AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Hei. Jeg lurer på hva slags alkohol vil dere anbefale for noen som ikke har prøvd før. Da tenker jeg på det som er på Vinmonopolet. Hva får dere best rus av? Hva smaker best til mat som f.eks. fisk? Hva er det sterkeste alkohol man får på polet? Vet ikke hvor jeg skal starte så kom gjerne med anbefalinger. Anonymkode: e617c...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 Vil anbefale at du starter med etanol. Andre typer alkohol, som f.eks metanol, kan du bli blind av Anonymkode: 766d3...40c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Men hvor gammel er du? Anonymkode: bc129...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 26. juni 2022 #4 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg forstår deg, jeg har vært der før. Men jeg ville ha fokusert mer på smak og mindre på prosent. Finn ut hva du liker, og prøv å drikk med måte. Den "beste" rusen blir alt for ofte hendelser du angrer på og en totalt ødelagt dagen derpå. Når det er sagt, dooleys og Mickey finn er smakfulle hvis man liker søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Del Skrevet 26. juni 2022 Passa blandet med sprite Anonymkode: 31f7b...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vil anbefale at du starter med etanol. Andre typer alkohol, som f.eks metanol, kan du bli blind av Anonymkode: 766d3...40c My IQ is three digits Anonymkode: e617c...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 Passoa blandet med sprite Anonymkode: 31f7b...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 Det sterkeste man får kjøpt på Polet er 60% sprit. Det vil jeg ikke anbefale for nybegynnere. Blander du for sterkt og drikker for fort merker du det ikke før det er for sent, og da blir du bare syk. Nybegynnerdrikke: sider eller rusbrus Til fisk: avhengig av typen fisk, men tørre riesling-viner, chablis eller chardonnay passer til mye slags sjømat. Vær obs på store variasjoner i pris, smak og kvalitet. "Best rus": i alle fall ikke sterkt brennevin. Jeg foretrekker tørre bobler eller rosévin. Muligens fordi dette skrives på en varm sommerkveld. Anonymkode: 9c74f...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Del Skrevet 3. juli 2022 On 6/26/2022 at 7:28 PM, AnonymBruker said: Hei. Jeg lurer på hva slags alkohol vil dere anbefale for noen som ikke har prøvd før. Da tenker jeg på det som er på Vinmonopolet. Hva får dere best rus av? Hva smaker best til mat som f.eks. fisk? Hva er det sterkeste alkohol man får på polet? Vet ikke hvor jeg skal starte så kom gjerne med anbefalinger. Anonymkode: e617c...036 Det sterkeste mann får kjøpt på polet er 60% vodka Anonymkode: 9e293...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 0.52): Det sterkeste mann får kjøpt på polet er 60% vodka Anonymkode: 9e293...df1 Kan jeg drikke det med cola? Hva anbefaler dere? Anonymkode: e617c...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå