AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Og så lurer jeg på hva slags hårfarge dere har naturlig. Jeg er mørk blond, tror det er lurt at jeg legger i mye lyst? Anonymkode: e206e...901 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Jeg er mørk brun. Jeg forsøkte med striper men jeg ble så blass av det. Nå har jeg vare farget håret mitt med en hjemmefarfe i ca den fargen jeg har. Men det er jo No dritt å farge håret hver mnd.. Anonymkode: fc692...995 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mørk brun. Jeg forsøkte med striper men jeg ble så blass av det. Nå har jeg vare farget håret mitt med en hjemmefarfe i ca den fargen jeg har. Men det er jo No dritt å farge håret hver mnd.. Anonymkode: fc692...995 Takk for svar. Blir det bra? Får du det jevnt og fint? Anonymkode: e206e...901
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Jeg er lys brun, og får frisøren til å lage baby lights i håret, da vises det ikke. Anonymkode: 215f2...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og så lurer jeg på hva slags hårfarge dere har naturlig. Jeg er mørk blond, tror det er lurt at jeg legger i mye lyst? Anonymkode: e206e...901 Eg har mellom-blond (egentlig kommunefarga, men blir fin blond om sommaren). Har heldigvis ein flink frisør som klarer å legge inn litt lysere striper, for å kamuflere mest mulig. Ein kollega av meg, med veldig mørkt hår, fargar heile håret hos frisøren, og tar nokre gonger etterveksten sjølv. Ho har også ein slags hårmascara (ikkje-permanent) som ho nokre gonger tar litt over etterveksten med, så ikkje kontrasten skal bli for stor. Vanskelig å seie heilt kva som passar akkurat deg. Men kanskje du kan ta ein prat med frisøren. Hen kan sjå på heilheta di: farge på hår, hud, kva frisyre du har, kva type hår osv. Anonymkode: 176be...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Trenger du farge det? Jeg har kommunegrått hår (eller lys brun/mørk blond, da), og farger ikke bort de grå hårene mine. Anonymkode: f5872...9f3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er lys brun, og får frisøren til å lage baby lights i håret, da vises det ikke. Anonymkode: 215f2...8ce Eg måtte google "baby lights", sidan eg ikkje hadde høyrt om det før. Veldig stilig! Anonymkode: 176be...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Jeg er mørkblond og alle de grå er velkommen. Ikke noe å stresse med, for jeg er bra nok som jeg er. Anonymkode: 9b01e...974 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Mørk blond, så merker ikke noe særlig før hår blir helt hvite. Gjør ingenting med det, ser ikke poenget. Anonymkode: 9f576...67f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 Mørk blond. Jeg striper tynne striper hos frisør. Mine grå hår tar ikke farge. Anonymkode: 9e42d...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har mørkebrunt hår så det synes VELDIG. Har ikke sett mange grå hår ennå men de få som dukker opp er veldig synlige og jeg har bare nappet dem ut Anonymkode: 510d0...233
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 Brunt/mørk brunt. Napper de jeg har. Har enndel, men de er spredt godt rundt. Dermed napper jeg de som er mest synlig, men jeg har tykt hår så det er myenå ta av. Funker enn så lenge. Anonymkode: d4743...5d3 1
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eg måtte google "baby lights", sidan eg ikkje hadde høyrt om det før. Veldig stilig! Anonymkode: 176be...5c3 Jo, men hun har også lowlights og bunnfarge. Resultatet etter krever minst 3 ulike farger og er DYRT å vedlikeholde. Valget ditt er 3 ting om du ikke ønsker heltnaturlig farge: 1. Highlight i naturlig farge (krever at du trives med kaldere farger og gråhvite hår som er synlige også i bunn). Denne kan med fordel være en slags mini balayage eller babylights. 2. Helfarge eller helstripe (ettervekst synes etter ca 3 uker) 3. Hightlights med farget bunn (krever mye vedlikehold på striper som trolig må tones+farging av ettervekst). Jeg passer varme farger og er naturlig mørk blond med honningstriper i. Siden mine grå hårstrå gjør det kaldere helfarger jeg foreløpig hjemme. Permanent i bunn, toner/fargekur i lengder. Har også stripet hjemme og tonet etterpå, ble veldig fint synes jeg. Meeeeeeen jeg kommer til å bli sinnsykt lei av dette, så…..tja. Mulig jeg lander på striping og naturlig ettervekst selv om jeg ikke er så glad i det blonde. Da kan jeg gå til frisør 3 gg i året og tone innimellom besøk for å unngå veldig gule toner. Oppsummert: alt krever jobb.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 Jeg bruker serien liknet til nedenfor, syns den fungerer bra, bruker den ca hver 7-8 uke. https://www.blivakker.no/product/3130473?gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGZ1UswixEPxrZ3HF_879mAXtZuec2N6ByCSGYCtMlcaHYpcJCuVO1hoCbM4QAvD_BwE Anonymkode: 1041e...462
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 Helfarger håret hjemme i naturlige hårfargen mellomblond 3-4ganger i året. Veldig fornøyd. Anonymkode: 3c7d4...d4c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mørkblond og alle de grå er velkommen. Ikke noe å stresse med, for jeg er bra nok som jeg er. Anonymkode: 9b01e...974 SÅ enig! Er også mørk blond, og jeg synes det er litt søtt med de hvite hårene som nå kommer ut🥰 K38 Anonymkode: 50b2a...12a 1
Summeer Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 Lar det komme jeg ✌️ Har mørk brunt hår, så det synes godt. Særlig den ene stripen jeg har fått på venstre side. Men det synes jo ofte mer om man begynner å farge og får ettervekst. Orker ikke vedlikeholde hver måned... 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #18 Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Jo, men hun har også lowlights og bunnfarge. Resultatet etter krever minst 3 ulike farger og er DYRT å vedlikeholde. Valget ditt er 3 ting om du ikke ønsker heltnaturlig farge: 1. Highlight i naturlig farge (krever at du trives med kaldere farger og gråhvite hår som er synlige også i bunn). Denne kan med fordel være en slags mini balayage eller babylights. 2. Helfarge eller helstripe (ettervekst synes etter ca 3 uker) 3. Hightlights med farget bunn (krever mye vedlikehold på striper som trolig må tones+farging av ettervekst). Jeg passer varme farger og er naturlig mørk blond med honningstriper i. Siden mine grå hårstrå gjør det kaldere helfarger jeg foreløpig hjemme. Permanent i bunn, toner/fargekur i lengder. Har også stripet hjemme og tonet etterpå, ble veldig fint synes jeg. Meeeeeeen jeg kommer til å bli sinnsykt lei av dette, så…..tja. Mulig jeg lander på striping og naturlig ettervekst selv om jeg ikke er så glad i det blonde. Da kan jeg gå til frisør 3 gg i året og tone innimellom besøk for å unngå veldig gule toner. Oppsummert: alt krever jobb. Når du toner of farger lengdene? Blir de ikke veldig mørke og slitt da? Anonymkode: e736a...5c5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 Det er heldigvis mange år til enda, men når det skjer, skal jeg ikke gjøre en dritt med det. Skal aldri farge håret mitt uansett. Anonymkode: 407d6...5b2 1
Ænema Skrevet 26. juni 2022 #20 Skrevet 26. juni 2022 bruker denne, gjør det hjemme. tar ettervekst hver 2 mnd ca, men jeg har nesten hvitt hår. men det har grå tone i seg som jeg ikke liker. dette er det enkleste jeg gjør. gikk før til frisøren og tok masse striper, farget det mørkebrunt når jeg var yngre (fikk grått hår tidlig) men hvit ettervest er så stygt til mørkt hår, så gikk over til blond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå