AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har fullstendig sperre og får angstanfall bare jeg sveiper noen til høyre på tinder, enda verre blir det om en kjekk kar sender meg stjerne/superlike. Jeg kjenner alltid på lettelse når det ikke blir match, og får fullstendig panikk om det blir det. Har dere noen tips å komme med, dere som sliter med engstelig unnvikende pf, og er på diverse datingapper? Alt har blitt verre etter pandemien, jeg kan gjerne dra på date med noen jeg tilfeldigvis møter ute og får instant kjemi med, men det å møte noen jeg aldri har møtt irl før skremmer meg så mye at jeg ikke kommer noen vei. Anonymkode: bf3d9...46d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Hvis du har det så ille så ville jeg bare ha sveipa en stund uten å føle at du må møte noen, fordi det må du jo strengt talt ikke. Jeg har dratt på mange dates bare for å øve meg på å date, og bli litt mer naturlig 😅 jeg har ikke så store mål sånn datingmessig. Nå i sommer har jeg lagt tinder på hylla og ønsker heller å møte folk irl da. Anonymkode: 63694...c0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har det så ille så ville jeg bare ha sveipa en stund uten å føle at du må møte noen, fordi det må du jo strengt talt ikke. Jeg har dratt på mange dates bare for å øve meg på å date, og bli litt mer naturlig 😅 jeg har ikke så store mål sånn datingmessig. Nå i sommer har jeg lagt tinder på hylla og ønsker heller å møte folk irl da. Anonymkode: 63694...c0b Ser den! Jeg tror problemet mitt er at det er veldig få jeg vil møte, så da går de til venstre hele gjengen. Men nå har jeg funnet en jeg liker, han har sendt meg superlike, men jeg får ikke meg selv til å trykke like tilbake enda jeg vil det. Helt fullstendig lamma. Jeg kjenner en trang til å trykke like og så kaste mobilen på sjøen. Det beste er å møte folk helt tilfeldig irl! Anonymkode: bf3d9...46d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Oj, jeg trodde det bare var meg som hadde det slik. Det er som om jeg kunne skrevet det selv. Jeg har dessverre ingen gode råd. Jeg matchet med en super kjekk kar for noen uker siden, og sluttet å svare meldinger da han ville treffes. Er skikkelig irritert på meg selv for at jeg bare ikke får det til. Håper det kommer noen gode råd her. Anonymkode: ea818...f02
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har fullstendig sperre og får angstanfall bare jeg sveiper noen til høyre på tinder, enda verre blir det om en kjekk kar sender meg stjerne/superlike. Jeg kjenner alltid på lettelse når det ikke blir match, og får fullstendig panikk om det blir det. Har dere noen tips å komme med, dere som sliter med engstelig unnvikende pf, og er på diverse datingapper? Alt har blitt verre etter pandemien, jeg kan gjerne dra på date med noen jeg tilfeldigvis møter ute og får instant kjemi med, men det å møte noen jeg aldri har møtt irl før skremmer meg så mye at jeg ikke kommer noen vei. Anonymkode: bf3d9...46d Om det er så ille høres det ut som du ikke burde date i det hele tatt. Tenker det er viktig å jobbe med psyken først. Anonymkode: 76dff...e14 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 De gangene jeg sender en superlike så er det fordi det har gått fort i svingene og ikke ment som det. bare gå rolig frem, flere ganger så har ikke personen skjønt at jeg har hvert interessert fordi jeg ikke har hvert mer på, bruker lang tid på å bygge en relasjon noe som er uheldig i dagens samfunn. Anonymkode: 7d7b3...c48
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Jeg er og engstelig unnvikende i tilknytningen og sliter med det samme, har blitt mye verre enn før, ikke pga pandemi men fordi jeg har møtt mange drittsekker som har bekreftet frykten at menn er utrygge og uforutsigbare etter jeg ble singel så nå er jeg dominerende unnvikende. Brukte en uke på å klare å tørre å svare en kjekk som hadde superliket meg og bedt meg på kaffe, da jeg endelig klarte å manne meg opp hadde han gått lei forståelig nok og slettet meg før jeg rakk å svare. I sommer har jeg møtt noen random på byen og det funker faktisk best for da er jeg både brisen og det er ikke noe som helst press eller forventninger når man møtes tilfeldig Anonymkode: a8638...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå