AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Siste nå er at en mann dyttet ei dame fordi han ville lukte på sokkene hennes.. stor sak i tv2 og politiet bruker ressurser på å finne denne mannen.. Det er selvfølgelig synd at en mann dyttet en kvinne.. men å bruke store ressurser på dette er bare for dumt. De kunne heller brukt ressursene sine på å være synlig i gatene i småbyer rundt om i Norge. Avdekke både narkotika og div andre ting Anonymkode: 8191e...e9f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Siste nå er at en mann dyttet ei dame fordi han ville lukte på sokkene hennes.. stor sak i tv2 og politiet bruker ressurser på å finne denne mannen.. Det er selvfølgelig synd at en mann dyttet en kvinne.. men å bruke store ressurser på dette er bare for dumt. De kunne heller brukt ressursene sine på å være synlig i gatene i småbyer rundt om i Norge. Avdekke både narkotika og div andre ting Anonymkode: 8191e...e9f Så når dette skjer deg da, flere ganger om dagen, med vilt fremmede menn - så er det greit da? Det skal være lov å dytte folk over ende for å sniffe sokkene deres? 🧦kom littt nærmere du... Anonymkode: 4f1a1...0df 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Så du mener heller vi damer skal finne oss i å bli dytta overende av sånne personer? Å være fritt vilt? Vel, takk skal du ha.... Anonymkode: e3d6a...139 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så når dette skjer deg da, flere ganger om dagen, med vilt fremmede menn - så er det greit da? Det skal være lov å dytte folk over ende for å sniffe sokkene deres? 🧦kom littt nærmere du... Anonymkode: 4f1a1...0df Selvfølgelig er det ikke greit. Det sto heller ikke at det skjedde flere ganger om dagen. Men synes det er hårreisende at dette får en høyere prioritet enn ting som er langt mer alvorlig. Anonymkode: 8191e...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du mener heller vi damer skal finne oss i å bli dytta overende av sånne personer? Å være fritt vilt? Vel, takk skal du ha.... Anonymkode: e3d6a...139 Det er ikke poenget Anonymkode: 8191e...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Jeg har opplevd mange ganger å bli kløpet i rumpa, fått løftet skjørtet mitt, osv. på byen. Det brukes ikke noen ressurser på det. Men dette har vel et større preg av å være overfall, så jeg forstår at det er litt mer alvorlig. Selv om jeg tror jeg hadde foretrukket at noen sniffer på sokkene mine framfor det andre. Anonymkode: a2735...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så når dette skjer deg da, flere ganger om dagen, med vilt fremmede menn - så er det greit da? Det skal være lov å dytte folk over ende for å sniffe sokkene deres? 🧦kom littt nærmere du... Anonymkode: 4f1a1...0df Er det ikke enklere å dra frem en kniv og si: gi meg sokkene dine … og så stikke .. problem solved Anonymkode: 4e78d...fac
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har opplevd mange ganger å bli kløpet i rumpa, fått løftet skjørtet mitt, osv. på byen. Det brukes ikke noen ressurser på det. Men dette har vel et større preg av å være overfall, så jeg forstår at det er litt mer alvorlig. Selv om jeg tror jeg hadde foretrukket at noen sniffer på sokkene mine framfor det andre. Anonymkode: a2735...ad4 Han sniffet ikke bare på sokkene hennes, han dyttet henne overende. Hun kunne ha blitt skadet. Ett klyp i rumpa eller ett skjørteløft synes jeg ikke er like ille. Anonymkode: 57f8f...cf7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han sniffet ikke bare på sokkene hennes, han dyttet henne overende. Hun kunne ha blitt skadet. Ett klyp i rumpa eller ett skjørteløft synes jeg ikke er like ille. Anonymkode: 57f8f...cf7 Nei, jeg skriver jo at det er overfall og mer alvorlig. Og jeg skriver også at jeg hadde foretrukket sokkesniffing, at du ikke synes det er ille er nå din sak. Anonymkode: a2735...ad4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg skriver jo at det er overfall og mer alvorlig. Og jeg skriver også at jeg hadde foretrukket sokkesniffing, at du ikke synes det er ille er nå din sak. Anonymkode: a2735...ad4 Jeg skrev at jeg ikke synes det er like ille. Sokkesniffingen kommer ikke uten å bli dyttet over ende i denne sammenligningen. Stusset bare på at du heller ville risikert en hodeskade enn ett klyp i rumpa. Anonymkode: 57f8f...cf7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvfølgelig er det ikke greit. Det sto heller ikke at det skjedde flere ganger om dagen. Men synes det er hårreisende at dette får en høyere prioritet enn ting som er langt mer alvorlig. Anonymkode: 8191e...e9f Hva slags prioitet fikk dette over alt annet som skjedde akkurat der og da? Dette skjedde. Politet tok affære. Hva mener du reelt de skulle gjort og sagt? At det ikke er så nøye? At man skal tåle og godta sånn oppførsel. De satte vel neppe hver eneste politi i hele fylket på saken i 3 døgn non stop. Hvis politiet skal være mer opptatt av å kle av tilfeldige tenåringer for å sjekke pungen for dop, enn å ta affære når noen ringer, så tror jeg ikke vi trenger snut. Du lager en diskusjon på ingenting. Anonymkode: 4f1a1...0df
Rhodiola Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene finner du her. Vh Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg