Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kl 00:35 om natten. Dette er jo helt vilt.

koster bare 194 øre i Oslo. 

uff dette er ikke bra 😢

Anonymkode: a50c4...d42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk til FrP, Høyre, Ap, Venstre, MDG og KrF for å ha gitt oss dette.

Anonymkode: 3ee50...624

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og SP som stemte imot fastpris ig å redusere eksporten ved lave magasiner

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende denne vinteren. Ekstreme strømpriser, matpriser, kanskje en ny koronabølge og rentehevinger... 

Anonymkode: 6fac4...9a8

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Dagens gjennomsnittspris for strøm i de forskjellige sonene ligger her https://www.skandiaenergi.no/dagens-spotpriser/

og detaljer for dagen og morgendagen, samt statistikk over månedene er fint og oversiktlig på appen «strømpriser»

Jeg bor dessverre i den mest hinsidig dyreste sone, men har heldigvis en god fastprisavtale for fortsatt 2 1/2 år.

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blir spennende denne vinteren. Ekstreme strømpriser, matpriser, kanskje en ny koronabølge og rentehevinger... 

Anonymkode: 6fac4...9a8

Man kan bli deprimert av mindre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

På hvilket grunnlag frikjenner du Sp, Rødt og SV?

Og er ikke alle disse uansett valgt av de norske velgerne? Har ikke velgerne fått nøyaktig det de ba om?

Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
A-hunter skrev (4 minutter siden):

Og er ikke alle disse uansett valgt av de norske velgerne? Har ikke velgerne fått nøyaktig det de ba om?

Det er vi som har valgt de ansvarlige, de fleste partier har hatt en rolle i kraftpolitikken gjennom årene. Så tror vi på valgflesk og sitter med skjegget i postkassa. Jeg tok feil av begrepet «vanlige folk» men har også hatt nytte av deler av samme politikken ☹️

Endret av Adobyen
AnonymBruker
Skrevet

Vi som ikke stemmer kan ikke ta skylden for dette. Kan ikke gi min stemme til komplette idioter som kun tenker på seg selv, der de sitter med millioner.

Anonymkode: c36c5...ff5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 øre i nord.

Anonymkode: cc41a...e57

• Hjerte 2
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

3 øre i nord.

Og 306 øre i sør

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Og 306 øre i sør

Helt sykt. Hva er grunnen til den forskjellen?

Gjest Adobyen
Skrevet (endret)

Utenlandskabler, strømbørs…

og, sist men ikke minst…

0AE80FF5-3BD6-47C7-B461-57DA6F493CBA.jpeg

Endret av Adobyen
Skrevet

Folk kan i det minste trøste seg litt med at alle de pengene vi betaler for strømmen går til stat, kommune og fylkeskommune. 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (24 minutter siden):

Folk kan i det minste trøste seg litt med at alle de pengene vi betaler for strømmen går til stat, kommune og fylkeskommune. 

Du er ganske naiv som tror du får noe nytte av de pengene. De går enten til kultur eller ut av landet.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er ganske naiv som tror du får noe nytte av de pengene. De går enten til kultur eller ut av landet.

De går selvfølgelig til noe tull. Et trettimillioners stupetårn, en dass langs en riksvei til 17 millioner, en bane til tretti tusen millioner vest for Oslo, eller som bistand til et korrupt land. Eller til forsvarsadvokaten til Breivik, Pride-skyteren eller for å dekke skattekostnadene til stakkars stortingspolitikere. Nok steder å bruke penger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på når Nordmenn går berserk. Tipper det blir i januar når det kommer meldinger om folk som har fryst ihjel hjemme.

Frankrike og Tyskland har allerede varslet at det vil bli problemer med forsyning, i Tyskland avveier politikken hvem som får først og hvem som får stengt gassen (som brukes til både oppvarming og produsere strøm). Deres energiminister sa faktisk idag at de regnet med solidaritet fra sine europeiske partnere, han nevnte eksplisitt Norge. *grøss*

Det er ikke juli en gang og jeg har ringt til flere vedprodusenter, flere var utsolgt allerede og noen har skrudd opp prisen noe helt vanvittig.

Jeg gruer meg til vinteren.

Anonymkode: 2ea7a...ea7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

3 øre i nord.

1,9 øre i Nord-Norge i morgen. Har avtale med 30 øre avslag ut neste måned, så her er det bare å la varmtvannet renne...

Anonymkode: 7f980...344

Skrevet
A-hunter skrev (8 timer siden):

Det partiet son har mest troverdighet i denne saken er Rødt, etter mitt syn, alle de andre er med på denne galskapen 

Skrevet
Topsi skrev (54 minutter siden):

Det partiet son har mest troverdighet i denne saken er Rødt, etter mitt syn, alle de andre er med på denne galskapen 

Fortell oss bare helt kort - hva slags makt har Rødt?

Nettopp. Ingenting. 

Hvordan i all verden kan de da ha noen form for troverdighet? At de sier ting du liker å høre gjør dem ikke troverdige.

Og - hvis alle trodde på deg og gikk hen og stemte Rødt neste gang - hva slags kullsvart kommunisthelvete ville vi våkne til? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...