AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #21 Skrevet 27. juni 2022 Jeg bor i Danmark og her er sommerferien 6 uker for skolene. Anonymkode: a100f...44e
fru Alving Skrevet 27. juni 2022 #22 Skrevet 27. juni 2022 Forskjellen på Norge og mange andre land er at større andel av mødre er i jobb her, derfor oppleves ferien som lang for mange. Jeg synes vi skal ha den lange ferien og at foreldre får strekke seg (både mor og far) bruke SFO, besteforeldre og sommerskoler. Det er noe med en lang friperiode som er verdifullt, ofte tar det en uke eller to før vi virkelig får feriefølelsen. 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #23 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eneste jeg tenkte på når jeg en oversikt over at ferien var for lang, var på min egen barndom og hvor utrolig fint det var med den eviglange sommeren som varte og rakk💛 Anonymkode: dd037...686 Enig. Det bare varte og varte. Likte de åpne dagene, helt fri til å finne på det man ville. De andre feriene derimot gikk så altfor fort. Anonymkode: aa1b4...dda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå