- Brian Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Husker i tidligere tråder hvor varmt man snakket om at det er trygt å ta vaksinen da man her i Norge har så flotte erstatningsordninger dersom det skulle gå galt - vel, nå er tallene her, og man vet ærlig talt ikke om man skal le eller gråte: https://www.nrk.no/norge/theodor-trodde-han-skulle-do-av-koronavaksinen-_-fikk-2.000-kr-i-erstatning-1.16012628 Quote Theodor trodde han skulle dø av koronavaksinen – fikk 2.000 kr i erstatning [...] Pfizer: 4 saker Moderna: 9 saker Alder: 20–62 år Menn: 10 saker Kvinner: 3 saker Utbetalt totalt: 71.800 kr Minste utbetaling 1.000 kr Største utbetaling: 28.000 kr Wooow. Svimlende kr.71.800 utbetalt totalt til dem som fikk betennelse i hjertet eller hjerteposen; en heller mager trøst dersom man har så store smerter at man tror man holder på å dø, spør du meg. Og Theodor, som satset på opptak ved Krigsskolen og karierre i forsvaret, noe som gikk i vasken i denne omgang, fikk altså hele kr.2000. Den økonomiske tryggheten Norsk pasientskadeerstatning gir i dette tilfellet, ville antagelig fått Onkel Skrue til å bli grønn av misunnelse. 11 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 Tragisk.. Og statskassen er full, og pampene bevilger seg uante summer... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 - Brian skrev (28 minutter siden): Husker i tidligere tråder hvor varmt man snakket om at det er trygt å ta vaksinen da man her i Norge har så flotte erstatningsordninger dersom det skulle gå galt - vel, nå er tallene her, og man vet ærlig talt ikke om man skal le eller gråte: https://www.nrk.no/norge/theodor-trodde-han-skulle-do-av-koronavaksinen-_-fikk-2.000-kr-i-erstatning-1.16012628 Wooow. Svimlende kr.71.800 utbetalt totalt til dem som fikk betennelse i hjertet eller hjerteposen; en heller mager trøst dersom man har så store smerter at man tror man holder på å dø, spør du meg. Og Theodor, som satset på opptak ved Krigsskolen og karierre i forsvaret, noe som gikk i vasken i denne omgang, fikk altså hele kr.2000. Den økonomiske tryggheten Norsk pasientskadeerstatning gir i dette tilfellet, ville antagelig fått Onkel Skrue til å bli grønn av misunnelse. Leste dette og det er skammelige beløp. De betaler ikke for tort og svie men noen småpenger for eventuelle små utlegg .. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina holmkold Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg var på ingen måter utsatt i risikogruppen, men tok vaksinen for å vise solidaritet, og støtte til dugnaden. I ettertid har jeg tenkt meg om. Hva om jeg hadde vært en av de som fikk de verste effektene av vaksinen? Når jeg ser disse tallene for erstatning får jeg grøsser. Det er alt for lite til noen som har opplevd noe som hjerteproblemer pga vaksinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 28. juni 2022 #5 Del Skrevet 28. juni 2022 Tråden er ryddet for vaksinedebatt og stenges av samme grunn. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg