Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Jeg fikk en liten prøvetube på en lancome ansiktskrem som jeg ble helt forelsket i! Tenkte jeg skulle kjøpe den, men fikk litt sjokk over prisen den på parfymeriet Tommy.. Hadde regnet med den kostet ca 250-300 ca jeg, men 430! Er det dyrt for en ansiktskrem eller er det bare meg?? Hva ville du betalt for en ansiktskrem?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Jeg er sikkert en dum kunde jeg, men så lenge jeg liker varen så er det ikke så relevant hvor mye den koster. Jeg hadde hele hudpeleisettet til Chanel før, DET var dyrt det... Renseprodukter, nattkrem og dagkrem... Husker ikke hvor mye, men det ble noen lapper det... riktignok så det ut som om jeg hadde gått på snørra på sykkel i trynet når jeg brukte det, så jeg sluttet ganske fort med det, men pengene var jo blåst bort de
Pauline Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Vet det er mange som betaler tusenvis a krone for ansiktskrem som lover evig ungdom. Er litt skeptisk til slike løfter, og ville ikke betalt så mye. En del eksperter påstår at kremer i mellomskiktet er like bra. Rent personlig synes jeg din krem er i grenseland, men ville kanskje kjøpt den viss jeg likte den veldig godt. men det er jo bedre å kjøpe en billigere krem som en har samvittighet til å bruke jevnlig enn en som er for dyr til at en bruker den, mener nå jeg da......
Gjest Sabia Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Jeg har dagkremen fra Chanel nå og den tror jeg kostet 5-600 kr... Grøss, altfor dyrt... Aldri mer!! Jeg har lest i så mange ulike kilder nå at billigere kremer er akkurat like bra at jeg tror jeg har bestemt meg for å tro på det Når Chanel kremen min er tom (tror du det er diamantstøv i den el noe? ) så skal jeg kjøpe Noutrisse (el no sånt) fra Garnier. Ellers har jeg tidligere prøvd Happy Derm (el no) den er også bra. Bare tøys og tull med disse sinnsykt dyre produktene. Stell pent med huden - og drikk mye vann. Det er mye viktigere enn dyre krukker. Meeen, det er noe med luksusfølelsen av lekre krukker da.. hehe
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Jeg varierer, men bruker aldri produkter ala Nivea eller L'Oreal i ansiktet. Men det er fordi jeg reagerer. Lancome, Biotherm, Helena Rubinstein og Vichy tilhører alle L'Oreal-gruppen, og spesielt mange ting hos Lancome har helt identiske produkter hos L'Oreal, bare at L'Oreal gjerne kommer på markedet litt senere. Selv går jeg på minimalprogram for tida, pga. perioral dermatitt der man helst ikke bør smøre noe som helst på huden før det er borte. Jeg bruker ansiktsvann fra Dr. Hauschka, bittelitt ansiktskrem fra Shiseido (som koster over 600, men som jeg elsker), og bittelitt øyenkrem. For det meste bruker jeg Dermalogica, Avene eller Decleor. En krem varer i evigheter (ca 6 mnd), og da blir ikke prisen så dyr pr. dose.
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker vanlig Natusan til seksti kroner boksen. Funker helt fint. Ikke om jeg var millionær hadde jeg kjøpt ansiktskrem til flere hundre kroner boksen.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 jeg bruker det jeg synes er best. Når det gjelder ansiktspelie, er det Dermalogica. Koster noen hundrelapper, men dete r verdt det. Min erfaring er at du får hva du betaler for. De dyre kremene er feks ofte MYE drøyere i bruk. lancome er IKKE noe for meg. Det er elendige produkter for min hud ihvertfall.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker Dermalogica og betaler det det koster
Søtpotita Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 (endret) Eg har funne ein kjempegod dagkrem frå Lancome i pumpeflaske, og som luktar godt, synes prisen er grei nok (kanskje litt dyr for meg som student). Kostar ca 170 kroner. Men nattkrem brukar eg kun litt i underkant av 100 kroner på (Garnier). Endret 15. november 2005 av Årolilja
Iceglow Skrevet 15. november 2005 #10 Skrevet 15. november 2005 Bruker hampsalve fra Yaoh når jeg bruker noe. Koster under 100 lappen, og er det eneste jeg har vært borti som tar kvisene når de dukker opp. Om jeg hadde betalt 3-400 kr for en ansiktskrem kommer an på. Hadde det vært et produkt jeg hadde “hatt bruk for”, og selskapet var etisk fornuftig, så ser jeg ikke helt bort fra det om jeg hadde hatt råd.
Cilla Skrevet 15. november 2005 #11 Skrevet 15. november 2005 Vil helst ikke betale mer enn ca 400 kr for 50 ml krem. Men hadde jeg funnet en fantastisk krem hadde jeg muligens vurdert det.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #12 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker stort sett Decleor, Dermalogica og Dr. Hausckha. DH er billig, de andre relstivt dyre men utrolig drøye. Bruker produkter som jeg vet gjør huden min godt, og holder meg unna kremer med for mye parfyme og mineraloljer. Hva jeg kunne vært villig til å betale? Ca 600 kr for 30 ml.
Melon Skrevet 15. november 2005 #13 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker Weleda (kr.150 for tube) og Estee Lauder (kjøpt på tax free).
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #14 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker for tiden rens og toner som koster 350,- pr stk á 200 ml, de har vart i snart 6 mnd og er absolutt verdt hver krone . Hadde nok betalt opp til 1000 kr for en krem, hvis jeg visste at den gjorde en forskjell for huden min. Har eller ingen problemer med å betale 500 kr pr måned hos hudpleier hvis jeg har penger til det. Har hatt "mye" hudproblemer og er villig til å gå langt for å slippe. De billige tingene er så visst ikke like bra hvis man først har problemer med huden.
Miracl3 Skrevet 15. november 2005 #15 Skrevet 15. november 2005 Helena Rubenstein C-vit krem. 600 for 50ml pluss øyekrem til 300kr. Kjøper den 2 ganger i året for det holder 6 månder. Elsker kremen, den får vekk de sorte ringene jeg hadde under øynene før, og huden min gløder
Dru Skrevet 15. november 2005 #16 Skrevet 15. november 2005 Jeg bruker Kanebo IB-serien. Det koster 450 for en flaske med krem, og den er på 100 ml. Det blir jo faktisk ganske billig når man tenker på at de fleste krukkene med krem er halvparten så store men gjerne koster like mye.
Lillesøster Skrevet 15. november 2005 #17 Skrevet 15. november 2005 Jeg varierer. Jeg bruker av og til dyre kremer og av og til billige. Synes jeg ser litt forskjell noen ganger, mens jeg andre ganger ikke ser så stor forskjell.
Catzy Skrevet 17. november 2005 #18 Skrevet 17. november 2005 Har også falt for Kanebo sin IB-serie. (Nr 2) Jeg var plaget med mieler på kinnene, de forsvant etter ca 1 mnd med IB. Så da forsetter jeg å punge ut for pen hud. Hadde nok ikke giddet å kjøpe flaske nr 3 og 4 hvis jeg ikke hadde sett at det fungerte. Bruker "Priming lotion", "Enhancing emulsion", "Intensive Eye Mask and Essence" og "Moisture Polish Essence" daglig. (jada...) Bruker også "Cleasning Creme" og "Milky Soap" til rengjøring. Catzy
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 17. november 2005 #19 Skrevet 17. november 2005 Hm.. hvor mye en ansiktskrem koster varierer jo fra 20/30 til flere hundre kroner.. Hva som befinner seg i de ulike kremene som varierer slik i pris, er en annen debatt =) Jeg synes ofte mange billige alternativer kan fungere like greit. Både fra The Body Shop og Nivea . Personlig er jeg ikke villig til å betale så veldig mye over 2oo kr da jeg har tro på at mange produkter som har en mer redusert pris kan fungerer like bra =)
Smørblomsten Skrevet 17. november 2005 #20 Skrevet 17. november 2005 Jeg bruker Clarins dagkrem. Men er ikke villig til å betale 450 kr som en 50 ml tube/krukke koster på parfymeri i Norge. Derimot sørger jeg alltid for å handle det på taxfree (ja, reiser MYE) og evt ønske meg til jul/bursdag Nattkrem kjøper jeg f.eks Garnier el.l. Altså et billigere merke. Men gjett om jeg skal ønske meg 'alle' Clarins-produktene til jul da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå