AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Vi har gått ifra hverandre etter at ho dreit på draget. Jeg elsker henne så mye at jeg er villig til å tilgi henne, men hun sier nå at jeg fortjener bedre. Hun er glad i meg og har følelser for meg. Men ho er redd ho kommer til å fortsette å tabbe seg.. Jeg er så fortvilet og ønsker å ha familien min tilbake.... Anonymkode: aa35a...1d2
BobbySocks Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Sikker på at det ikke bare en en unnskyldning hun bruker? Hun hadde kommet tilbake om hun ville. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men ho er redd ho kommer til å fortsette å tabbe seg.. Om hun sier dette, så sier hun at hun ikke har intensjoner om å jobbe for at det skal forbli dere. At hun ikke er redd for å miste deg. Det eneste jeg tenker kan virke, er at du ikke legger deg etter henne, ikke gir henne oppmerksomhet. Fremstå glad, men uinteressert i henne Anonymkode: e8c9f...019 4
Strange Doll Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Vil du virkelig bli sammen med en person igjen som ikke vil være sammen med deg? 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Vil du virkelig bli sammen med en person igjen som ikke vil være sammen med deg? Ho virker interessert i å være sammen med meg. Det virker bare som om ho skammer seg.. Anonymkode: aa35a...1d2
Strange Doll Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ho virker interessert i å være sammen med meg. Det virker bare som om ho skammer seg.. Anonymkode: aa35a...1d2 Er du sikker på dette? Jeg tenker at om hun ønsker å være med deg hadde hun nok tatt sjansen når du gav den til henne. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Gaver. Kvinner setter pris på å få oppmerksomhet gjennom kostbare smykker, kjoler, biler etc. Anonymkode: 37d83...631
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Er du sikker på dette? Jeg tenker at om hun ønsker å være med deg hadde hun nok tatt sjansen når du gav den til henne. Alle forhold har jo oppturer og nedturer... jeg er absolutt villig til å jobbe for å få det til å funke... Er redd ho er en dårlig plass, men at når humøret blir bedre og hun kommer på bedre humør så er det for sent... Anonymkode: aa35a...1d2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Var hun utro? hun er ferdig med deg men tør ikke si det. Anonymkode: a44a1...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var hun utro? hun er ferdig med deg men tør ikke si det. Anonymkode: a44a1...f1e Ja hun har vært utro Anonymkode: aa35a...1d2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Du sier hun er redd for å "fortsette å tabbe seg"...!?? Dette kan du jo seriøst ikke vurdere å gå tilbake til. Hun sier jo rett ut at det i så fall ikke er siste gang hun har vært utro mot deg. Ja, det er vondt med et brudd i starten, men du vil komme over det etter hvert. Det går over! Det venter sannsynligvis en annen snill og trofast kvinne på deg et sted der ute, som du vil bli minst like glad i. Det vedder jeg på. Gi deg selv tid til å komme over dette, men gå ikke tilbake til henne! Hun har omtrent lovet deg at hun ikke vil være trofast. Anonymkode: 31b4a...0f1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 Hæ? Nå får du endelig sjangsen til å være fri igjen. Også bæljer du etter å få dama tilbake. Det er jo nettopp denne oppførsel som gjør at hun ikke var noe keen på deg lengre i utgangspunktet. Anonymkode: 018b8...a3c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 Finn deg en ny og bedre (burde ikke være så vanskelig) dame, så forsvinner det behovet fort. Du bare lurer deg selv fordi du innbiller deg at du ikke har valgmuligheter. Anonymkode: 48928...739 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 Før du spør om hvordan, spør deg selv om hvorfor. Anonymkode: 134cc...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 Har dere vært sammen lenge? Mange barn? Det er ikke rart du sørger og lengter tilbake til hverdagen du er vant til. Men tro meg, den lengselen vil forsvinne etter hvert. Ting blir bedre. Anonymkode: 7dc84...c89
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere vært sammen lenge? Mange barn? Det er ikke rart du sørger og lengter tilbake til hverdagen du er vant til. Men tro meg, den lengselen vil forsvinne etter hvert. Ting blir bedre. Anonymkode: 7dc84...c89 Mange mange år, og tre barn Anonymkode: aa35a...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gaver. Kvinner setter pris på å få oppmerksomhet gjennom kostbare smykker, kjoler, biler etc. Anonymkode: 37d83...631 Mens noen av oss ikke vil bli enkelt og greit kjøpt. Anonymkode: 39727...de3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #18 Skrevet 27. juni 2022 Du fortjener noe bedre enn meg er en frase jeg har brukt. Da ville jeg ikke legge ut om de sidene ved han jeg ikke taklet lenger og følte meg helt ferdig med han. Gå videre. Anonymkode: 1da64...76a 1
President Chimp Skrevet 27. juni 2022 #19 Skrevet 27. juni 2022 Mulig det er bare meg som tenker slik, men utroskap skjer jo ikke av seg selv. Jeg synes heller ikke det er en sååå big deal. Vi er bare mennesker og sånt kan skje. Da er det viktigere å finne ut årsakene. Jeg ville forsøkt holde meg sterk og grave i hvorfor dette skjedde i utgangspunktet. Savner hun noe? Er det en periode hun går gjennom? Dersom jeg var deg ville jeg sagt at vi har pause, hun får forsøke rase fra seg, men da gjør jeg det samme. Så ser vi om 6mnd hvor vi står. Men skal ikke dilte etter henne, og du skal ha din egen ære og være din egen herre. Har du ikke respekt for deg selv så kan du ikke forvente at hun skal ha det for deg. Dersom hun er usikker på om det vil skje igjen så er hun ikke klar for å komme tilbake. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå