AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Er ikke veldig erfaren på det planet, men trenger litt hjelp.. føler denne testingen er litt overveldende fra før, så det hjelper ikke på med all denne «tolkningen» Har tatt både strimler og digital idag. Første dag med digital fordi jeg har ventet til strimlene ble sterkere. Legger ved bilde. Bør ikke den digitale i det minste vise en blinkende smiley? Det gjorde den i 5-6 dager sist syklus, og da var strimmeltesten svakere enn denne når den gikk over til fast smiley. Første gang strimmelen har vært så sterk, så tenkte kanskje den digitale ville slå ut også, men nei. Er dette vanlig? Flere som har opplevd det? Med førstemann brukte jeg bare digital test, men da den «enkle» med kun tom sirkel eller smiley. Anonymkode: 9d14c...95d
Sofakona Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Om dette er ny digital test så vil alltid første være 0. Og du skal ikke lese av test strimmel på den digitale. Hvor lang er syklusen din
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Om dette er ny digital test så vil alltid første være 0. Og du skal ikke lese av test strimmel på den digitale. Hvor lang er syklusen din Hva mener du med ny? Jeg har tatt to idag og begge hadde tom sirkel. Vet jeg ikke skal lese av strekene på dem, ville bare legge ved bilde. Begge testene var jo uansett negative. Anonymkode: 9d14c...95d
Sofakona Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Ok. Mener når du bruker ny test så blir den første alltid 0. Mener å huske at ved ny syklus skal du ikke bruke den gamle beholdern.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Ok. Mener når du bruker ny test så blir den første alltid 0. Mener å huske at ved ny syklus skal du ikke bruke den gamle beholdern. Både beholder og tester er fra samme pakke, og de må da kunne brukes flere sykluser hvis man ikke har brukt opp? Eller? Tolket det slik fra nettsiden jeg kjøpte, men kanskje det bare gjelder selve testene.. Da får jeg ta siste i morgen, også får jeg heller stole på strimlene denne måneden. Anonymkode: 9d14c...95d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Hvor lang er syklusen din? Som regel 26-28 dager Anonymkode: 9d14c...95d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Noen andre med erfaringer? Idag er testene like igår, men jeg vil nok si at strimmeltesten er positiv. Den digitale viser fortsatt tom sirkel. Har også en del el symptomer idag.. Slim, oppblåst, øm i magen og litt verk i eggstokk. Og skikkelig hodepine.. og vektøkning. Tipper jo at enten så har jeg ikke eggløsning denne måneden, ellers er den digitale testen feil. Men trodde begge deler skulle være til å stole på. Normalt sett har jeg eggløsning dag 14, som er idag. Anonymkode: 9d14c...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå