AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Hei! Jeg skal arrangere et utdrikningslag snart, og har tenkt å ha både rebusløp og skattejakt. Jeg har prøvd å søke mye etter inspirasjon på nettet, men finner lite. Tenkte derfor å høre om noen inne her har morsomme eller gøyale forslag til • Rebusoppgaver (har til nå feks lage brudekjole av dopapir, lage brudebukett med blomster du finner) • skattejakt på kjøpesenter (for eksempel ta bilde med person som ligner på brudgom, Finn noe som ligner på mannens utstyr). takker på forhånd for tips🫶🏼 Anonymkode: 73710...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg skal arrangere et utdrikningslag snart, og har tenkt å ha både rebusløp og skattejakt. Jeg har prøvd å søke mye etter inspirasjon på nettet, men finner lite. Tenkte derfor å høre om noen inne her har morsomme eller gøyale forslag til • Rebusoppgaver (har til nå feks lage brudekjole av dopapir, lage brudebukett med blomster du finner) • skattejakt på kjøpesenter (for eksempel ta bilde med person som ligner på brudgom, Finn noe som ligner på mannens utstyr). takker på forhånd for tips🫶🏼 Anonymkode: 73710...afc Tror du har misforstått hva en rebus er? En rebus er en skriflig oppgave, hvor du skal løse en kode. Anonymkode: 89d85...e35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg skal arrangere et utdrikningslag snart, og har tenkt å ha både rebusløp og skattejakt. Jeg har prøvd å søke mye etter inspirasjon på nettet, men finner lite. Tenkte derfor å høre om noen inne her har morsomme eller gøyale forslag til • Rebusoppgaver (har til nå feks lage brudekjole av dopapir, lage brudebukett med blomster du finner) • skattejakt på kjøpesenter (for eksempel ta bilde med person som ligner på brudgom, Finn noe som ligner på mannens utstyr). takker på forhånd for tips🫶🏼 Anonymkode: 73710...afc Da jeg var forlover så hadde jeg en alle elsket, jeg intetvjuet brudgommen om ting, så leste jeg opp spørsmålene for utdrikningslaget og så måtte bruden tippe hva han hadde svart, ble veldig morsomt Anonymkode: b127e...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå