Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen var ute med gutta, og på nachspielet etterpå hadde det vært ei dame der. 

Han hadde sendt henne en sms og bedt henne bli med på hotellrommet hans.

Hun hadde (angivelig) takket nei, og ikke blitt med ham.

Jeg opplever dette som et stort tillitsbrudd, og et aktivt forsøk på å ha sex med andre.

Det er jo bare "flaks" at hun ikke ville. Han mener at han hadde takket nei dersom hun hadde villet bli med (hmm) - og at han kun gjorde dette for bekreftelse.

Hva hadde DU tenkt i min situasjon?

Anonymkode: 01f26...6c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått fra han

Anonymkode: b11ee...b21

• Liker 31
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flyttet ut. 

Anonymkode: 7fa21...9df

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han en person som jeg ikke ville ha fortsatt et samliv med. Er det barn i bildet kunne jeg strukket meg til å gå til rådgivning, men tilliten ville ha vært brutt og det skal det mye til å reparere. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann gjorde jeg noe lignende i begynnelsen av forholdet med samboeren min. Jeg var enda vandt med spenningen å treffe damer og så var det noe med spenningen å prate slikt med andre damer.. men jeg ville ikke faktisk gjennomført noe den gang. Så jeg kjenner meg igjen i din mann trådstarter.

Anonymkode: 4dc9b...620

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var hun dama mer eller mindre attraktiv enn deg?

Anonymkode: 68130...04a

AnonymBruker
Skrevet

Han var ut etter sex  hadde jeg tenkt.

Anonymkode: b4d8b...51d

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var hun dama mer eller mindre attraktiv enn deg?

Anonymkode: 68130...04a

Vi har barn, vært sammen i 10 år. 

Vet ikke så mye om dama, bare at hun var yngre.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi har barn, vært sammen i 10 år. 

Vet ikke så mye om dama, bare at hun var yngre.

Har du sett bevis på at hun ikke kom til han? Hvis ikke, ville jeg gått utifra at han var utro med henne, eller med noen andre for den slags skyld. Han ville ligge den kvelden uten tvil. 

Jeg ville gått fra han uansett om han fikk napp eller ikke. Det er ingen vei tilbake, med mindre det å miste deg kanskje er et stort nok slag i trynet for å starte en heftig endring i hans grunnverdier. Hvis han kommer unna med det, vil han garantert fortsette med det samme, eøler tøye strikken enda lengre! 

Vi lærer mest gjennom konsekvenser. 

Anonymkode: 21e1b...878

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han var utro? Ut. 

Om han er så patetisk at han trenger bekreftelse fra ukjente damer? Ut. 

Og jeg vil legge til. At han skjemmer meg ut ved å flørte med kompiser tilstede. Uaktuelt! 

Anonymkode: 68752...ee9

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Patetisk mann. 

Anonymkode: af83a...0f5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sett bevis på at hun ikke kom til han? Hvis ikke, ville jeg gått utifra at han var utro med henne, eller med noen andre for den slags skyld. Han ville ligge den kvelden uten tvil. 

Jeg ville gått fra han uansett om han fikk napp eller ikke. Det er ingen vei tilbake, med mindre det å miste deg kanskje er et stort nok slag i trynet for å starte en heftig endring i hans grunnverdier. Hvis han kommer unna med det, vil han garantert fortsette med det samme, eøler tøye strikken enda lengre! 

Vi lærer mest gjennom konsekvenser. 

Anonymkode: 21e1b...878

Har ikke nor bevis på at hun ikke kom til ham.

Har bare hans ord på det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke nor bevis på at hun ikke kom til ham.

Har bare hans ord på det.

Hvordan fant du ut at han hadde sendt henne melding? 

AnonymBruker
Skrevet

Sa han dette selv? At han hadde invitert ei dame?

Anonymkode: 6a974...26e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her viser han deg hvordan han er. Han har ikke gode verdier, og respekterer deg ikke. Jeg ville tatt dette som et tegn på å gå. 

Anonymkode: 8b69b...870

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan fant du ut at han hadde sendt henne melding? 

Han hadde koblet sms opp mot ipaden sin, som da plinget midt på natta mens jeg var hjemme med barna. (Ipaden lå hjemme mens han var på fest.)

Så du kan si at jeg ufrivillig fikk ta del i/være "live" vitne til samtalen hvor han prøvde å få med seg ei dame på hotellrommet.

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Å fy faen. Gå fra han. For et rasshøl

Anonymkode: bc76a...f3f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han hadde koblet sms opp mot ipaden sin, som da plinget midt på natta mens jeg var hjemme med barna. (Ipaden lå hjemme mens han var på fest.)

Så du kan si at jeg ufrivillig fikk ta del i/være "live" vitne til samtalen hvor han prøvde å få med seg ei dame på hotellrommet.

Ts

Å fy faen!!! Ts, enten drar du jævelen med deg i parterapi, eller setter et vanvittig ultimatum. Dette er ikke bare en liten flørt eller at han synes en dame er flott, han inviterte en kvinne på hotellrommet sitt, og det er det ikke mange grunner til annet enn sex og særlig på fylletur. Og du fikk dette med deg, stakkars. Ikke bare la det ligge for dette er jo ikke noe fint. Begynner å lure på hva det er med folk som får seg til å være i forhold når de ønsker å gjøre dette med andre? Mulig jeg er pessimist. 

Anonymkode: 854ec...3b6

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du så at hun takket nei til tilbudet? 

Jeg ville ikke klart å stole på han, hvem vet hvor mange andre han har hatt seg med, når han har så lav terskel. For meg hadde all respekt blitt blåst bort og han hadde kastet familielivet på båten.

Anonymkode: 69a4b...6f2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts

Fy f... så driti ut. Hva skrev han? Er dette en han kjenner eller møtt på byen den kvelden?

Anonymkode: 2d9cf...cf0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...