Gå til innhold

Sex tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Deres beste tips når det kommer til sex? Å hvordan rir man bra? Jeg har personlig nesten aldri vært på toppen på grun av dårlig selvtillit å det er litt får dumt når man er 25 så har lyst å lære noen småtriks 😅 men ja man trenger vell en sextriks tråd synes jeg så sleng på alt av tips på hva du liker best å hva andre har likt best 😊 

Anonymkode: dea0c...9d4

AnonymBruker
Skrevet

Mine beste tips er å gi litt faen og ikke ta det så alvorlig. Ikke tenk på hvordan du ser ut.

Når det kommer til riing så foretrekker jeg å bevege hoftene i sirkler eller frem og tilbake, fremfor opp og ned 🙈 press deg ned så langt ned du kan og beveg hoftene dit det føles godt. Funker best med menn som er gjennomsnittlig store eller litt mindre da. Men når du presser deg ned og beveger hofta så får du stimulert klitten samtidig. Altså større sjanse for å komme. Min erfaring er at menn digger det og. 

Anonymkode: 1ba77...d73

• Nyttig 2
Skrevet

Enig i at du må slippe deg løs og ikke tenke på hvordan du ser ut. Ellers er en variasjon av opp og ned og rotasjon det som fungerer best etter min erfaring. Lene seg fra mens man sitter på kne, eller squat om du klarer det. Viktig å bare nyte øyeblikket og ha det godt og gøy!

• Nyttig 1
Skrevet

Mitt beste tips er også å senke skuldrene og ha det gøy. Sex er ikke et prestasjonsløp. Gjør det dere synes er kjekt. Eksperimenter og kos dere!

Jeg synes det er kjempegøy å gi ham multiple uten sprut. Det krever en del trening, men gir meg ganske bra med mestringsfølelse. (Jeg har samlet en del tips om det her.) Jeg liker så godt å ha full kontroll over hans nytelse. 🤗

Ridning syntes jeg var vanskelig før, men nå går det mye lettere (jeg er faktisk i gang med å skrive en «sexrideskole»). Slukk lyset eller gi ham bind for øynene hvis du er litt blyg. Han liker best oppned-bevegelser - de blir enklere hvis du sitter halvveis på huk, altså kneler med ett bein og står på huk med det andre. Og gjerne på et fast underlag i stedet for sengen. Jeg liker å gni litt frem og tilbake, men ikke så mye at nøttene hans blir klemt. Og vinkler! Vinkler, er viktig. Du kan gjøre mye bare ved å vippe bekkenet.

Nå for tiden eksperimenterer vi også med erotisk hypnose. Utrolig spennende!

Det er så utrolig mye gøy å finne på! 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 23.40):

Mine beste tips er å gi litt faen og ikke ta det så alvorlig. Ikke tenk på hvordan du ser ut.

Når det kommer til riing så foretrekker jeg å bevege hoftene i sirkler eller frem og tilbake, fremfor opp og ned 🙈 press deg ned så langt ned du kan og beveg hoftene dit det føles godt. Funker best med menn som er gjennomsnittlig store eller litt mindre da. Men når du presser deg ned og beveger hofta så får du stimulert klitten samtidig. Altså større sjanse for å komme. Min erfaring er at menn digger det og. 

Anonymkode: 1ba77...d73

Det stemmer på en prikk alt du skriver✔️ ..og vet du hva? Deilig å være mann under en slik kvinne, men jeg må bare si at det er mere tennede og deiligere å se at hun nyter det hun gjør. Alt trenger ikke å bli perfekt de første gangene, men det vilje hun viser som er så ufattelig deilig å se og kjenne på🙌

Og TS.. det er faktisk nydelig å se at du spør om å spice opp sexen, du er viljesterk, omsorgsfull og tar ansvar🧡

Gjest Drigo
Skrevet

Mitt beste tips er å være deg selv. Vise lyst og engasjement. Jeg vil anbefale et langt og trygt forhold, der dere kan utforske steg for steg sammen. Har et inntrykk av at mange blir sexlei, hvis alt skal utforskes med en gang.

Vis interesse for hele kroppen, bli kjent med penis, hvordan du kan styre den på forskjellige måter, klemme og bruke den på forskjellige nivåer inni i deg. Viktig at du tenker på egen nytelse også, det er opphissende for en mann. La også mannen få utforske deg. Spennende! Det skaper trygghet for begge parter. Så er det bare å prøve seg fram av en stor meny. Hvor ikke la han smake litt på deg, før du rir ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...