AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Min er 3 mnd nå og vil ikke gjøre annet enn å sitte på meg og far. Er umulig å få lagt fra seg i vippestol, høystol fra Stokke og ligger minimalt i babygymen. Er ellers normalt utviklet, holder hodet, smiler, babler, har øyekontakt osv. Når kan jeg forvente at baby vender blir mer interessert i å holde på litt for seg selv og sitte og sove andre steder enn på meg og far? Anonymkode: a1ebf...518
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Ved 4-5 mnd ble vår eldste veldig interessert i verden. Jeg måtte da i en periode amme alene på et rolig rom, for å unngå distraksjoner. Offentlig amming ble umulig, da skulle han bare se seg rund og være sosial mellom hver munnfull. Det var en fin tid å dra rundt på ulike aktiviteter eller bare henge på kjøpesenter. Så kom korona... Heldigvis hadde vi familie, det ble sommer og han ble stor nok til sykkelvogn. Anonymkode: 8c160...31c
boblevann Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ett år, kanskje😅 Anonymkode: dd269...dfe Støtter😅
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ett år, kanskje😅 Anonymkode: dd269...dfe boblevann skrev (1 time siden): Støtter😅 😳😅😅😅 Anonymkode: a1ebf...518
boblevann Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😳😅😅😅 Anonymkode: a1ebf...518 Altså dette med å vende seg utover å interessere seg for verden gjorde min fra 3-4 mnd - men han kunne ikke ligge alene før han var omtrent et år. Aldri interessert seg for babygym etc. Ved 1-års alder kunne han leke noen minutter alene. Begynte samtidig å godta å bli lagt i egen seng (selv om han kom inn rundt midnatt). Nå er han 2,5 år og det er først nå jeg faktisk får gjort noe (gå på do feks) og han holder seg opptatt med lekene sine. Han kan ennå ikke leke i timesvis, men 10-15 min får jeg. Om kvelden nå legges han i egen seng og sover der alene til 04-05, før han kommer inn og sover et par timer med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå