Gå til innhold

Den vakreste katterasen?

Anbefalte innlegg

Gjest MuggenKanari
Million skrev (1 minutt siden):

Den er forbudt som første generasjon og helt frem til F5.

Uansett, meningen min står jeg for. Det er en skam å skape hybrider, typisk amerikansk greie (der holder de jo t.o.m tigre og løver i hagen til private hjem....), og de burde vært forbudt å både lage og holde! 

Ikke en diskusjonstråd om Savannah. Men du er velkommen til å starte en siden du har meninger du gjerne vil dele. Jeg syns den er fin og se på. Og det er det. 

Fortsetter under...

MuggenKanari skrev (6 minutter siden):

Ikke en diskusjonstråd om Savannah. Men du er velkommen til å starte en siden du har meninger du gjerne vil dele. Jeg syns den er fin og se på. Og det er det. 

Greit. Jeg bare hengte meg opp i at det ble etterspurt "katteRASE" i overskriften, og ikke hybrider. En hybrid er en blanding mellom to (eller flere) forskjellige ARTER, ikke raser. 

Men greit, vi diskuterer ikke det. Jeg har sagt mitt. Og du har sagt ditt.

Den fineste katterasen jeg vet om er Hellig Birma. Bilde av dem er presentert av noen andre tidligere i tråden.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vet ikke hva rasen heter men den er slank korthåret grå med jevn gråfarge over hele kroppen. Grønne øyne. Og jeg liker også slank korthåret oransje katter med striper. 

Anonymkode: 85447...481

korat eller russisk blå?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke hva rasen heter men den er slank korthåret grå med jevn gråfarge over hele kroppen. Grønne øyne. Og jeg liker også slank korthåret oransje katter med striper. 

Anonymkode: 85447...481

Høres ut som Britisk korthår.

Anonymkode: 08a9e...24a

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...