og kjøper seg aldri nye klær, hun er ei av de som alltid prioriterer seg selv sist. Hun «arver» litt fra søstrene mine innimellom, men hun får liksom aldri gått på butikken og velge seg ut klær hun selv liker. Jeg har nylig begynt i ny jobb som betaler en del mer enn den forrige og fått feriepenger attpåtil, så tenkte jeg skulle kjøpe et solid gavekort sånn at hun kan fornye garderoben litt. Hun er svært lite opptatt av merkeklær og tror hun snur i døra hvis hun ser en t-skjorte til 700 kr, og hun er glad i å bl.a. jobbe ute i hagen, så noe som er innenfor rimelighetens grenser og av holdbar kvalitet hadde vært midt i blinken. H&M er f.eks. utelukket da jeg opplever at i hvert fall herreklærne knapt varer et års tid selv med varsom bruk og vask. På forhånd takk for all hjelp! Anonymkode: 45fd6...73f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Anbefaler Floyd! Litt bedre kvalitet enn HM men ikke masse dyre merkeklær. Anonymkode: 7b570...ad1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Match eller Vic? Men i stedet for gavekort, bli med henne og betal der og da. For da kan hun heller plukke fra ulike butikker. Anonymkode: dd770...4c4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Bonprix? Aldri kjøpt derfra, men mine litt eldre kollegaer elsker det nettstedet. Anonymkode: 02135...9c7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Ella&il ? Dyre klær, men jeg har bare god erfaring med kvaliteten derfra. Anonymkode: 0e55a...257
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Floyd er kanskje ikke for eldre? Du bør skrive 1) ca alder på din mor 2) ca størrelse Anonymkode: e2f24...78f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 TS her! Mamma blir 57, hun bruker stort sett S og M i størrelse. God idé å betale for henne i butikk også! Men har på følelsen at hun ikke vil velge seg ut så mye i så fall, da tenker hun for mye på pris og vil ikke at vi skal bruke for mye penger på henne. Som sagt, hun tenker liksom på alle andre før seg selv. Skal ta en kikk på det som er foreslått så langt og se om det er noenlunde i hennes stil! Anonymkode: 45fd6...73f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 Hva med merker som Inwear og part two? Feminine og klassiske klær i gode kvaliteter. Lin, bomull og ull. Ville unngått Polyester og andre syntetiske stoffer. De har mye av disse merkene på nett, og i mange kjede-uavhengige butikker. Endel salg også nå, så da får du jo mer for pengene. Chinosen som heter Soffys er kjempedeilig Både mamma (60) og jeg (32) bruker klær herfra. Anonymkode: e4d88...3a0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 Hva med et fint kasjmirskjerf til 800 kroner? https://cavour.co/nb/product/5734/luxury-cashmere-scarf Disse er tynne og egentlig godt egnet for bruk hele året, inkludert kjølige sommerkvelder. Kan bæres som et sjal over skuldrene eller som et vanlig skjerf. Anonymkode: 166c5...677
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Floyd er kanskje ikke for eldre? Du bør skrive 1) ca alder på din mor 2) ca størrelse Anonymkode: e2f24...78f Har ofte sett damer på rundt 60-70 på Floyd her 😊 Anonymkode: 7b570...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå