Gå til innhold

Utroskap, sexnekt og dårlige nerver

Villa Malla

Anbefalte innlegg

Hei.

Ny her med nye problemer.

Kona mi gjennom 12 år og 3 barn var utro med en på jobben, de hadde SMS-sex 2 ganger, først i vinter og så en gang i mai. Jeg fant det ut etter siste gangen, hun fortalte litt og jeg fant ut resten (tror jeg) ved å snoke på mobilen hennes, i tillegg til at jeg fant alle SMSene på Applewatchen hennes, meldingene blir ikke slettet der selv om man sletter de på mobilen...

Hun mener jeg har tatt henne for gitt, og det har hun nok mye rett i, jeg har slitt med mine ting og være mye sint. Fikk diagnosen ADHD nå nylig, og har ikke alltid vært grei gutt selv, mye sint på både henne og barna, som har ført til mye dårlig stemning. Jeg er fullt klar over at det jeg har gjort ikke er greit, og hun kunne gått fra meg flere ganger for det jeg har gjort.  Når hun etterhvert traff en mann hun syntes var attraktiv på jobben og som i tillegg ga henne komplimenter var løpet kjørt. De sendte masse SMSer og snapper, ikke nudes iflg henne, men over kanten alikevell. 

Vi snakker masse om dette, går til familievernkontoret og jeg til psykolog for å bearbeide følelsene mine, og ting ser bedre ut. Vi har fantastisk sex, reiser på tur uten barn, koser oss med vin og har det helt topp. Men så bestemmer hun seg for at jeg er mer venn enn kjæreste, hun har ikke følelser for meg på samme måte lengre. Jeg gjør alt jeg kan for å beholde henne, men er usikker på om hun nå bare bruker meg eller om det er reelt at hun vil vi skal fortsette å være sammen. Hun innfører sex-nekt, noe som er et nederlag for meg. Hun har ikke seksuell lyst. Men hun var kåt på kolleagen sin, så hvorfor ikke på meg? Etter noen dager onanerer vi sammen, og det ender med noen dager sex før hun igjen skrur til krana. Sier jeg er altfor opptatt av sex. Jeg er utrolig glad i sex og vil ha henne 24/7, klarer å pule 2-3-4 ganger om dagen, men forstår at det blir slitsomt for henne over tid. Nå har vi, etter veiledning hos familievernkontoret, blitt anbefalt å ikke ha sex på en stund, over sommerferien sier kona. Jeg sliter med å holde meg unna henne, tar på henne, vil ligge over henne og kysse henne, vil ta på henne, men hun sier nei. Men hun kan ta på meg, senest i dag kom hun bak meg og masserte nipplene mine under trøya, noe jeg tenner på, mens jeg ikke får lov å gjøre det samme tilbake.

Faen, jeg blir så usikker. Vil for alt i verden beholde henne, men vet ikke hvor jeg har henne. Hun har gjort noe dumt og jeg må forsvare forholdet. Føles helt feil. 

Hva skal man gjøre? Skal jeg bare finne en annen å pule og gi faen i henne og ødelegge for barna eller skal jeg stå i det og kjempe for å beholde en utro dame som ikke har følelser for meg? Hodet eksploderer av usikkerhet.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette høres jo ikke sunt ut. Jeg tror hun er emosjonelt ferdig med deg dessverre. Kanskje det er bedre om dere går fra hverandre

Anonymkode: e826c...b21

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du IKKE skal gjøre i allefall, er å være utro. I tillegg til at det vil ødelegge både kona, ungene og ekteskapet, vil det være som å skyte seg selv i foten. Du mister alle forhandlingskort i et evt brudd. Du vil bli sett ned på og ingen får sympati med deg etter bruddet, aller minst kona di. Det kan bli et veldig stygt brudd, og det vil du ikke.

Jeg synes at du skal gi det mer tid. Du sier jo at du for alt i verden ønsker å beholde kona di, så da må du jo stå løpet ut. Avholdenheten dere har blitt enige om, må få tid til å virke. Hele poenget er jo at det skal få kona di til å få lyst på deg igjen. Men det tar tid.

Du skriver at du ikke har vært snill, og at du har vært sint og laget dårlig stemning. Og så lurer du på hvorfor hun ikke er kåt på deg? Kona di, som alle andre damer, trenger nok trygghet og god stemnimg for å bli tiltrukket av en mann.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang hun kommer tafsende si fra at dette enten er greit for begge eller ingen, slutt å la deg styre av lyst og tenk på hva du vil fremover. Hvordan vil du at et forhold til en partner skal være? Legg lysten tilside litt - se på innholdet i et forhold. Hvem vil du være og hvem vil du dele fremtiden med, hvilke verdier har dere felles, hva er dere ikke på bølgelengd med osv. 

Dersom du ser bort fra utroskap, og din oppførsel i fortiden - hvordan vil du fremtiden skal være? Er hun i stand til å være i den for deg slik du ønsker og er du den du vil være sammen med henne på tross av bagasjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry men hun respekterer deg overhodet ikke. At du prøver å fikse forholdet og er tilgjengelig for henne gjør deg bare mer patetisk i hennes øyne. Du kan i ikke "snille" deg tilbake.

Du kan ikke endre hvem hun er. Det du KAN gjøre er å jobbe med deg selv. Bli mer uavhengig, trene /komme i form, fikse sveisen, fornye garderoben, bli mer selvstendig og utvikle deg selv. Dvs ikke vær en needy fyr. Du kan rydde ut av oppvaskmaskinen isteden for å sitte med telefonen. hugge ved fremfor å se på fotball. Pakke sammen tøy som har blitt liggende. Bli en bedre partner??

Bli den hun vil ha , men forbred deg på å klare deg uten henne. 

- Lytt mer, hva vil hun.

-Si unnskyld for din del av problemene i forholdet, men utroskapen er på henne. Det eier hun og det er hennes oppgave å fikse. Om hun ikke orker/gidder er dere ferdige. Det er minimum av innsatsen hun bør gjøre.

Hun  respekterer deg ikke , bli en fyr hun har respekt for. 

Anonymkode: 4ec47...b2e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har vært sammen i 12 år. Det er klart man får interesse for andre. 12 år med samme person er mye, og det er helt naturlig og få lyst på noe nytt. 

Hvorfor MÅ du beholde henne? Hva er vitsen? I frykt for at du ikke skal kunne få andre damer? Pff det er jo bare vås. Ikke verdt det. Så lenge du har et fungerende sosialliv og er nogenlunde oppegående så klarer du deg helt fint (bedre?) uten denne dama. Etter 12 år fortjener du å leve litt!

Anonymkode: acfc8...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er bare en gigantisk "shit test" fra din kones side. "Shit testing" er noe kvinner utsetter menn for når de er usikre på om han er hennes beste hypergamiske alternativ, en underbevisst måte å teste om han er "mann nok" for henne.

En shit test går i bunn og grunn ut på å teste mannens respons dersom hun behandler ham respektløst. Dersom din respons er å gi henne mer oppmerksomhet, feiler du shit testen, og hun ender opp med å bli mindre tiltrukket av deg. Grunnen til dette er at du da belønner dårlig oppførsel med oppmerksomhet, og med det demonstrerer for henne at du ikke har valgmuligheter når det kommer til kvinner.

Kvinner er konkurranse-mennesker, og tiltrekkes av menn som har valgmuligheter, men som allikevel velger henne. Å velge henne kun ut ifra manko på valgmuligheter er en gigantisk turn-off for henne, og det er dette hun sjekker via shit testing, rett og slett for å se hvor mye du finner deg i (en mann med valgmuligheter finner seg i mindre enn en uten).

Den riktige responsen her er det stikk motsatte av hva du gjør så langt:

Trekk tilbake oppmerksomheten din, finn på andre ting å gjøre kun for deg selv, vær mer ute av hjemmet og med andre mennesker, tren og bygg deg selv opp fysisk. Slutt å belønne dårlig oppførsel med oppmerksomhet. Oppmerksomhet er ditt trumfkort, så gi det kun som en respons på god oppførsel fra hennes side.

Begynn mentalt å kutte henne ut av livet og følelseslivet ditt. Vær åpen for at det er andre valgmuligheter der ute, og bygg deg selv opp fysisk og mentalt slik at du faktisk har valgmuligheter.

Og slutt å gå i samlivsterapi, seriøst! Det vil kun forverre problemet, og plassere deg enda mer under hennes tommel. Slutt å gi henne mer (oppmerksomhet og lytting) av det som allerede avtenner henne med deg.

Kort oppsummert: Vær mer attraktiv, vær mindre uattraktiv. Den første biten går på å ha reelle valgmuligheter. Den andre biten er litt verre, så bare forsøk å holde mest mulig kjeft for nå, sånn at du ikke sier uattraktiv ting.

Les disse to bøkene:

"No More Mr Nice Guy" og "When I say no I feel guilty".

Og løft tunge ting minst tre dager i uka, hold mest mulig kjeft ogvær sosial med andre mennesker. Gå ut, ha det gøy, dyrk interessene dine, heng med kompiser og få henne mest mulig ut av hodet ditt.

Anonymkode: 18dbc...0ec

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er bare en gigantisk "shit test" fra din kones side. "Shit testing" er noe kvinner utsetter menn for når de er usikre på om han er hennes beste hypergamiske alternativ, en underbevisst måte å teste om han er "mann nok" for henne.

En shit test går i bunn og grunn ut på å teste mannens respons dersom hun behandler ham respektløst. Dersom din respons er å gi henne mer oppmerksomhet, feiler du shit testen, og hun ender opp med å bli mindre tiltrukket av deg. Grunnen til dette er at du da belønner dårlig oppførsel med oppmerksomhet, og med det demonstrerer for henne at du ikke har valgmuligheter når det kommer til kvinner.

Kvinner er konkurranse-mennesker, og tiltrekkes av menn som har valgmuligheter, men som allikevel velger henne. Å velge henne kun ut ifra manko på valgmuligheter er en gigantisk turn-off for henne, og det er dette hun sjekker via shit testing, rett og slett for å se hvor mye du finner deg i (en mann med valgmuligheter finner seg i mindre enn en uten).

Den riktige responsen her er det stikk motsatte av hva du gjør så langt:

Trekk tilbake oppmerksomheten din, finn på andre ting å gjøre kun for deg selv, vær mer ute av hjemmet og med andre mennesker, tren og bygg deg selv opp fysisk. Slutt å belønne dårlig oppførsel med oppmerksomhet. Oppmerksomhet er ditt trumfkort, så gi det kun som en respons på god oppførsel fra hennes side.

Begynn mentalt å kutte henne ut av livet og følelseslivet ditt. Vær åpen for at det er andre valgmuligheter der ute, og bygg deg selv opp fysisk og mentalt slik at du faktisk har valgmuligheter.

Og slutt å gå i samlivsterapi, seriøst! Det vil kun forverre problemet, og plassere deg enda mer under hennes tommel. Slutt å gi henne mer (oppmerksomhet og lytting) av det som allerede avtenner henne med deg.

Kort oppsummert: Vær mer attraktiv, vær mindre uattraktiv. Den første biten går på å ha reelle valgmuligheter. Den andre biten er litt verre, så bare forsøk å holde mest mulig kjeft for nå, sånn at du ikke sier uattraktiv ting.

Les disse to bøkene:

"No More Mr Nice Guy" og "When I say no I feel guilty".

Og løft tunge ting minst tre dager i uka, hold mest mulig kjeft ogvær sosial med andre mennesker. Gå ut, ha det gøy, dyrk interessene dine, heng med kompiser og få henne mest mulig ut av hodet ditt.

Anonymkode: 18dbc...0ec

Hehe. Denne var interessant. 

Nå er jeg en voksen mann, aldri i mitt liv har jeg lest så mye vittig. 

For alt jeg vet så kan det være noe i det, men tviler sterkt. Dog, jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver hvor samboer gjennom mange år ubevisst har hatt noen tester på meg. Jeg står alltid fast og jeg er ingen person som gir etter når hun tester ut. Mulig derfor hun ser slik opp til meg, selv etter snart 20 år sammen. 

Har du noe belegg for disse påstandene dine? 

Shittest mm.. 😂

Anonymkode: 4660b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe. Denne var interessant. 

Nå er jeg en voksen mann, aldri i mitt liv har jeg lest så mye vittig. 

For alt jeg vet så kan det være noe i det, men tviler sterkt. Dog, jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver hvor samboer gjennom mange år ubevisst har hatt noen tester på meg. Jeg står alltid fast og jeg er ingen person som gir etter når hun tester ut. Mulig derfor hun ser slik opp til meg, selv etter snart 20 år sammen. 

Har du noe belegg for disse påstandene dine? 

Shittest mm.. 😂

Anonymkode: 4660b...35f

Klok du. 

Anonymkode: 4b21d...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange fine svar. 

Nei, jeg trenger henne ikke men jeg vil ha henne. Jeg er glad i henne, det er praktisk med 2 foreldre, jeg vil bo i området jeg bor i og det kan bli tøft med bare en inntekt. Så mye praktisk men mest fordi jeg elsker henne. 

Jeg har startet å trene, har endret kroppen ganske mye på disse 8 ukene med både styrke og kondisjonstrening, hun ser det og andre ser det. Jeg er i all beskjedenhet ganske kjekk og får oppmerksomhet fra andre kvinner. 

Den shit-testen var ny for meg, men kan kanskje være noe i det alikevell. Og jeg må definitivt slutte å være en pusemann, har aldri vært det før, aldri snakket om følelser, ment at psykologer er for gærninger osv, nå er alt snudd på hodet. Jeg stresser, må nok bare roe meg ned og gi det tid. 

Sex-nekten er litt vond, men jeg forstår at det kan være noe sunt i det så får bare stå løpet ut.

Dere som mener jeg bare burde dra er jeg ikke enige med, jeg elsker kona mi og er forberedt på å stå løpet ut. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Villa Malla skrev (3 minutter siden):

Her var det mange fine svar. 

Nei, jeg trenger henne ikke men jeg vil ha henne. Jeg er glad i henne, det er praktisk med 2 foreldre, jeg vil bo i området jeg bor i og det kan bli tøft med bare en inntekt. Så mye praktisk men mest fordi jeg elsker henne. 

Jeg har startet å trene, har endret kroppen ganske mye på disse 8 ukene med både styrke og kondisjonstrening, hun ser det og andre ser det. Jeg er i all beskjedenhet ganske kjekk og får oppmerksomhet fra andre kvinner. 

Den shit-testen var ny for meg, men kan kanskje være noe i det alikevell. Og jeg må definitivt slutte å være en pusemann, har aldri vært det før, aldri snakket om følelser, ment at psykologer er for gærninger osv, nå er alt snudd på hodet. Jeg stresser, må nok bare roe meg ned og gi det tid. 

Sex-nekten er litt vond, men jeg forstår at det kan være noe sunt i det så får bare stå løpet ut.

Dere som mener jeg bare burde dra er jeg ikke enige med, jeg elsker kona mi og er forberedt på å stå løpet ut. 

Ta din plass og svar henne slik det skal bli. Ta det som en absolutt. Kvinner liker ikke menn som er passiv aggressiv. 

Men vær klok, ikke si mer enn absolutt nok. Pseudomenn preiker for mye og handler for lite. Act like you talk. 

Fortsett å tren og jobb så mye du vil. Vær attraktiv og hun finner sin plass. Velger hun andre, så husk at hun som objekt ikke er i nærheten av hva du kan prestere. 

.

Anonymkode: 4b21d...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sorry men hun respekterer deg overhodet ikke. At du prøver å fikse forholdet og er tilgjengelig for henne gjør deg bare mer patetisk i hennes øyne. Du kan i ikke "snille" deg tilbake.

Du kan ikke endre hvem hun er. Det du KAN gjøre er å jobbe med deg selv. Bli mer uavhengig, trene /komme i form, fikse sveisen, fornye garderoben, bli mer selvstendig og utvikle deg selv. Dvs ikke vær en needy fyr. Du kan rydde ut av oppvaskmaskinen isteden for å sitte med telefonen. hugge ved fremfor å se på fotball. Pakke sammen tøy som har blitt liggende. Bli en bedre partner??

Bli den hun vil ha , men forbred deg på å klare deg uten henne. 

- Lytt mer, hva vil hun.

-Si unnskyld for din del av problemene i forholdet, men utroskapen er på henne. Det eier hun og det er hennes oppgave å fikse. Om hun ikke orker/gidder er dere ferdige. Det er minimum av innsatsen hun bør gjøre.

Hun  respekterer deg ikke , bli en fyr hun har respekt for. 

Anonymkode: 4ec47...b2e

Veldig enig i dette.. Måten hun oppfører seg på viser at hun ikke respekterer deg. Du vil ikke få tilbake den respekten på annet vis enn å stå på egne bein. Ikke nødvendigvis være avvisende, men vise at du gjør det beste ut av ditt eget liv og tar ansvar for deg selv. 

Anonymkode: 814db...37d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble sur på meg i dag fordi jeg har sendt mld til kona til elskeren hennes og spurt hvordan det går med de. Sier jeg går bak ryggen hennes. Ble så irritert på henne da hun sa det. Hun hadde fått vite det av elskeren, som hun snakket med på vei til jobb og på vei fra jobb i dag. Sier det bare var jobb-prat men de har vært på telefonen i en time i dag. Hun dro nå, ville bort et par dager. Merker jeg snart gir faen. Trodde ting var bedre, men sjekket mobilen hennes nå og så alle samtalene så er vel i ferd med å gi faen nå. 

Forferdelig vanskelig, for vil jo bare være med henne, men kan jeg stole på henne? Hun sier samtalene var jobbrelatert, men å påstå du har mye å gjøre på jobben men tid til å prate så mye med en hun har lovet å minimere kontakten med klinger dårlig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villa Malla skrev (1 time siden):

Hun ble sur på meg i dag fordi jeg har sendt mld til kona til elskeren hennes og spurt hvordan det går med de. Sier jeg går bak ryggen hennes. Ble så irritert på henne da hun sa det. Hun hadde fått vite det av elskeren, som hun snakket med på vei til jobb og på vei fra jobb i dag. Sier det bare var jobb-prat men de har vært på telefonen i en time i dag. Hun dro nå, ville bort et par dager. Merker jeg snart gir faen. Trodde ting var bedre, men sjekket mobilen hennes nå og så alle samtalene så er vel i ferd med å gi faen nå. 

Forferdelig vanskelig, for vil jo bare være med henne, men kan jeg stole på henne? Hun sier samtalene var jobbrelatert, men å påstå du har mye å gjøre på jobben men tid til å prate så mye med en hun har lovet å minimere kontakten med klinger dårlig i mine øyne.

OK… trekk deg unna.

Her er løpet trolig kjørt uansett, men nå MÅ du for Guds skyld slutte å klenge på henne og det hun har gjort. Slutt å konfrontere, slutt å blande deg, og vend henne ryggen.

Du fikk et godt svar fra AB…0ec lenger oppe, men la meg sammenfatte det viktigste for deg:

Det er hun som skal rette opp den skaden som hun har forårsaket – ikke du!

Du skal ikke fikse noe som helst. Du skal ikke engang gjøre det lett for henne å fikse det hun har stelt i stand. Det eneste du skal gjøre er det du alltid skal gjøre: Bli den beste versjonen av deg selv.

Så er det hennes jobb å vinne deg tilbake, dersom du i det hele tatt er interessert i noe mer med denne dama. Og jeg skjønner ikke hvorfor du skulle være det… men deg om det.

Og gjør hun ikke dette er det ikke en ting i verden du kan gjøre for å fikse forholdet deres.

Det er ekstremt viktig at du forstår dette. For selv om du på ett eller annet magisk vis skulle klare å overtale henne til å bli, hva slags forhold ville dette bli?

Hva slags forhold tror du han som kryper tilbake til kona som var utro mot ham får…?

EDIT: La meg også legge til at det er fullstendig uakseptabelt at hun ikke på eget initiativ har sluttet i jobben der hun arbeider sammen med denne fyren. Å kutte all kontakt skulle kommet fra henne, uoppfordret.

Endret av ClausSaus
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (16 minutter siden):

OK… trekk deg unna.

Her er løpet trolig kjørt uansett, men nå MÅ du for Guds skyld slutte å klenge på henne og det hun har gjort. Slutt å konfrontere, slutt å blande deg, og vend henne ryggen.

Du fikk et godt svar fra AB…0ec lenger oppe, men la meg sammenfatte det viktigste for deg:

Det er hun som skal rette opp den skaden som hun har forårsaket – ikke du!

Du skal ikke fikse noe som helst. Du skal ikke engang gjøre det lett for henne å fikse det hun har stelt i stand. Det eneste du skal gjøre er det du alltid skal gjøre: Bli den beste versjonen av deg selv.

Så er det hennes jobb å vinne deg tilbake, dersom du i det hele tatt er interessert i noe mer med denne dama. Og jeg skjønner ikke hvorfor du skulle være det… men deg om det.

Og gjør hun ikke dette er det ikke en ting i verden du kan gjøre for å fikse forholdet deres.

Det er ekstremt viktig at du forstår dette. For selv om du på ett eller annet magisk vis skulle klare å overtale henne til å bli, hva slags forhold ville dette bli?

Hva slags forhold tror du han som kryper tilbake til kona som var utro mot ham får…?

EDIT: La meg også legge til at det er fullstendig uakseptabelt at hun ikke på eget initiativ har sluttet i jobben der hun arbeider sammen med denne fyren. Å kutte all kontakt skulle kommet fra henne, uoppfordret.

Jeg tenker likt som deg, men handler motsatt. Må nok bare sette ned foten. 

Nettopp søkt lån og pappa skal stille opp økonomisk så tror nok kanskje det beste er å avslutte alt. 

Alternativet er å flytte ut en stund, så kan hun se om hun savner meg eller ikke. Blir nok tøft en periode, men enten går det bra eller så går det over.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke sunt ut. Hun respekterer deg jo ikke, og da er hele forholdet i fare. For å få respekt må du si ifra, og da må du også være villig til å risikere forholdet, og la være å sette henne på en pidestall. Det ser ut til at du i din iver etter å redde forholdet glemmer deg selv fullstendig i dette. Det får være måte på hva du skal tåle. Utroskap, sexnekt, null respekt. Det er utrolig mange røde flagg her. Er dette virkelig kvinnen du ønsker å være sammen med? 

Jeg har vært i et destruktivt forhold tidligere, så jeg har nok nulltoleranse for slik oppførsel nå, så jeg hadde definitivt sendt henne på dør, men jeg kan nok likevel tilby noen råd på veien. Uansett om du finner ut om du ønsker å fortsette med dette forholdet eller ikke, er det på tide å tenke på seg selv oppi dette. Du må bli tøffere. Du må gi klare beskjeder om at du ikke tolererer mer dritt, og handle deretter. Vis at du følger opp dine ord. Og du må ta tak i eget liv. Du klarer deg fint uten henne, og det skal du vise henne også. Hun tar på deg for å få deg til å tenne, samtidig som hun vet det ikke blir noe mer, og at frustrasjonen bare vil øke for din del. Her er det din tur til å avvise henne. Trekk deg unna situasjoner som tenner deg. Kos deg mye på egenhånd. Få ut litt seksuell frustrasjon på den måten. Ta kontroll selv. Hun må lære seg å respektere dine grenser. 

Veldig bra at du trener. Få inn en livsstil som kan hjelpe på selvtilliten. Finn på andre ting å gjøre enn å svinse rundt hverandre hjemme. Finn nye aktiviteter. Noe du kanskje har følt du ikke har hatt tid til tidligere. Søk mye mot kompiser og positive opplevelser. Samlivsterapi kan fungere, men du må være komfortabel med vedkommende du også. Altfor mange menn føler seg overkjørt i slike sammenhenger. Kanskje fordi de ikke er så flinke til å uttrykke seg, eller at hun tar altfor stor plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Virker som hun er ferdig og har følelser for noen andre og derfor ikke lenger ønsker intimitet med deg.

Anonymkode: 6b3d5...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (2 timer siden):

Dette høres ikke sunt ut. Hun respekterer deg jo ikke, og da er hele forholdet i fare. For å få respekt må du si ifra, og da må du også være villig til å risikere forholdet, og la være å sette henne på en pidestall. Det ser ut til at du i din iver etter å redde forholdet glemmer deg selv fullstendig i dette. Det får være måte på hva du skal tåle. Utroskap, sexnekt, null respekt. Det er utrolig mange røde flagg her. Er dette virkelig kvinnen du ønsker å være sammen med? 

Jeg har vært i et destruktivt forhold tidligere, så jeg har nok nulltoleranse for slik oppførsel nå, så jeg hadde definitivt sendt henne på dør, men jeg kan nok likevel tilby noen råd på veien. Uansett om du finner ut om du ønsker å fortsette med dette forholdet eller ikke, er det på tide å tenke på seg selv oppi dette. Du må bli tøffere. Du må gi klare beskjeder om at du ikke tolererer mer dritt, og handle deretter. Vis at du følger opp dine ord. Og du må ta tak i eget liv. Du klarer deg fint uten henne, og det skal du vise henne også. Hun tar på deg for å få deg til å tenne, samtidig som hun vet det ikke blir noe mer, og at frustrasjonen bare vil øke for din del. Her er det din tur til å avvise henne. Trekk deg unna situasjoner som tenner deg. Kos deg mye på egenhånd. Få ut litt seksuell frustrasjon på den måten. Ta kontroll selv. Hun må lære seg å respektere dine grenser. 

Veldig bra at du trener. Få inn en livsstil som kan hjelpe på selvtilliten. Finn på andre ting å gjøre enn å svinse rundt hverandre hjemme. Finn nye aktiviteter. Noe du kanskje har følt du ikke har hatt tid til tidligere. Søk mye mot kompiser og positive opplevelser. Samlivsterapi kan fungere, men du må være komfortabel med vedkommende du også. Altfor mange menn føler seg overkjørt i slike sammenhenger. Kanskje fordi de ikke er så flinke til å uttrykke seg, eller at hun tar altfor stor plass. 

Mange kloke ord her. 

Hun dro til foreldrene sine i dag, blir borte et par dager.  Skjedde litt greier hjemme i dag, jeg har sendt noen meldinger med kona til han andre. I dag snakket kona mi med elskeren sin, i bilen på vei til jobb. Da hun kom på jobb sendte hun meg melding om at jeg ikke skulle sende henne mld, gå bak ryggen hennes. Dette fikk hun greie på av han andre. Jeg fikk en dårlig følelse, de skulle ha minimal kontakt, kun jobbrelatert så jeg sjekket mobilen hennes da hun kom hjem fra jobb, og fant ut at de hadde snakket 27 minutter i telefon mens hun kjørte til jobb, 14 minutter på vei hjem og noen samtaler på facetime ila dagen. Ble rabalder da jeg fant det ut, hun ble sur og anklaget meg for å gå bak ryggen hennes. Holdt på å le meg i hjel og det var da hun dro til foreldrene sine. Jeg gikk på finn og fant noen leiligheter til leie, avtalte visning på en av de så vi kan bo 1 uke hjemme med barna og 1 uke i leiligheten. Da ble hun veldig satt ut, hun så ikke den komme. Hun sa vi har en avtale om å ha unntaktstilstand til over sommeren men jeg sa bare at jeg er lei av å bli bitchet rundt. Svarte kort på meldingene, sendte noen linker på leiligheter og fikk henne til å bli veldig utilpass. Fortalte også han andres kone at de snakker sammen i timesvis. Nå ligger jeg i sofaen med en deilig ro i kroppen og får hjerter og sov søtt meldinger av kona uten å svare. Føler jeg styrer skuta selv nå, det føles godt.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun vil ha sex på sine egne premisser når det passer henne. Virker som ei dame med stort kontrollbehov, og hun respekterer iallfall ikke dine lyster. Bruk markedet og finn ei på siden som du kan ha det gøy med hvis det ikke er noe alternativ å gå fra henne. Siden hun er utro selv har hun ikke noe hun skal ha sagt hvis du finner en lekevenninne. Men forholdet virker egentlig dødt ut fra det du beskriver.

Anonymkode: e2478...4bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun vil ha sex på sine egne premisser når det passer henne. Virker som ei dame med stort kontrollbehov, og hun respekterer iallfall ikke dine lyster. Bruk markedet og finn ei på siden som du kan ha det gøy med hvis det ikke er noe alternativ å gå fra henne. Siden hun er utro selv har hun ikke noe hun skal ha sagt hvis du finner en lekevenninne. Men forholdet virker egentlig dødt ut fra det du beskriver.

Anonymkode: e2478...4bd

Jeg var utro mot en kjæreste da jeg var 17 og det var så vondt for meg at jeg aldri kommer til å være det igjen.  Har blitt utsatt for det 2 ganger selv, virker som at det er så vanlig at det ikke er noe å bry seg med, at det bare en del av hverdagen. Jeg sa til henne at jeg kunne knulle ei på jobben har ei på 22 som har hintet både opptil flere ganger, at jeg bare fikk ta kontakt om jeg kjedet meg en kveld eller var alene en natt, så skulle nok få pult om jeg ville. Men vil ikke ha det sånn. Da må vi evt avtale at vi ikke er sammen men bo sammen pga ungene og knulle rundt når det er avklart. 

Men samtidig så merker jeg at moralen min har falt betraktelig, kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å ta igjen selv om det ikke fører noe positivt med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...