Gå til innhold

Bare Escentuals og farger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt BE foundation on-off i 1.5 år, men i det siste har jeg måttet bruke den fast pga. eksem (huden tåler den bedre). Jeg har bare hatt 2.3 Medium Beige, men den er bittelitt i lyseste laget, og uten warmth ser jeg syk ut. Nå tok jeg sjansen og bestilte 5.2 Medium Tan, men er redd den er for mørk?

Er det stor forskjell på de to fargene? Jeg vet jo at det lureste er å prøve først, men orket ikke tanken på bytur.

For the record: jeg reiser snart til Syden i to uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Elphahaba .Jeg har både 2,3 og 5,2 ,den siste bruker jeg på sommeren.De harmonere veldig fint sammen.Vis du ikke er helt fornøyd kan du blande de 50/50 .lykke til.

Skrevet

OK, takk :) Det høres bra ut. Kanskje den ikke er så mørk som jeg ble redd for. 2.3 er jo litt for lys.

Skrevet

jeg tror det skal gå greit... men man burde jo alltid ha en foundation som passer ens egen hudfarge best mulig, eller en lysere igjen... eller så ser det helt feil ut. jeg bruker fairly light og har kjøpt med medium beige også.. men det beste er å egentlig bruke den du har og bruke solpudder over, da blir det best resultat. men den er ikke så mørk den medium tan... men kan bli i det mørkeste laget hvis du ikke er litt brun i huden fra før av

hvor kjøper du ID make-up en din? jeg kjøper den på skolen min. går på hudpleieskole. der betaler jeg bare 230 kroner for den. en fordel der. for de er ganske dyre.

håper du finner ut av det:)

hilsen kommende hudpleier

Skrevet

Jeg er ikke spesielt lys i huden; 2.3 passer når jeg er helt blek, men som oftest bruker jeg selvbruner. Men nå skal jeg jo på ferie, og brun blir man jo med SPF 30 også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...