Gå til innhold

Utdrikningslag: rebusløp og skattejakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal arrangere et utdrikningslag snart, og har tenkt å ha både rebusløp og skattejakt. Jeg har prøvd å søke mye etter inspirasjon på nettet, men finner lite. Tenkte derfor å høre om noen inne her har morsomme eller gøyale forslag til 

• Rebusoppgaver (har til nå feks lage brudekjole av dopapir, lage brudebukett med blomster du finner)

• skattejakt på kjøpesenter (for eksempel ta bilde med person som ligner på brudgom, Finn noe som ligner på mannens utstyr).

takker på forhånd for tips🫶🏼

Anonymkode: 73710...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg skal arrangere et utdrikningslag snart, og har tenkt å ha både rebusløp og skattejakt. Jeg har prøvd å søke mye etter inspirasjon på nettet, men finner lite. Tenkte derfor å høre om noen inne her har morsomme eller gøyale forslag til 

• Rebusoppgaver (har til nå feks lage brudekjole av dopapir, lage brudebukett med blomster du finner)

• skattejakt på kjøpesenter (for eksempel ta bilde med person som ligner på brudgom, Finn noe som ligner på mannens utstyr).

Tror du har misforstått hva en rebus er? En rebus er en skriflig oppgave, hvor du skal løse en kode. 

Anonymkode: 89d85...e35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var forlover så hadde jeg en alle elsket, jeg intetvjuet brudgommen om ting, så leste jeg opp spørsmålene for utdrikningslaget og så måtte bruden tippe hva han hadde svart, ble veldig morsomt 

Anonymkode: b127e...3e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...