Gå til innhold

Dagene etter sterilisering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var dagene etter sterilisering for deg som kvinne? Har en aktiv 2 åring, bør far levere og hente i barnehage de første dagene? Smerter i etterkant? 

Anonymkode: 11cb3...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sterilisert i forbindelse med keisersnitt, så jeg vet ikke hvordan det er med «bare» sterilisering. Men selv om jeg går ut fra at det er mye mindre vondt, tenker jeg det er en nobrainer at far bør levere en toåring i barnehagen de første dagene. 

Anonymkode: b4407...869

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt som vanlig. Ingen hinder i hverdagen med barn selv om jeg hadde litt vondt. 

Anonymkode: c9334...c4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var helt som vanlig. Ingen hinder i hverdagen med barn selv om jeg hadde litt vondt. 

Anonymkode: c9334...c4c

Godt å høre 🙏 Måtte ikke unngå tunge løft? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Godt å høre 🙏 Måtte ikke unngå tunge løft? 

Jo, du må unngå tunge løft den første uka hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dette er en bekymring så kan jo mannen sterilisere seg i steden, da det er et langt mindre inngripende inngrep. 🤷‍♀️

Anonymkode: 98564...b9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom dette er en bekymring så kan jo mannen sterilisere seg i steden, da det er et langt mindre inngripende inngrep. 🤷‍♀️

Anonymkode: 98564...b9f

Hvor har jeg skrevet at det er en bekymring? 🤔 Har noen spørsmål, slik at vi kan planlegge dagene etter på best mulig måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var oppblåst og skikkelig øm/hadde vondt i 2 uker, så flott om mannen kan ordne med barnehage - så får det heller bli en bonus om du er i bedre form med en gang :)

Anonymkode: deb63...f08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg var oppblåst og skikkelig øm/hadde vondt i 2 uker, så flott om mannen kan ordne med barnehage - så får det heller bli en bonus om du er i bedre form med en gang :)

Anonymkode: deb63...f08

Uffda, 2 uker var lenge. Krysser fingrene for at jeg er litt mer heldig 😊 Takk for svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...