AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg nyter å kun tenke på meg selv, gjøre det jeg vil. Slipper å "snakke om forholdet"... Har vært i forhold leeenge og er meget lei av det. Syns virkelig det er deilig å være fri og frank nå😁 Anonymkode: 0baff...105 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Har alltid vært singel,så vet ikke hvordan det ville vært ellers. Det er bare sånn , men helt greit 🙂 Anonymkode: 401dd...a3b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Jeg liker å være singel når det gjelder det meste. Jeg savner sex, men ellers går det fint. Og kanskje noen å dra ut og spise med, dra på kino med, diskutere fotball med, osv. Anonymkode: 9e4ef...361
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Elsker å være singel. Ingen mann som kommer med krav hele tiden… det er faktisk helt for godt til å være sant. Wow, slipper jeg deg virkelig? Skal du viiiirkelig ikke plage meg lenger? Woooow…. 😭 det regner diamanter og smaragder på meg. 🥳 Anonymkode: c3452...14f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Både og. Drømmen hadde vært å ha en kjæreste som passer min personlighet, men jeg er såpass sær og uattraktiv at det er vanskelig å få til. Men jeg er mer fornøyd med å være singel enn å være i et middelmådig forhold. Jeg blir ekstremt lett irritert så takler dårlig å leve med noen som ikke er akkurat som meg. Anonymkode: f1d15...086
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg nyter å kun tenke på meg selv, gjøre det jeg vil. Slipper å "snakke om forholdet"... Har vært i forhold leeenge og er meget lei av det. Syns virkelig det er deilig å være fri og frank nå😁 Anonymkode: 0baff...105 Er vel blitt en slags trend i tiden at stadig flere " nyter å tenke på på seg selv" og velger singeltilverelsen til fordel for eit samliv. Vi har vert gifte i mange år, og vi er l det ein kan betrakte som veletablert med egen bolig, og gjeldfrie. Hun blei uføretrygda 2014, og han pensjonist på heltid 2020. De menneskene som engang betydde noe for kjernefamilien (foreldre, besteforeldre, tanter, og onkler) er forlengst borte, og barna våre er forlengst flyttet ut. Øvrige slekt, og venner som vi igjennom tidene var ein naturleg del av vår omgangskrets har mer en nok med å "pynte på bruda" og dyrke sine egne intrs. Konklusjonen: Eg og kona spiser fortsatt ved samme bord, og sover i felles seng, men vi har forlengst glidd ifra hverandre på mange vis, og føler at eg kunne hatt det langt bedre alene. Eg føler meg mer som en omsorgsperson for henne, og kommunikasjonen ligg på laveste nivå. Anonymkode: da7a3...88a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 Ja, etter jeg fikk meg en sexpartner ble alt komplett. Kun hatt sex i forhold, nå nyter jeg bare sexen...slipper meg mye mer løs. Elsker sexen vår, liker at det er ferdige etterpå. Ikke kontakt mellom treffene, deilig. Anonymkode: 86f6f...113
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, etter jeg fikk meg en sexpartner ble alt komplett. Kun hatt sex i forhold, nå nyter jeg bare sexen...slipper meg mye mer løs. Elsker sexen vår, liker at det er ferdige etterpå. Ikke kontakt mellom treffene, deilig. Anonymkode: 86f6f...113 Nesten samme, men vi har fortsatt kontakt mellom treff etter behov uten at man må svare snart eller overhode før neste treff avhengig av hva som skjer i hverdagen. Og kan godt ligge å kose og prate etterpå. Vi er hverandres både seksuelle støtte, og emosjonell støtte bare uten noen forventinger til at det skal bli noe mer. Jeg kom ut av et helt for jævlig forhold, mens han mistet partneren sin. Så ingen av oss er klar for noe, og vi trives best med å være alene da vi begge er ganske opptatte personer både pga jobb og hva vi liker å gjøre i fritiden. Men vi var begge to seksuelt frustrerte, savnet kroppskontakt, og å kunne dele til og med de mørkeste delene med seg selv til noen uten å bli sett ned på. Anonymkode: c92bb...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå