AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg begynner å bli mektig lei av å høre ordene Kjærlighet og mangfold. Jeg spyr snart bare ved tanken. Går det ikke ann å bruke noen andre ord. Det er så fjollete å høre både den ene og andre bruke de ordene. En skulle tro det var propaganda-ord som skal ikke bare brukes, men missbrukes… Vær så snill å bruk andre ord fra og med nå av… vi har ikke hørt noen andre disse ordene en hel mnd… Ps! Samme med ordene «Happy prid» er også på tide å bytte ute. Anonymkode: 88130...851 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg begynner å bli mektig lei av å høre ordene Kjærlighet og mangfold. Jeg spyr snart bare ved tanken. Går det ikke ann å bruke noen andre ord. Anonymkode: 88130...851 Kjærlighet og østfold? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Bedre enn hat og enfold. Anonymkode: addb6...58d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 Kjærlighet og mangfold er fine kloke ord❤️💙💜 Anonymkode: b6029...f53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 Kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold, kjærlighet og mangfold Anonymkode: fa454...c86 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Del Skrevet 27. juni 2022 Enig! Det blir store ord bare som gir lite effekt. De kan heller snakke om hvordan skape et mangfold Anonymkode: 68a98...5aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! Det blir store ord bare som gir lite effekt. De kan heller snakke om hvordan skape et mangfold Anonymkode: 68a98...5aa Merkelig mening. Man skaper jo mangfold ved å gi utrykk for at mangfold er bra. Anonymkode: 94abe...18a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Del Skrevet 27. juni 2022 Blir lett flosklete og svulstig når noen skal agere mer eller andre følelser enn det de egentlig har. Skulle nesten ønske at noen av våre høye herrer sa noe ala, fy faen for en møkkamann. Jeg husker han som kastet skoen sin på Breivik i rettsaken, det var egentlig litt befriende. Anonymkode: addb6...58d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Del Skrevet 27. juni 2022 Haha, folk er ikke tolerante til mitt bidrag til mangfold, og kjærligheten min vil de ha uten å yte noe tilbake. 😛 Anonymkode: 6f190...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bedre enn hat og enfold. Anonymkode: addb6...58d Ikke direkte til tråden men noen mener at det er en menneskerett og oppleve kjærligheten til ett annet menneske. Jeg reagerer på at det gjelder alle andre enn meg som vanlig heterofil. Syns det blir litt feil å si sånt. Anonymkode: 0e2e3...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Merkelig mening. Man skaper jo mangfold ved å gi utrykk for at mangfold er bra. Anonymkode: 94abe...18a Man skaper ved å gjøre, å snakke fint om det kan alle klare men det gjør igjen forskjell så lenge noen føler seg ekskludert. Anonymkode: 8ff31...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 27. juni 2022 #12 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg begynner å bli mektig lei av å høre fra dere som er lei av Pride. Spesielt når årsakene er at de ikke liker fargene, eller noen ord. Bitch, please.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #13 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg begynner å bli mektig lei av å høre ordene Kjærlighet og mangfold. Jeg spyr snart bare ved tanken. Går det ikke ann å bruke noen andre ord. Det er så fjollete å høre både den ene og andre bruke de ordene. En skulle tro det var propaganda-ord som skal ikke bare brukes, men missbrukes… Vær så snill å bruk andre ord fra og med nå av… vi har ikke hørt noen andre disse ordene en hel mnd… Ps! Samme med ordene «Happy prid» er også på tide å bytte ute. Anonymkode: 88130...851 Kyss meg bak! At du ikke har vett til å klappe igjen etter lørdagens hendelse 🤬 Anonymkode: 26383...fd0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 27. juni 2022 #14 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg er mest lei av ordet bærekraft. Men sånn er det i media. Noen ord blir mer brukt enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #15 Del Skrevet 27. juni 2022 Enig. Klisjéer som dette tømmer språket for mening, og virker i lengden fordummende både på brukere og tilhørere. Anonymkode: c8e15...79a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 18.36): Kyss meg bak! At du ikke har vett til å klappe igjen etter lørdagens hendelse 🤬 Anonymkode: 26383...fd0 Du tåler tydigvis ikke å høre dette,,,, Anonymkode: 57829...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. juni 2022 #17 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 2.37): Jeg begynner å bli mektig lei av å høre ordene Kjærlighet og mangfold. Jeg spyr snart bare ved tanken. Går det ikke ann å bruke noen andre ord. Det er så fjollete å høre både den ene og andre bruke de ordene. En skulle tro det var propaganda-ord som skal ikke bare brukes, men missbrukes… Vær så snill å bruk andre ord fra og med nå av… vi har ikke hørt noen andre disse ordene en hel mnd… Ps! Samme med ordene «Happy prid» er også på tide å bytte ute. Anonymkode: 88130...851 Absolutt!!! Hva er dine forslag til nye ord å bruke i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Del Skrevet 28. juni 2022 "Mangfold", dvs. ikke-vestlig innvandring, har ødelagt landet totalt. Anonymkode: 2f44d...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 18.23): Ikke direkte til tråden men noen mener at det er en menneskerett og oppleve kjærligheten til ett annet menneske. Jeg reagerer på at det gjelder alle andre enn meg som vanlig heterofil. Syns det blir litt feil å si sånt. Anonymkode: 0e2e3...38b Kan du utdype dette? Mener mange at alle andre enn heterofile har rett til kjærlighet??? Når det overveldende flertallet er heterofile selv? Hva mener du egentlig? Anonymkode: e9cae...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 28. juni 2022 #20 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 2.37): Jeg begynner å bli mektig lei av å høre ordene Kjærlighet og mangfold. Jeg spyr snart bare ved tanken. Går det ikke ann å bruke noen andre ord. Det er så fjollete å høre både den ene og andre bruke de ordene. En skulle tro det var propaganda-ord som skal ikke bare brukes, men missbrukes… Vær så snill å bruk andre ord fra og med nå av… vi har ikke hørt noen andre disse ordene en hel mnd… Ps! Samme med ordene «Happy prid» er også på tide å bytte ute. Anonymkode: 88130...851 Med tanke på at du ikke klarer å stave pride tenker jeg vi må gnåle litt til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå