Gå til innhold

Guatemala øker straffen for abort og forbyr ekteskap av samme kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nytimes.com/2022/03/09/world/americas/guatemala-abortion-prison.html

Ekteskap og familie er hovedbyggesteinene i samfunnet! Trygge, gode familier gir trygge og glade barn, og stabile og gode samfunn!

Det fokus Norge og Vesten har hatt på homofili de siste årene har skapt en kjønnsforvirring, en utrygghet og en angst i barn og unge som vi neppe aner konsekvensene av! Barn går på angstpiller, er utrygge og kjønnsforvirrede, foreldre er utrygge og redde for å miste sine barn til barnevern og statens harde kjønnsideologi.

Guatemala kjører rett vei med stramme tøyler! Det er få som våger, men bra at noen gjør det! 
Dette vil Guatemala tjene på!
De vil få utbytte i form av gode familier, trygge barn og unge og et stabilt samfunn!

Anonymkode: 0fd36...96a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt sjukt, verden går bakover.

Anonymkode: 78c80...1be

• Liker 5
Skrevet

Som de fleste har fått med seg er jeg imot abort,  men jeg synes at abortlegen, ikke kvinnen, skal straffes. Når det gjelder homofili så er det noe mellom samtykkende voksne mennesker, så jeg synes ikke staten skal blande seg opp i det i det hele tatt. Dette forbudet  mot ekteskap, er det et forbud mot ekteskap kun, eller er det et forbud mot homofili? For her er det stor forskjell

• Nyttig 1
Skrevet

Flere  land er på vei tilbake til middelalderen.
Neste er vel at kvinner fratas stemmerett og skal være husmødre hele gjengen...

Tenk hvor mange kvinner som vil miste livet pga illegale aborter.
Hvor mange uønskede barn som vil vokse opp i fattigdom ol..
Utrolig trist utvikling.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verken for eller imot abort. Det hele kommer an på hvem jeg har gjort gravid. 

Anonymkode: b5281...258

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er verken for eller imot abort. Det hele kommer an på hvem jeg har gjort gravid. 

Som ben shapiro sier, dont put that thing in there without that thing on

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Narad skrev (38 minutter siden):

Flere  land er på vei tilbake til middelalderen.
Neste er vel at kvinner fratas stemmerett og skal være husmødre hele gjengen...

Tenk hvor mange kvinner som vil miste livet pga illegale aborter.
Hvor mange uønskede barn som vil vokse opp i fattigdom ol..
Utrolig trist utvikling.

Buhu tenk hvor mange uskyldige mennesker som blir reddet fra døden som bittesmå babyer i 8. måned. Slukt nedi maskinen som blender alle kroppsdelene. Skjønner du nå hvorfor abort er forkastelig? Hvis ikke så må du nesten få opp øynene. 

Anonymkode: ff4e6...874

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.nytimes.com/2022/03/09/world/americas/guatemala-abortion-prison.html

Ekteskap og familie er hovedbyggesteinene i samfunnet! Trygge, gode familier gir trygge og glade barn, og stabile og gode samfunn!

Det fokus Norge og Vesten har hatt på homofili de siste årene har skapt en kjønnsforvirring, en utrygghet og en angst i barn og unge som vi neppe aner konsekvensene av! Barn går på angstpiller, er utrygge og kjønnsforvirrede, foreldre er utrygge og redde for å miste sine barn til barnevern og statens harde kjønnsideologi.

Guatemala kjører rett vei med stramme tøyler! Det er få som våger, men bra at noen gjør det! 
Dette vil Guatemala tjene på!
De vil få utbytte i form av gode familier, trygge barn og unge og et stabilt samfunn!

Anonymkode: 0fd36...96a

For noe helvetes drittptat .. skeive folk OG kvinner får angst pga. sånne som deg.

Anonymkode: df5cf...250

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Buhu tenk hvor mange uskyldige mennesker som blir reddet fra døden som bittesmå babyer i 8. måned. Slukt nedi maskinen som blender alle kroppsdelene. Skjønner du nå hvorfor abort er forkastelig? Hvis ikke så må du nesten få opp øynene. 

Anonymkode: ff4e6...874

Om du virkelig går rundt og tror at det er mange foster som blir abortert i 8. måned, så har du ingen kontakt med virkeligheten. Hvor er det du får de opplysningene dine fra? Mørkemenn i Usa?

Syns også det er merkelig at man kjemper så hardt for å forby abort, men å forbedre oppvekstvilkårene for de barna som blir født, det ropes det ikke høyt om.
Guatemala har Amerikas høyeste spedbarnsdødelighet med 23,5 per 100 000.
De har også store forskjeller på fattige og rike og utbredt fattigdom.
Kilde, Store Norske Leksikon.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...