AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har langt tykt hår, redd for å klippe det kort fordi det er mitt eneste pene trekk og føler at det må være langt for å gi et feminint inntrykk. Jeg er liksom så grov og lite feminin ellers. Men det er jo litt styr med langt, tykt, tungt hår. Skulle gjerne klippet det men vil ikke se mye eldre og mer kjerring ut enn jeg er. Er 31. Hva bør jeg gjøre? Tips til kortere frisyrer som ser feminine ut men helst som ikke krever veldig mye styling hver dag. Anonymkode: 8507c...bfc
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Beholde det langt. Rett av eller med graderinger. Det synes jeg. Liker ikke kort hår på damer, er dame selv hehe Evt bob Anonymkode: c2709...d09
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Det er mangen feminine og flotte hårfrisyrer som er korte. Synes det er mye kjedelig og traust innen langt hår kategorien Anonymkode: dfd7d...572 2
skreppamedleppa Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 For all del, mange kler nok lengre hår bedre enn kort men jeg personlig synes ofte at en ser mer flid og penere ut når en ikke alltid 'gjemmer' seg bak et langt hår. Jeg vet det er veldig fy fy å mene det på kg men mange av disse synes jeg ser langt bedre ut med kort hår enn langt f eks. Og det er mange fine frisyrer å velge mellom, det er bare en oppkonstruert sammfunnsnorm at kvinner skal ha langt hår for viss ikke er det kjerring med en gang.. Pixie frisyren er populær, ikke uten grunn 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 2 minutter siden, skreppamedleppa said: For all del, mange kler nok lengre hår bedre enn kort men jeg personlig synes ofte at en ser mer flid og penere ut når en ikke alltid 'gjemmer' seg bak et langt hår. Jeg vet det er veldig fy fy å mene det på kg men mange av disse synes jeg ser langt bedre ut med kort hår enn langt f eks. Og det er mange fine frisyrer å velge mellom, det er bare en oppkonstruert sammfunnsnorm at kvinner skal ha langt hår for viss ikke er det kjerring med en gang.. Pixie frisyren er populær, ikke uten grunn Absolutt alle der er feminint sminket. Hvis håret er det eneste feminine på henne, og hun ikke sminker seg til vanlig, så vil det ikke hjelpe med pixiesveis, heller tvert imot. Anonymkode: 7f436...f36 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 skreppamedleppa skrev (5 minutter siden): For all del, mange kler nok lengre hår bedre enn kort men jeg personlig synes ofte at en ser mer flid og penere ut når en ikke alltid 'gjemmer' seg bak et langt hår. Jeg vet det er veldig fy fy å mene det på kg men mange av disse synes jeg ser langt bedre ut med kort hår enn langt f eks. Og det er mange fine frisyrer å velge mellom, det er bare en oppkonstruert sammfunnsnorm at kvinner skal ha langt hår for viss ikke er det kjerring med en gang.. Pixie frisyren er populær, ikke uten grunn Alle her er stylet og sminket veldig på etter-bildet. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt alle der er feminint sminket. Hvis håret er det eneste feminine på henne, og hun ikke sminker seg til vanlig, så vil det ikke hjelpe med pixiesveis, heller tvert imot. Anonymkode: 7f436...f36 enig Anonymkode: 7717c...7b5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt alle der er feminint sminket. Hvis håret er det eneste feminine på henne, og hun ikke sminker seg til vanlig, så vil det ikke hjelpe med pixiesveis, heller tvert imot. Anonymkode: 7f436...f36 Nr. 3 og 4 er ikke så feminint sminket. Nr. 7 er ikke sminket. Anonymkode: 64f18...e62 1
skreppamedleppa Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Absolutt alle der er feminint sminket. Hvis håret er det eneste feminine på henne, og hun ikke sminker seg til vanlig, så vil det ikke hjelpe med pixiesveis, heller tvert imot. Anonymkode: 7f436...f36 Absolutt alle er ikke det nei, men det at du tror f.eks det siste der er feminint sminket så sier jo det litt om hvor stor forskjell en sveis gjør🙂Bilde nr 3 og 4 har også samme klær og samme lette sminke på før og etter bilder og jeg synes etter bildene er mye finere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå