Gå til innhold

Menn med fat fetish


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke annet enn hets fordekt som «lyst»? De burde kanskje gå i seg selv og finne ut hvorfor de har behov for å tråkke på kvinner i en sårbar situasjon som må finne seg i å nedgradere seg selv ytterligere når de havner bortpå disse usle folkene.

Anonymkode: f7318...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste for noen år siden om et par fra USA der mannen stengte sin sykelig overvektige kone inne på et rom stappfullt av junk, godteri, chips og brus. Hun fikk ikke komme ut av rommet før hun hadde spist opp alt.

Anonymkode: c7880...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SlemUlv said:

Dere vet at ikke alle som tenner på bbw er feeders, Sant? 

...eller anser det for å være en fetisj. 

 Hvordan er det "hets" å faktisk bare like kvinner som et flertall heller styrer unna?

 Det er vel mer "usselt" å ikke unne en gruppering av mennesker å finne en partner pga. kroppen de har, tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 95509...d6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

...eller anser det for å være en fetisj. 

 Hvordan er det "hets" å faktisk bare like kvinner som et flertall heller styrer unna?

 Det er vel mer "usselt" å ikke unne en gruppering av mennesker å finne en partner pga. kroppen de har, tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 95509...d6b

Problemet er at de hovedsakelig liker personen pga vekt, og ikke nødvendigvis personlighet. Det er noe kynisk og fordømmende under overflaten hos disse fetisj personene.
 

Men for de kvinner som håndterer å være i et fetishforhold er det jo flott.

Men gjerne hjelp meg å forstå hvordan det er greit at disse fetisjmennene ber kvinnene om å spise mer.

TS

Anonymkode: f7318...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å gå i dialog med noen som er så fordømmende og, vel, hetsende fra begynnelsen av. Anbefaler deg å lage en konto på en av fetisjsidene og spørre, med et åpent sinn. Kanskje du lærer noe.

Anonymkode: cd781...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er at de hovedsakelig liker personen pga vekt, og ikke nødvendigvis personlighet. Det er noe kynisk og fordømmende under overflaten hos disse fetisj personene.
 

Men for de kvinner som håndterer å være i et fetishforhold er det jo flott.

Men gjerne hjelp meg å forstå hvordan det er greit at disse fetisjmennene ber kvinnene om å spise mer.

TS

Anonymkode: f7318...bff

Igjen, ikke alle som liker bbw er feeders!
Og man er ikke sammen med noen man ikke liker.  Hvertfall ikke lenge. 

Så de fleste går etter personer de er tiltrukket, også blir de kjent med personen derfra!
Akkurat som med de fleste mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en forskjell på å være sammen med en som liker store damer og en feeder, det henger vel ikke nødvendigvis sammen. Noen liker lave kvinner, noen liker høye, noen liker små pupper og noen store, noen liker kvinner som nærmest er undervektige og noen liker svære kvinner, smaken er som baken og det kan den vel være uten at det blir en fetisj?

Og det er vel ikke slik at en mann som liker store kvinner sitter og heier henne frem når hun spiser for at hun skal legge på seg? Er vel det som er forskjellen på en mann som liker store damer og en feeder. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er at de hovedsakelig liker personen pga vekt, og ikke nødvendigvis personlighet. Det er noe kynisk og fordømmende under overflaten hos disse fetisj personene.
 

Men for de kvinner som håndterer å være i et fetishforhold er det jo flott.

Men gjerne hjelp meg å forstå hvordan det er greit at disse fetisjmennene ber kvinnene om å spise mer.

TS

Anonymkode: f7318...bff

Men det er jo ganske mange som velger partner ut i fra utseende, vekt er en del av utseendet. :) Skjønner ikke helt hvorfor det er godkjent at man ønsker en slank dame men hvis man ønsker en Tess Holiday utgave så er man helt bak mål..? Skjønner at mange drar opp argumentet at det ikke er sunt å være så feit, og det er jo helt sant, men nå er det jo mange skjønnhetsidealer som ikke er helt bra. Fillers, silikon, plastisk kirugi osv, nok av ting man gjør som kanskje ikke er bra for helsa men det er ok så lenge de har idealvekten. :P 

OG tenk noen går for en helt annen type enn de liker til vanlig og rett og slett fordi kjemien er bra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendigvis en fetisj da, eller er det en preferanse? Det er noe som mener det samme om folk som liker mørkhuda menn eller kvinner, at det er noen underliggende rasistisk med det 🙄 eh, nei! Det trenger ikke være det! Man er tiltrukket av det man er tiltrukket av uten at man nødvendigvis kan forklare hvorfor. Det kan være så enkelt som at man liker det visuelt sett. 

Anonymkode: e6651...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe større problem det, enn alle damene med en høydefetish som er på alle dating apper?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om menn som blir sammen med store damer når de genuint liker dem. Men ofte fordekker fetisj mennene som at de gjør det, men det er kanskje noe en må forvente når en er i kategorien større.

TS

Anonymkode: f7318...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite folk, asiatere, muslimer.. det er så ekkelt med menn som har et levende følende menneske som fetisj 

Anonymkode: f708d...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feite folk, asiatere, muslimer.. det er så ekkelt med menn som har et levende følende menneske som fetisj 

Anonymkode: f708d...d75

Og kvinner har ingen preferanser, vi går bare etter en strålende personlighet? :ler:

Man har ikke en fetisj bare fordi man har preferanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg snakker ikke om menn som blir sammen med store damer når de genuint liker dem. Men ofte fordekker fetisj mennene som at de gjør det, men det er kanskje noe en må forvente når en er i kategorien større.

TS

Anonymkode: f7318...bff

Ja den lille minoriteten du snakker om, kan fort bli problematisk. 

Heldigvis finner bbw seg gode partnere de også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest overskriften, men det er helt greit for meg at du har en fetisj for menn som holder et fat. 

Anonymkode: a794d...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker slanke damer, uten at jeg dermed sulter dem. 

Helst med godt voksne kjønnslepper og et vennlig vesen.

Om de er høye eller lave betyr mindre. 

Hvor de er fra i verden gjør det bare mer spennende.

Er de gode i senga, betyr det over lite, eller null.

Et godt knull er og blir et godt knull.

Anonymkode: 6eec7...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg snakker ikke om menn som blir sammen med store damer når de genuint liker dem. Men ofte fordekker fetisj mennene som at de gjør det, men det er kanskje noe en må forvente når en er i kategorien større.

TS

Anonymkode: f7318...bff

Problemet er at innleggene dine oser av fordommer. Newsflash: Ikke alle som liker en tjukk partner er en feeder. Ikke alle feeders er menn. Ikke alle feedees er kvinner. Ikke alle feedism-forhold er heterofile. Ikke alle feedees er submissive. Ikke alle feeders er dominante. Ikke alle feeders er overgripere. Ikke alle som kombinerer mat og sex har et ønske om å legge på seg, eller at partneren legger på seg.

Det virker som du tar for deg en ekstremt liten minoritet med alvorlig problematiske forhold og mennesker, og så lager en tråd som denne i tro om at disse er liksom er normen. Det virker også som om du aldri faktisk har snakket med noen av dem. Du skriver litt som en som har sett noe med muslimer og terror på TV, og dermed tror at muslim = terrorist.

Det kan nesten virke som du må sykeliggjøre det fordi det er så ufattelig for deg at noen kan tenne på en stor kropp.

Anonymkode: cd781...c3e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...