Gå til innhold

Fyren jeg snakker med kom ut av en langvarig forhold for 2 uker siden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det for tidlig for å starte å date? Ende vist i utroskap også fra den andre parten.

Anonymkode: 7f288...6ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

To uker? Hvordan i alle dager har man greid å legge bak seg et lengre forhold etter bare to uker? Jeg mener man definitivt bør ha en lengre periode som singel og "komme over ting", legge følelser og vaner og forholdet godt bak seg, før man en gang vurderer å involvere seg med en ny person. Om ikke annet, så for å unngå og plumpe ut med feil navn under sexen av gammel vane...

Anonymkode: d6298...1cd

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Funnet han på dating app?
Hun var utro og så gikk han. Skeptisk til at han er klar for noe nytt etter to uker. 
Jeg hadde isåfall tatt det veldig rolig, blitt ordentlig kjent. Ikke hoppet i noe med han. Du blir mest sannsynlig en rebound, tenker jeg

Anonymkode: 7fa94...c65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en fyr med samme historie som du beskriver. Han endte opp med eksen sin igjen.

Tror det skal litt til at noen er klar etter så kort tid. Såfremt det ikke var ett veldig kort forhold da:)

Anonymkode: 819b6...a78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Funnet han på dating app?
Hun var utro og så gikk han. Skeptisk til at han er klar for noe nytt etter to uker. 
Jeg hadde isåfall tatt det veldig rolig, blitt ordentlig kjent. Ikke hoppet i noe med han. Du blir mest sannsynlig en rebound, tenker jeg

Ja har funnet han på app ja. Jeg skal ta det rolig. Blir jeg en rebound så blir jeg det. Vil få mer erfaring med dating.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja har funnet han på app ja. Jeg skal ta det rolig. Blir jeg en rebound så blir jeg det. Vil få mer erfaring med dating.

Om du er der for å få erfaring, ikke finne en partner, så er det bare å kjøre på med han her. Intet å miste da..

AnonymBruker
Skrevet

Vil du være leketøy, så kjør på. Kan jo ga det moro du også. Vil du han skal være et seriøst forhold, glem det, han er ikke klar. Han er ikke istand til å elske noen ny på to uker. Trygt for han ja, men følsene hans får du ikke. 

Anonymkode: 9be40...1c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du være leketøy, så kjør på. Kan jo ga det moro du også. Vil du han skal være et seriøst forhold, glem det, han er ikke klar. Han er ikke istand til å elske noen ny på to uker. Trygt for han ja, men følsene hans får du ikke. 

Anonymkode: 9be40...1c7

Bra skrevet

AnonymBruker
Skrevet

To uker? Jeg fikk beskjed av en på en app at jeg var for tidlig ute etter 15 måneder 😄 Dette kommer ikke til å gå bra, er jeg 99 % sikker på.

Anonymkode: 43c01...89c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

To uker? Jeg fikk beskjed av en på en app at jeg var for tidlig ute etter 15 måneder 😄 Dette kommer ikke til å gå bra, er jeg 99 % sikker på.

Anonymkode: 43c01...89c

Oi 

AnonymBruker
Skrevet

Var hun utro for to uker siden eller ble det slutt da? Vet om flere som har gått i nye forhold fort fordi de var mentalt ferdige med eksen lenge før det faktisk ble slutt

Anonymkode: ed445...50d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var hun utro for to uker siden eller ble det slutt da? Vet om flere som har gått i nye forhold fort fordi de var mentalt ferdige med eksen lenge før det faktisk ble slutt

Anonymkode: ed445...50d

Samtidig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en eksforlovede som fant seg ei ny på en datingside to uker etter at jeg gjorde det slutt. Hun fikk forlovelsesringen jeg valgte ut og. De har vært sammen nå siden 2002. 

Anonymkode: 5c7fe...671

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

To uker? Hvordan i alle dager har man greid å legge bak seg et lengre forhold etter bare to uker? Jeg mener man definitivt bør ha en lengre periode som singel og "komme over ting", legge følelser og vaner og forholdet godt bak seg, før man en gang vurderer å involvere seg med en ny person. Om ikke annet, så for å unngå og plumpe ut med feil navn under sexen av gammel vane...

Anonymkode: d6298...1cd

Det er mange som plutselig blir ganske desperate i en brå kjærlighetssorgfase, og da er det godt å varme seg på  hvem som helst, så fort som mulig.

Og så er det mange i lange forhold med barn som har bestemt seg for å avslutte for måneder og år siden og er hundre prosent ferdig når de først er ute.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kanskje bryte kontakten nå. Vil jo egt kanskje ha noe mer seriøst. Hvordan tar jeg opp dette med vedkommende?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å kanskje bryte kontakten nå. Vil jo egt kanskje ha noe mer seriøst. Hvordan tar jeg opp dette med vedkommende?

Jeg er tilhenger av ærlighet og hadde skrevet det akkurat som det er. Så brenner man ingen broer med løgn.
Ville skrevet at jeg ser etter et forhold og er skeptisk til at han akkurat kommer ut av et langt forhold. 
Det forstår han. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er tilhenger av ærlighet og hadde skrevet det akkurat som det er. Så brenner man ingen broer med løgn.
Ville skrevet at jeg ser etter et forhold og er skeptisk til at han akkurat kommer ut av et langt forhold. 
Det forstår han. 

Tok det opp med han og fikk et veldig greit og ærlig svar. Jeg vil kanskje gi det et forsøk.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet to uker etter et lang forhold. Det hadde skrantet lenge, og jeg var ferdig med sorgen før det ble satt strek. Jeg skjønte hvilken vei det gikk, og det var kun lettelse dagen det ble slutt. Så det går an.

Ville spurt om personen du dater tror du er en rebound eller om det er interesse for noe mulig seriøst. Det er jo greit å vite :)

Anonymkode: beff8...020

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg datet to uker etter et lang forhold. Det hadde skrantet lenge, og jeg var ferdig med sorgen før det ble satt strek. Jeg skjønte hvilken vei det gikk, og det var kun lettelse dagen det ble slutt. Så det går an.

Ville spurt om personen du dater tror du er en rebound eller om det er interesse for noe mulig seriøst. Det er jo greit å vite :)

Anonymkode: beff8...020

Hvem svarer ærlig på det?

Anonymkode: bec0d...0cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok det opp med han og fikk et veldig greit og ærlig svar. Jeg vil kanskje gi det et forsøk.

Hva svarte han? 

Anonymkode: df0d2...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...