Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann orker ikke leve lenger med dårlig sexliv, føler tiden renner ut for meg.  Savner spesielt å ha en kvinne som suger. Dette vil hun ikke, synes det er ekkelt, gidder ikke. Kun misjonær og gir ikke utrykk for glede. 

Tenker hun elsker og respekterer  meg ikke siden det går år etter år med sexuell frustrasjon fra min side, som hun er klar over.

Vi har snakket om problemene våre/mine og vært i terapi etc men det virker som hun vil at problemene mine skal renne ned i sanden og bli borte.

Men er det innafor å gi en dato frem i tid feks 1 år. ? Så kan hun få tid til å bestemme seg om hun vil bryte opp familien, styre med barna 50/50. Hun får drastiske inngrep i levestandarden inntil hun finner en ny mann. 

Eller om hun vil fixe sexlivet vårt. 

Blir dette å presse henne for meget ? Bedre å bare si takk for meg.

Hva hadde du ønsket ?

Anonymkode: 1f9dd...134

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst til å ha sex med en som ikke vil ha sex med deg....bare for å hevare husfreden?

Er sex det viktigste i forholdet deres? Er det ingenting ved henne som veier opp og er viktigere i livet ditt?

Du kan ikke tvinge henne til å ha sex bare for at du ikke skal dra. Å ha sex under tvang er den største turn off'en av dem alle.

Anonymkode: 10f45...8c6

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet

Du skal altså true henne til å suge deg? 
flott ekteskap må jeg si… er bare å skille seg først som sist, uten å nevne sugingen - da kan du kanskje gå med noe selvrespekt i behold

• Liker 46
Skrevet

Det er dessverre den som "vil minst" som har kontrollen. 

Behov og følelser er viktig, det trumfer fornuften anytime. Blie du ikke møtt på dine behov må dere snakke sammen om det. Partner må forstå hvor viktig dette er for deg. Kanskje partner vil strekke seg. 

Uansett, det fungerer ikke å overse behov. Det blir til slutt en lengsel som man kanskje søker etter et annet sted. Gjelder ikke bare fysiske behov, men også forståelse og tillit. 

Hvis din partner sier at hun ikke kan møte deg på ditt behov får du vurdere om du er villig til å gi avkall eller prøve å endre behovet på et vis. Eneste som er sikkert er at du bare kan endre deg, ikke andre. 

Er partner villig til å komme deg i møte er det jo mulig å sette en tid. Men gir du et ultimatum så må du også ta konsekvensen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg som mann orker ikke leve lenger med dårlig sexliv, føler tiden renner ut for meg.  Savner spesielt å ha en kvinne som suger. Dette vil hun ikke, synes det er ekkelt, gidder ikke. Kun misjonær og gir ikke utrykk for glede. 

Tenker hun elsker og respekterer  meg ikke siden det går år etter år med sexuell frustrasjon fra min side, som hun er klar over.

Vi har snakket om problemene våre/mine og vært i terapi etc men det virker som hun vil at problemene mine skal renne ned i sanden og bli borte.

Men er det innafor å gi en dato frem i tid feks 1 år. ? Så kan hun få tid til å bestemme seg om hun vil bryte opp familien, styre med barna 50/50. Hun får drastiske inngrep i levestandarden inntil hun finner en ny mann. 

Hva hadde du ønsket ?

Det er nok like effektivt som å true en mann til å ville snakke om følelser. 

Anonymkode: b8fc3...27f

• Liker 4
Skrevet

Du kommer iallefall ikke til å få det du ønsker med denne metoden.

»Gi meg blowjob ellers skilsmisse», det blir neppe bra blowjob. 

Så tror jeg du kommer generelt til å slite på damefronten om det kommer frem at du tok ut skilsmisse fordi «jeg vil ha noen som suger pikk».

Når det er sagt, sexlivet er viktig for endel - og det bør man kunne snakke åpent om hos parterapeut ja. 

Hvilket man jo bør oppsøke før man får unger til å vokse opp i to ulike hjem. 

Jeg liker blowjobs jeg, men hadde jo ikke fått superlyst på deg med den tonen. 

Hva gjør du selv for å innby til sex og forholdet generelt? 

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har allerede gått i terapi uten at det har hatt effekt. Hvis hun går med på å møte dine behov, hvor lenge tror du det vil vare? Hun har tydeligvis et annet behov for sex enn hva du har, og hvis hun går med på å gjøre noe med det for å redde forholdet, er jeg redd det ikke vil ta så lang tid før dere er tilbake der dere er nå.

Det mest riktige for dere begge vil nok rett og slett være og gå fra hverandre sånn at dere begge kan begynne et liv på hver deres kant med de behov dere måtte ha. 

Anonymkode: e322d...dce

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

True med at hu enten får gi sex eller så skiller du deg? Tror du virkelig det blir bedre da? 😅 hvorfor har du ikke gått for lenge siden? 

Anonymkode: fdee6...17b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

I stedet for å true ville jeg gitt meg selv ett års frist på å prøve å få henne til å ville ha lyst. (Klær, trene, oppførsel, husarbeid, flørting osv)

Eller bare stukket. Jeg er dame selv og har avbrutt forhold med barn pga manglende sexliv, trenger det i livet mitt for å føle meg bra. 

Anonymkode: 1f3ec...009

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du legger frem ett ultimatum som ikke vil funke, men skjønner jo at tanken på ett helt liv uten annen sex enn misjonær ikke frister.

Hvor gamle er barna? Har sexlivet alltid vært så kjedelig? Har dere endret dere mye kroppslig og kondisjons messig? Har hun gitt blowjobs før? Får hun noengang nytelse av samleie, eller er det bare tøm og røm?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

True med at enten liker hun sex eller så skilles dere? God plan! Tenker det gjør henne vill i senga!

:ler:

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis målet er at hun skal uttrykke mer glede, burde vel heller målet vært å få slikke henne? 

Anonymkode: b8fc3...27f

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere prøvd en sexterapeut, eller går det kanskje for litt det samme som parterapi? 

Du kunne jo kanskje foreslått det som en siste utvei. Si at dette med sexlivet er såpass viktig for deg at om dere ikke kan møtes der så blir det vanskelig å fortsette forholdet.

Men ikke kjør den at hun må suge deg eller så forlater du henne innen 1 år.

Skjønner forøvrig ikke at sånne som deg blir sammen med sånne som henne, du har da visst hvordan hun var fra starten. Du har jo lurt både deg selv og henne her, ikke rart hun tror problemene kan renne ut i sanden når du åpenbart ikke har uttrykket av det var et problem fra starten av. Du var jo en gang en mann som syntes det var OK at hun synes BJs er ekkelt.

Anonymkode: abd49...846

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva hadde du ønsket ?

Kan dere ikke gå til en sexolog? Parterapi kan ikke fikse sexlivet, da burde man gå til en som er spesialist på nettopp det feltet, men høres jo uansett ut som at parforholdet deres er relativt (beklager) rævva. 

Partnere som ikke har en åpen og ærlig kommunikasjon hele veien, og er flinke på å speile hverandre - bryter til slutt uansett. Folk klarer ikke leve i et forhold hvor man er usikker og det ikke prates om ting, men mange lever slik. Høres ut som at dere også lever slik. Synd du fokuserer så mye på sexen, for alt du vet så er det mye underliggende som gjør at hun ikke vil ha sex med deg. Ganske slitsomt å ha en partner som maser om sex og suging, når han ellers ikke gir noen form for affeksjon eller oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8f94b...095

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Himmel og hav, for en ‘sjarmør’ du er da…. :rolleyes:

Og hvorfor hopper folk til å diskutere ‘hvordan få dama til å gi han mere sex’ - sånn uten å spørre denne karen hva han gjør for å holde liv i forholdet deres? gjør han sin del på hjemmebane og med ungene? Hvor gamle er ungene foresten?

Er sextørken nyoppstått. eller har dere vært dårlig match fra begynnelsen av?

Ikke spesielt uvanlig at kvinnen med småbarn der hun må ta ansvar for både hus, heim og unger og mannen melder seg ut føler at gnåling om sex blir bare enda en som krever kroppen hennes og aldri ser henne som menneske eller person. Spesielt om hun ammer ennå.

Vi aner ingenting om situasjonen her, eller dynamikken i deres hjem og relasjon.

Annet enn at TS er en kladd som prøver å presse sin kone til seksuelle aktiviteter hun ikke ønsker ved å true med skilsmisse….

Kjernekar /s

Det vil aldri funke. En skal være nokså avkobla andre mennesker/sosial intelligens, og passe selvsentrert bare for å tenke tanken. 

Anonymkode: 25ddb...a8c

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var henne, ville jeg ønsket at du sa akkurat det du føler. Da ville jeg hatt mulighet til å imøtekomme dersom jeg ville bevare ekteskapet. Ikke noe deadline, det blir anstrengende på en måte. 

Anonymkode: 9a28c...f44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 100% sikker på at dette ikke er en hygiene-greie? Vet du om hun har sugd mennene i sine tidligere forhold? Sørger du for å være nydusjet og gjerne ikke helt afrosveis nedentil?

Anonymkode: 370ae...1c5

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bedre å bli dumpa enn å få et krav? 

Nå nevnte jeg suging men kunne gjerne sagt sexlyst. 

Vi har sex, men for sjeldent, og det er ikke noe entusiasme å spore. Det er ikke nok å bare få tømme seg.  Jeg vil jo ikke presse henne til sex for jeg har lyst på en kone som vil sin mann godt og være hengiven. 

Jeg gir oral både foran og bak med glede. Men hun vil egt ikke det heller.

Hun har sugd litt i starten av forholdet men ville bli mer fortrolig og gjorde det ikke med hvem som helst.  Sugde ungdomskjæresten som hun savnet lenge etter vi ble et par.

Føler jeg tar min del av familien as men får mye klager på det likevel. 

Nå har vi egt ekstra mye jobb i dette hjemmet for hun har en hobby som tar ekstra mye tid og penger, tar litt tid nesten hver dag. Hun har mye ansvar i denne fritidsaktiviteten og kunne nok tenkt en mann som delte interessen. La oss kalle det "Judo eller ishockey"

Har aldri interessert meg men har vært med av og til. Men noen må jo passe hjemme når hun er på stevner, så ofte hun vil. Ungene har slått seg nok til å ikke ha interesse, så det er ikke "vår" greie.  Det har liksom blitt min jobb å vaske drakter og rydde etter stevner mm. Det har irritert meg enormt at hun ikke gidder å kaste til vask i skittentøyskurven. Men forventer at jeg skal plukke opp etter henne. Har tatt dette opp gang på gang og hun sier hun skal ta det men det skjer jo ikke.  Har prøvd å ikke ta det, men til slutt blir jeg skamfull for besøk ol kan se det ligger og slenger. Noen drakter har blitt liggende og støve ned og da bare kjøper hun nye. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun vært sånn hele tiden, eller har hun plutselig blitt sånn?

Dersom hun har vært i mot sånt hele tiden: hva fikk deg til å tro at hun kom til å endre seg over tid? 

Dersom hun plutselig har blitt sånn: Har du prøvd å finne ut hvorfor hun plutselig ikke ønsker å suge lengre? 

Forøvrig syns jeg det høres ut som om dere likeså godt kan avslutte forholdet først som sist, dersom du er villig til å avslutte et ekteskap og familieliv pga suging. Da tror jeg uansett ikke forholdet er sterkt nok til å takle virkelige utfordringer. 

Anonymkode: 74c38...284

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er seksuelle vesen så det er pussig at så mange menn klager etter en stund at det blir for lite sex. Tror dere at hun plutselig ble aseksuell? Er ikke grunnen at det er som regel trøtthet, slitenhet og ja, ikke tilfredstillende sex? Kvinner har sex når de har overskudd, mange menn for å få overskudd. Men gnåling om sex er helt oppe på lista over hva som oppleves som turnoff.

Noen ganger er det rett og slett ikke mulig å bli enige og da må man vurdere om man vil bli eller gå.

Min mann vil aldri få analsex med meg. Skjer ikke, nei jeg vil ikke prøve heller. Uaktuelt. Er det en dealbreaker for ham må han gå. Greit å ha slike ting avklart før man bygger et liv sammen.

Anonymkode: b3c54...891

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...