AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Kunne gjerne ha tenkt meg en stelleveske med str på, så vi slipper å pakke i ekstra bag til barna om vi ska på en liten weekend. Har tvillingvogn så størrelsen er ikke noe utfordring mtp vogn. Anonymkode: 26607...a95
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Mommy bag! Jeg har 2 barn og den rommer virkelig alt. Det er for tung for styret siden den er så stor, men vi legger den bare under vognen. Vi har flere stellesekker og stellebagger, men etter vi kjøpte mommy bag så bruker vi bare den. I dag var vi på tur og dette er hva vi hadde oppi baggen: En hel stor boks 800g morsmelkerstattning (mest fordi jeg ikke gadd å putte oppi småbeger og boksen var nesten tom), 4 store flasker, 2 termoser, 2 store badehåndkle, 1 elektrisk pumpe, 2 skift til baby, 2 skift til storesøsken, bleier for både baby og storesøsken, badetøy til eldste, sandaler til eldste, div snacks til eldste og voksne, noen babyleker og en ekstra genser til mannen. Vi hadde nok også noe småstæsj til i baggen som jeg ikke husker. Anonymkode: 68497...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 https://www.jollyroom.no/mamma/stellevesker/childhome-mommy-stelleveske-black-gold?gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGUQQ0kEKcIp8-2Wz0WUmDX5j67xlGGwppyDfTblq5r5tiDUAYdLfOBoCABkQAvD_BwE Er det denne du mener? Anonymkode: 26607...a95
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.jollyroom.no/mamma/stellevesker/childhome-mommy-stelleveske-black-gold?gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGUQQ0kEKcIp8-2Wz0WUmDX5j67xlGGwppyDfTblq5r5tiDUAYdLfOBoCABkQAvD_BwE Er det denne du mener? Anonymkode: 26607...a95 Ja Anonymkode: 68497...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå