AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Bruker å ha en følelse nedentil. Slags murring men er ikke menssmerter. Nå ser jeg sammenheng med når det kan komme utflod. Bruker å komme før mens. fått den følelsen nå, er prøver. Flere som har det sånn, og skal jeg tenke at det ikke gikk denne syklusen? venter mens mellom 5-8 dager. Anonymkode: 09ed0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bruker å ha en følelse nedentil. Slags murring men er ikke menssmerter. Nå ser jeg sammenheng med når det kan komme utflod. Bruker å komme før mens. fått den følelsen nå, er prøver. Flere som har det sånn, og skal jeg tenke at det ikke gikk denne syklusen? venter mens mellom 5-8 dager. Anonymkode: 09ed0...e8e Symptomer er vanskelig å skille så tidlig da mange har pms symptomer som er omtrent like ved graviditet.. uansett er ikke håpet ute før mensen kommer 🥰 Anonymkode: 58b8e...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg klarte ikke kjenne at jeg var gravid sist , andre symptomer kom ikke før etter en uke etter ikm kanskje mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Del Skrevet 28. juni 2022 Laura80 skrev (På 27.6.2022 den 8.03): Jeg klarte ikke kjenne at jeg var gravid sist , andre symptomer kom ikke før etter en uke etter ikm kanskje mer. Men kjentes det ut som mensen var på vei? Det gjør det her. ts Anonymkode: 09ed0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. juni 2022 #5 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men kjentes det ut som mensen var på vei? Det gjør det her. ts Anonymkode: 09ed0...e8e Nei jeg hadde egentlig ingen følelse og har det sjeldent før mens heller. Men vet mange har den følelsen som gravid, så blir spennende å se 10-12 dager etter eggløsning kan man som regel fint se streken hvis man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men kjentes det ut som mensen var på vei? Det gjør det her. ts Anonymkode: 09ed0...e8e Det kjentes ut som at mensen var på vei da jeg var gravid. Anonymkode: d3f28...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg hadde mer symptomer de mnd jeg ikke var gravid, enn den mnd jeg faktisk ble gravid. Anonymkode: 30982...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Del Skrevet 6. juli 2022 Åssen gikk d ts? Anonymkode: 614aa...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åssen gikk d ts? Anonymkode: 614aa...dae Fikk mensen 😳 ts Anonymkode: 09ed0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk mensen 😳 ts Anonymkode: 09ed0...e8e Årh så kjedelig. Tror jeg også får mensen snart men denne syklusen var rar. Anonymkode: 614aa...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Årh så kjedelig. Tror jeg også får mensen snart men denne syklusen var rar. Anonymkode: 614aa...dae Håper det klaffer for deg ts Anonymkode: 09ed0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå